Komerční banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Zedna1 21. 2. 2025 19:21

Komerční banka nabrala rekordní množství klientů. Ukázala, kam míří jejich peníze a navrhla dividendu
https://www.e15.cz/finexpert/banky-a-uc ... du-1422160

Komerční banka loni zaznamenala rekordní nárůst nových klientů a také větší zájem o investice do podílových fondů. Čistý zisk loni meziročně stoupl o 10,4 procenta na 17,2 miliardy korun. Letos banka představí nové produkty především pro korporátní klienty. Představenstvo také řeklo, jak vysokou chce vyplatit dividendu.
...


Loni meli akci 2000Kc pro nove klienty, letos 3000Kc ...
Presto jim rostou zisky, takze je videt, ze na tomto rozdavani vstupnich bonusu banky nekrvaci :-)
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 21. 2. 2025 19:32

Komerční banka na konci března zruší sedmnáct poboček, jejich celkový počet tak klesne pod 190. Rozhodnutí je v souladu se strategií transformace a optimalizace pobočkové sítě. Rušené pobočky jsou především v městech s méně než deseti tisíci obyvateli.

Zdroj: https://www.penize.cz/osobni-ucty/46754 ... i-pokladny
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod icemat 2. 3. 2025 14:58

Jak se dá snížit úvěrový limit na kreditní kartě KB?
jen na pobočce?
nebo i telefonem?
nebo i přes internet?
icemat
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kootil 7. 3. 2025 19:39

Marketingová akce k získání 3 000 Kč platí pro klienty, kteří neměli tuším u KB žádné sjednané produkty od 17.2.2024. Rušil jsem účet u KB 26.1.2024, je tam ale měsíční výpovědní lhůta.

Bohužel sama KB mi na Messengeru není schopna říct, jestli se mě marketingová akce týká nebo ne. Mam jít na pobočku ale tu mám z ruky.

Nevíte náhodou jak to je?
Kootil
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 7. 3. 2025 19:48

Pokud ti byl účet zrušen až ke dni 25.2.2024 (po ukončení 30-denní výpovědní lhůty), tak podle mě teď nemáš nárok na získání odměny 3000Kč za založení účtu.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Zedna1 21. 3. 2025 00:14

Zajimavost: Od tel. bankere jsem se dovedel o teto strance shrnujici provedene+planovace zmeny a dodelavky v KB+:
https://www.kb.cz/cs/o-bance/spokojenos ... -vylepseni
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod hyper9 21. 3. 2025 01:34

Zedna1 píše:Zajimavost: Od tel. bankere jsem se dovedel o teto strance shrnujici provedene+planovace zmeny a dodelavky v KB+:
https://www.kb.cz/cs/o-bance/spokojenos ... -vylepseni

Tohle je pěkná stránka, líbí se mi jejich snaha i fakt, že to takhle zveřejňují.

Něco z toho jsou ale úplně základní věci. Tak je vidět, že s tím KB+ stále dost bojují, aby to bylo použitelné a srovnatelné s konkurencí.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod Rop 21. 3. 2025 06:51

To jsou všechno naprosto základní věci. :roll:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PULPANM 21. 3. 2025 09:46

Přesně
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 21. 3. 2025 13:17

Vsak ja jsem se toho tel. bankere ptal, kdy uz konecne planuji v KB+ dokoncit implementaci VSECH funkci stavajiciho systemu, zda uz maji nejaky termin dokonceni.
Zadny termin finalniho dokonceni KB+ pry stanoven neni, jen mi poslal odkaz prave na tuto stranku s temi zmenami.

Souhlasim s ostatnimi prispevateli, ze vetsina veci jsou zakladni funkce, ktere tam mely byt hned od pocatku a ne slavnostne zverejnene az po nekolika letech (nekonecneho) vyvoje ...
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 21. 3. 2025 17:57

Já popíšu, jak funguje migrace dětského účtu dle dokumentace - z účtu se stane standardní účet, dítě ztratí právo s účtem disponovat online. Nepíšou, co se stane s existující kartou dítěte.

V KB+ pak můžete sjednat dítěti účet znova, asi teda s novou kartou.... A po tomto oznámení Vám vytrvale volají, kdy to teda převedu a jestli s "tímhle" chci pomoct. A že kdyžtak to vyřešíme na pobočce.

Šašci.
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod miho 29. 3. 2025 01:13

Tak mě také zmigrovali. Zatím hodnotím jak webové, tak mobilní bankovnictví jako horší, než to staré. Navíc jsem měl účet za 169 s hromadou fíčůrek a ten poplatek mi vraceli za splnění nějakých podmínek. To teď už nefunguje, takže mám účet zdarma, což je absolutní "holobyt".
Oh dear, I really ought to do something. But I am already in my pyjamas...
miho
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Tento příspěvek byl odstraněn.
mareka

Tento příspěvek byl odstraněn.
Milos

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků