Komerční banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lenka_2 11. 10. 2024 14:36

Vzhledem k tomu, že tuhle prásarnu praktikuje pouze KB, jedná se o tzv. překvapivé ustanovení.
§ 1753 ObčZ: „Ustanovení obchodních podmínek, které druhá strana nemohla rozumně očekávat, je neúčinné, nepřijala-li je tato strana výslovně; k opačnému ujednání se nepřihlíží.“
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod slavo963 11. 10. 2024 17:36

To je jasne, ze ma pravdu a KB by u FA nejspise tahala za kratsi konec, ale ve vysledku muze prijit o KK, ktera je nenarokovatelna ze jo.
slavo963
Inventář

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 11. 10. 2024 20:01

Tak smyslem asi není 11 Kč, ale aby si to banka opravila.

A pokud mě banka úmyslně okrade, tak je asi na místě se ozvat, od toho tu finanční arbitr je.

Banka zaplatí 11 Kč a 15000 pokutu. Kdyby se ozval každý, tak si to v KB velmi rychle rozmyslí.

No a když KB kk náhodou vypoví - je to opravdu taková škoda?
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod slavo963 12. 10. 2024 07:27

ja nevim, jestli z uroku nema litr mesicne
slavo963
Inventář

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 12. 10. 2024 07:50

Tak když má vyčerpáno 5000, tak kk asi používá "normálně".

Ale když čtu znovu ten jeho ping pong s poradci, tak mi přijde, že poradci žádnou reklamaci nikam nezadali. Jen odpovídají blbosti jakože na dotaz klienta. Takže ten kdo má kompetenci vrátit peníze, to neviděl. Taková taktika klienta uchlácholit a odradit to řešit jako reklamaci.

Klient musí říct, že chce zadat reklamaci a musí mít přidělené číslo reklamace, jinak si jen "povídá". Na podání k arbitrovi tahle komunikace asi stačí, ale pořád si myslím, že standardní reklamační kanál banky tohle musí umět vyřešit.
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod aaaa 12. 10. 2024 08:17

Pamatuji, ze kdyz jsem mel kreditku od ESSOX, ktery je nejak majetkove propojen s KB, tak byly obdobne probleny pri prebiti kreditky. Muselo se se splatkou cekat na zauctovani plateb a nesmelo se splatit vic, jinak byl problem.
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod brumak 12. 10. 2024 11:31

Označení požadavku: JIT-125432

Nevim, jestli je to číslo reklamace.

Mě zaráží, že z těch všech lidí (infolinka, web, poradce, facebook) ani jeden neni placenej za to, aby použil mozek, a došlo mu, jaký svinstvo to je, a v důsledku jim platí tisíce, aby hloupě odůvodňovali krádež jedenácti korun.

V civilizovaný firmě by první kontakt na tohle upozornil šéfa, urovnalo by se to okamžitě s klientem, a do měsíce se narovnaly podmínky...

-- 12. 10. 2024 13:05 --

slavo963 píše:ja nevim, jestli z uroku nema litr mesicne


Přemýšlel jsem nad tím, vzít si to takhle zpět, ale
1. mám jen 25k limit (jo, asi by šel zvýšit, asi i online, ale pak bych tam zase viděl riziko při nějakym "vycucnutí", ztrátě karty, atd.
2.provedení. Zadarmo to můžu natlačit maximálně do Revolutu, a co pak s tím? Jak to bezplatně dostat na spořák? :-)
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 12. 10. 2024 12:16

Převod peněz z Revolutu na český SÚ je bezplatný a jednoduchý :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 12. 10. 2024 14:31

Akorat je mensi riziko, ze Revolut bude protestovat, kdyz bude pouzivany jenom na cash recycling.
Ale 25k je malo, vzhledem urokum i 100K ramec je nic moc(cca 280Kc uroky pri 4%), to by chtelo aspon tech 200k a uz dava smysl treba to tocit pres dobirku...
slavo963
Inventář

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 13. 10. 2024 09:14

Hmm, tak se rozmysli, jesli si to vezmeš zpátky svépomocí, nebo je vyškolíš. Pro arbitra máš vše co je potřeba. Můžeš jim ještě dát vědět, že se závěrem spokojený nejsi a pohrozit finančním arbitrem - jak říkám, to někdy bankéře probere, aby to "přehodnotili". Ale je lepší být odhodlaný to opravdu podat, kdyby to s nima nehlo.
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Jirka.2 22. 10. 2024 09:38

Jak je to s tím podnikatelským účtem, už jste někdo zjištoval jestli fakt ta odměna 2000 platí i když jsem už 2000 vyzobal na jaře na běžný účet? Čas do konce října se krátí tak se musím dokopat jít na pobočku
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hyper9 22. 10. 2024 09:47

Ono v těch podmínkách akce https://www.kb.cz/getmedia/137fcd79-6c1 ... podzim.pdf je výslovně uvedeno, že za nového klienta se považuje ten, kdo neměl produkty pro podnikatele
• v případě založení Účtu podle Podmínek produktů a služeb pro fyzické osoby podnikatele a právnické osoby
Účastník v době od 19. 8. 2023 do 18. 8. 2024 neměl sjednané žádné bankovní produkty nebo služby jako
podnikatel u Organizátora.

ale chápu, že potvrzení od účastníka fóra by znamenalo vyšší úroveň jistoty. :-)
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrholecR 22. 10. 2024 12:10

https://www.mesec.cz/clanky/banky-lakaj ... ize-navic/

Problém je, že když jsem si založil na jaře běžný účet, tak teď v aplikaci KB+ není možnost založit podnikatelský. Přitom v podmínkách akce je, že musí být přes aplikaci KB+ (nebo aspoň to chápu z uvedeného "obsluhovaný v KB+") a zmiňují to i v článku, že by měl být založený přes aplikaci.
Tak mě napadá buď aplikaci z telefonu smazat a znova nainstalovat pro založení podnikatelského účtu, ale tím ztratím přístup do běžného účtu (nevadí když ho už stejně nevyužívám). Nebo stáhnout do druhého mobilu a založit přes aplikaci v jiném zařízení.
Když to provedu jedním z těchto způsobů, tak nevidím důvod, proč by neměl být nárok na bonus za podnikatelský účet.
DrholecR
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 10. 2024 13:06

To nevím, zda appka v jiném mobilu může pomoci, typicky je vázána na bankovní identitu klienta (jeho RČ atd.), takže je jedno, v jakém mobilu je. Spíše se může stát, že kvůli KB klíči ji v tom novém mobilu bez přístupu k aplikaci v tom starém ani nerozchodíš (zvlášť když bys ji ve starém smazal, tak to pak může být bez pobočky oříšek) - ten klíč je její součástí, a v tom není KB jediná.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Jirka.2 22. 10. 2024 14:13

A při založení na pobočce teda nárok na odměnu není? Já byl ted na pobočce pro info, nebo založení. Ale po asi 10 minutovém čekání kdy tam mají frontu jak za komoušů na pomeranče a přitom se vybavují o dětech co ve škole, mě pracovnice poslala k jiný co dělá podnikatelský, ta kráva ani neuměla zabučet na pozdrav a řešila tam něco pak po telefonu a pak s kolegou. Po Dalších 15 minutách naprostýho ignoru jsem to vzdal, na takovýhle jednání nejsem zvyklej a asi si to rychleji vydělám prací než zbytečným čekáním na krávu na pobočce. Ještě se tam možná zkusím objednat jestli to vůbec jde, ale jestli ta odměna padá při sjednání na pobočce tak at si to strčej za klobouk.
Jirka.2
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků