Komerční banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 12. 2024 08:37

Koukám, že podmínky pro bezplatné vedení stejné jako u TOP nabídky a navíc vyšší limit u cestovního pojištění a ty multiměny (otázkou je, jaké bude provedení, zejména poplatky za operaci s hotovostí na přepážce a za cizoměnové převody, protože nakoupovat za kurzy KB nedává smysl, i když slibují, že budou "lepší")
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brumak 4. 12. 2024 18:16

brumak píše:"Dobrý den,

rozumím tomu správně, že jste mi ty peníze vrátili na jiný účet, kde jsem nucen vám nejdřív zaplatit 6 CZK (aneb víc než 50%), abych je odtud dostal? Vážně? Proč je nevrátíte odkud jste je vzali?"

"Vážený pane,

v mé odpovědi bylo uvedeno následující „..pro zachování našich dobrých vztahů jsme se rozhodli, Vám úrok ve výši 11,20 Kč vrátit zpět na Váš účet u KB. Pokud s naším návrhem souhlasíte, prosím o zprávu a následně zajistím připsání této částky na Váš účet.“

Ve Vaší reakci, kterou vkládám do přílohy tohoto e-mailu, jste jiné číslo účtu pro vyplacení kompenzace neuvedl. Proto jsme postupovali dle níže uvedeného a danou částku vrátili na Váš běžný účet u KB.

Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem"

__________________________________________

aneb: "Vrátíme vám to ZPĚT. Jelikož jste neuvedl jiné číslo účtu, vrátili jsme to jinam".

Třeba si ze mě dělají pr.el, nevim...

-- 14. 11. 2024 15:51 --

dáme tomu ještě jedno kolo:

"Dobré odpoledne,

možná si nerozumíme. Ty peníze zmizely z účtu kreditky. Vy mi nabídnete vrácení ZPĚT na účet u KB (zpět tedy v KB neznamená zpět na účet, odkud zmizely?). Vrátíte je na jiný účet, protože jsem číslo jiného účtu neuvedl, a ještě mi zdůrazníte, že byly vráceny ZPĚT.

Že to nedává smysl, to bych ani neřešil (věci, nedávájící smysl, tady řešíme už čtvrt roku), ale vrátit někomu (nesmyslně) zmizelých 11 korun na účet, kde mi musí (opět nesmyslně) půlku z toho zaplatit jako výpalné zpět, aby je odtud dostal, to je opravdu vypečené..."


Tak po dalších třech týdnech reakce, že prej už to bude bez reakce :-)

Vážený pane,


jako poslední k této záležitosti si dovolím uvést, že dané finanční prostředky nemusíte ze svého běžného účtu vybrat pouze převodem na jiný účet. K danému běžnému účtu máte platební kartu, se kterou můžete zaplatit v obchodě či v případě zůstatku v minimální výši 200 Kč vybrat hotovost z bankomatu.



Závěrem uvádím, že Vaše stížnost byla náležitě prošetřena a na základě zjištěných informací Vám byla zaslána odpověď v souladu s Reklamačním řádem KB (viz příloha). S ohledem na to, že vše podstatné Vám bylo sděleno v předchozím vyjádření, odkazuji Vás v souladu s bodem 3.6. Reklamačního řádu KB na předchozí odpověď.



S ohledem na výše uvedené skutečnosti již nebudeme z našeho oddělení na další podání týkající se tohoto případu, reagovat.



Děkuji za pochopení.

S pozdravem
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lenka_2 4. 12. 2024 18:37

A zmíněný článek 3.6:
V případě, že v reklamaci Klient neuvádí žádné nové relevantní skutečnosti, jeho argumentace se opakují a dostal již alespoň jednou řádnou odpověď, může být pouze odkázán na předchozí vyjádření Banky k danému problému.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Zedna1 4. 12. 2024 19:05

Pokud je tam vyber z bankomatu zdarma a prichozi platba na ucet zdarma,
tak si tam posli prevodem castku ve vysi (200 - tvuj_soucasny_zustatek) a
pak si tech (rovnych) 200Kc vyber (zdarma) z bankomatu, jak ti poradili.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petr.novak888 1. 1. 2025 16:15

KB prodloužila (ponechala) na spořicím účtu úrokovou sazbu 2,75 %, resp. 3,75 %, až do 31. 1. 2025.
petr.novak888
Návštěvník

Odeslat příspěvekod gaabi 2. 1. 2025 16:48

Dobrý den,
prosím, je tu někdo se zkušenostmi s kreditní kartou od KB. Mám 4U poměrně čerstvě a nejsou mi tam jasné některé věci:

1. Mám nastavené automatické splácení. V jaký den k té automatické splátce dochází? Je to 20. den a nebo to má každý nastavené jinak? (Mně to bylo aktivováno již při zakládání)

2. S tím souvisí i zúčtovací období - při zakládání mi tvrdili, že je to normálně jako jsem zvyklá z jiných bank od 1. - posledního dne v měsíci, ale když se dívám na výpis ke KK, tak je tam od 6. - 5. dne. Má to každý jinak podle toho, kdy zakládal?

3. Na výpise mám položku Splnění podmínky zvýhodnění úroků. Nevíte, co to znamená?

Děkuji moc, pokud by někdo věděl odpovědi. Klidně stačí i do zprávy.
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 2. 1. 2025 18:54

Na zvyklost z jiné banky bych nesázel. Např. mám KK se zúčtovacím obdobím k 25. v měsíci.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 3. 1. 2025 00:07

Ad 1) Automatická splátka probíhá v den splatnosti kreditní karty.
Ad 2) U kreditní karty 4U se výpisy vystavují 5. den v měsíci, splatnost je 20. den v měsíci.
Ad 3) Nevím, co to znamená. U kreditní karty 4U by měla být jednotná úroková sazba 21,99%.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod brumak 6. 1. 2025 16:08

Ad 3) to se tam prostě objevuje pár dní po splacení, pokud proběhlo včas. Jejich systém je totiž nastaven tak, že "standard je neplatit včas" (proto taky matoucí "výše dlužné částky" nahoře ve výpisu, která už je s úrokem, i když k úročení nedojde). Opravdu dlužná částka je "splátka pro využití bezúročného období" v okénku dole.

Buď tím chtějí tlačit lidi, aby platili jen splátku, a nabíhaly jim úroky, nebo to prostě ten jejich "unikátní" systém po letech rovnáků na vohejbáky už jinak neumí.

___________

Zeptal bych se na oplátku místních zkušených: převod ze 4U na účet je zpoplatněn 1%?

V sazebníku jsem k tomu našel jen toto: "Bezhotovostní převod z úvěrového účtu ke
kreditní kartě na jiný účet v Kč 1 %".

Tedy výhodnější vybrat cash a vložit? To je ta jejich ekologie? :-)

Btw. minule mi bankomat dal celou částku v tisícovkách, a když jsem je vložil zpátky, hlásil, že 11 z nich je podezřelých. Takže oni nám podezřelý cpou, ale sami se chrání? :-)
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 6. 1. 2025 17:19

Ano, převod peněz z kreditky 4U na bankovní účet je s poplatkem 1%. Zdarma je jeden výběr z ATM.
Upozornění na podezřelé bankovky se stává i u vkladomatů jiných bank :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod losalamos 8. 1. 2025 10:41

@brumak "Btw. minule mi bankomat dal celou částku v tisícovkách, a když jsem je vložil zpátky, hlásil, že 11 z nich je podezřelých. Takže oni nám podezřelý cpou, ale sami se chrání?"

Tohle je docela běžná věc i u jiných bankomatů od jiných bank. Vyzkoušeno, nic si z toho nedělej.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod technikus 8. 1. 2025 10:49

Co se pak děje?
Podezřelé nepřijme a vrátí je?
Nebo si je nechá, ale vyjede nějaký lísteček o dalších krocích?
Jsou připsány všechny peníze, nebo jen část?
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod mareka 8. 1. 2025 10:59

ATM si bankovky nechá všechny a informuje, že "podezřelé" musí projít následnou kontrolou = na účet připíše ty co byly dle něj OK, "podezřelé" až po kontrole.
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Ninaa 8. 1. 2025 11:02

Tak já mám zkušenost s vkladomatem AirBank.
"Podezřelelé" vrátí.
Když jsem vkládala bankovky, které byly vybrané z bankomatu jiné banky několik minut předtím, tak se mi to taky stalo. Je potřeba mít bankovky dobře narovnané a srovnané. Když některé vyplivne zpět, tak narovnat, srovnat a znovu vložit. Je zkrátka nutné toto opakovat, dokud je vkladomat nepřijme a nevydá potvrzení o vkladu. S KB vkladomatem zkušenost nemám.
Ninaa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 8. 1. 2025 12:20

Hmm,
zajímavé. To se mi ještě nestalo, ale zkušenost určitě zajímavá.
Kor když to odmítne vzít/napíše problém u bankovek, které sám vydal.
technikus
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků