Komerční banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 1. 11. 2024 17:26

Ano, stačí dvě platby kartou a je jedno, jestli plastovou kartou, mobilem nebo hodinkami :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod HonzaLBC 1. 11. 2024 19:59

Nabízí už KB při založení účtu možnost udělat jen virtuální kartu, bez posílání fyzické karty? Před delším časem někde psali, že už se to chystají zavést.
HonzaLBC
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 11. 2024 23:57

Před 2 měsíci, když v KB+ účet kvůli odměně zakládala příbuzná, tak ještě nešlo odmítnout plastovou kartu. Nicméně i tak jí dotyčná vůbec nepotřebovala, když údaje karty šly do Google pay přidat hned, před zasláním té fyzické.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Persbrandt 5. 11. 2024 03:46

tak se zatím nikomu nepodařilo založit s bonusem nový podnikatelský účet, když už předtím (v jarní kampani) inkasoval bonus za založení nového osobního účtu? nejlépe bez opětovné instalace a aktivace aplikace KB+, ideálně jenom doplněním podnikatelského účtu do stávající aplikace?
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod aaaa 5. 11. 2024 05:15

Da se v bance zalozit podnikatelsky ucet nepodnikatelem?
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod Milos 5. 11. 2024 07:14

Nedá.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Jirka.2 5. 11. 2024 10:21

Persbrandt píše:tak se zatím nikomu nepodařilo založit s bonusem nový podnikatelský účet, když už předtím (v jarní kampani) inkasoval bonus za založení nového osobního účtu? nejlépe bez opětovné instalace a aktivace aplikace KB+, ideálně jenom doplněním podnikatelského účtu do stávající aplikace?

Já jsem zakládal na pobočce, i tak doufám že bonus dostanu, ale ještě ani nepřišla karta :-D
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Persbrandt 5. 11. 2024 13:21

jirka2: zakládal jste jako stávající klient KB, který už pobral bonus za založení osobního konta? A osobní konto jste tedy zakládal v letošní jarní kampani?
Slovu doufám rozumím tak, že vám v bance řekli, že nárok máte...
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Jirka.2 5. 11. 2024 13:58

Ano osobní jsem zakládal na jaře. To že už jsem klient by dle podmínek nemělo vadit, vadilo by kdybych ty 2000 vybral už jednou v létě, resp. v současné kampani.
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod brumak 8. 11. 2024 12:27

Tak KB se po delší době rozhodla, že mi těch 11 CZK vrátí. Nezapomněli ovšem opět podotknout, že ko.kot jsem vlastně já a poradce F., protože oni to takhle maj správně:

Vážený pane,



dovolte mi reagovat na Vaši e-mailovou stížnost, kterou jsme obdrželi v našem oddělení Kvalita a zákaznická zkušenost dne 21. 10. 2024. Předmětem Vaší stížnosti je splátka kreditní karty, kterou jste provedl v srpnu tohoto roku.



Váš případ jsem ve spolupráci s kolegy odpovědnými za danou oblast znovu prověřila a níže prosím, přijměte mé vyjádření.



V srpnu tohoto roku jste provedl splátku Vaší kreditní karty v rámci tzv. bezúročného období. Zaslaná částka byla však vyšší než dlužná jistina. Jak jste byl již informován, je to skutečně takto produktově nastaveno a popsáno v Podmínkách osobních kreditních karet a souvisí to se systémovým nastavením KB. Pokud byste platbu prováděl z účtu u KB prostřednictvím našeho internetového bankovnictví, aplikace by Vás upozornila na to, že zasíláte vyšší částku.



Zároveň prosím, přijměte naši upřímnou omluvu, za nekonzistentní informace, které Vám poskytl bankovní poradce pan F., který až po detailnějším prověření zjistil, že vyjádření, které Vám prvně zaslali kolegové je platné. Bankovní poradce byl v oblasti kreditních karet proškolen tak, aby se podobná situace již neopakovala.



Vážený pane, s ohledem na vzniklou situaci a pro zachování našich dobrých vztahů jsme se rozhodli, Vám úrok ve výši 11,20 Kč vrátit zpět na Váš účet u KB. Pokud s naším návrhem souhlasíte, prosím o zprávu a následně zajistím připsání této částky na Váš účet.



Děkuji a přeji hezký den



DAGMAR PETERKOVÁ
Kvalita a zákaznická zkušenost
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod petr.novak888 8. 11. 2024 12:43

Tak KB dnes opět nefunguje zadávání plateb. Po kliknutí na Nová platba pokaždé vyskočí hláška Něco se nepovedlo nebo Nejste připojeni k internetu! Jinak vše mi funguje bez problémů akorát s větší prodlevou.
petr.novak888
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PULPANM 8. 11. 2024 13:00

KB někdy fungovala?
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 8. 11. 2024 13:03

@brumak tak blbci jsou samozřejmě v KB, ale čtu mezi řádky, že mají debilně nastavený systém, se kterým nehnou, tak to mají tak nějak popsané v podmínkách, přestože tam dochází k bezdůvodnému obohacení. No a to promile klientů, co se nenechá odradit (a že se je odradit snaží hodně), vyřeší ruční redundancí. Psal jsi jim o finančním arbitrovi?

Hezčí by bylo, kdyby si to opravili.
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod brumak 8. 11. 2024 13:38

psal, to možná konečně zabralo. Dva měsíce s.aní kvůli 11 korunám, a kucí z KB v tom budou stejně pokračovat :-)

-- 8. 11. 2024 13:54 --

Dobré odpoledne,

refundaci beru samozřejmě jako absolutní minimum.

Cílem tohoto několikaměsíčního emailového ping-pongu bylo sice zamyšlení zodpovědných v KB nad touto praktikou, hraničící s bezdůvodným obohacováním, nicméně to vypadá, že k tomuto stejně nedojde.

Zeptám se tedy i vás, jelikož ani jediný z x pracovníků KB mi na tuto otázku neodpověděl: "Přijde vám v pořádku si brát peníze na úrok, který nevznikl, a poté, co opravdu nevznikl, je nevrátit?"

Mimochodem p. F. z mého pohledu nechyboval, prostě se na věc díval jako člověk, a evidentně mu takovýto přístup banky taky nedával smysl. Problém je v "systému", nastaveném na bezdůvodné obohacování banky, nikoli v tom, že tento podivný přístup někdo ze zaměstnanců neobhajuje.

Mrzí mě, jestli i přes přímý feedback nadále trváte na tom, že takto to má být, víc v této věci ovšem udělat nemohu.

Očekávám tedy alespoň vrácení prostředků
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PaulPaul 11. 11. 2024 15:13

Zajímavá banka. V pátek večer jsem zadal obyč převod a v KB se to připsalo na účet po více než 65 hodinách. Tedy asi o 50 hodin déle než jsem potřeboval. To jsem viděl naposledy před 10-20 lety?

S tím bonusem by měli ještě přitvrdit, 2000 Kč za test je málo.
PaulPaul
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků