psal, to možná konečně zabralo. Dva měsíce s.aní kvůli 11 korunám, a kucí z KB v tom budou stejně pokračovat
-- 8. 11. 2024 13:54 --Dobré odpoledne,
refundaci beru samozřejmě jako absolutní minimum.
Cílem tohoto několikaměsíčního emailového ping-pongu bylo sice zamyšlení zodpovědných v KB nad touto praktikou, hraničící s bezdůvodným obohacováním, nicméně to vypadá, že k tomuto stejně nedojde.
Zeptám se tedy i vás, jelikož ani jediný z x pracovníků KB mi na tuto otázku neodpověděl: "Přijde vám v pořádku si brát peníze na úrok, který nevznikl, a poté, co opravdu nevznikl, je nevrátit?"
Mimochodem p. F. z mého pohledu nechyboval, prostě se na věc díval jako člověk, a evidentně mu takovýto přístup banky taky nedával smysl. Problém je v "systému", nastaveném na bezdůvodné obohacování banky, nikoli v tom, že tento podivný přístup někdo ze zaměstnanců neobhajuje.
Mrzí mě, jestli i přes přímý feedback nadále trváte na tom, že takto to má být, víc v této věci ovšem udělat nemohu.
Očekávám tedy alespoň vrácení prostředků