Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
brumak píše:Tak KB se po delší době rozhodla, že mi těch 11 CZK vrátí. Nezapomněli ovšem opět podotknout, že ko.kot jsem vlastně já a poradce F., protože oni to takhle maj správně:
Vážený pane,
dovolte mi reagovat na Vaši e-mailovou stížnost, kterou jsme obdrželi v našem oddělení Kvalita a zákaznická zkušenost dne 21. 10. 2024. Předmětem Vaší stížnosti je splátka kreditní karty, kterou jste provedl v srpnu tohoto roku.
Váš případ jsem ve spolupráci s kolegy odpovědnými za danou oblast znovu prověřila a níže prosím, přijměte mé vyjádření.
V srpnu tohoto roku jste provedl splátku Vaší kreditní karty v rámci tzv. bezúročného období. Zaslaná částka byla však vyšší než dlužná jistina. Jak jste byl již informován, je to skutečně takto produktově nastaveno a popsáno v Podmínkách osobních kreditních karet a souvisí to se systémovým nastavením KB. Pokud byste platbu prováděl z účtu u KB prostřednictvím našeho internetového bankovnictví, aplikace by Vás upozornila na to, že zasíláte vyšší částku.
Zároveň prosím, přijměte naši upřímnou omluvu, za nekonzistentní informace, které Vám poskytl bankovní poradce pan F., který až po detailnějším prověření zjistil, že vyjádření, které Vám prvně zaslali kolegové je platné. Bankovní poradce byl v oblasti kreditních karet proškolen tak, aby se podobná situace již neopakovala.
Vážený pane, s ohledem na vzniklou situaci a pro zachování našich dobrých vztahů jsme se rozhodli, Vám úrok ve výši 11,20 Kč vrátit zpět na Váš účet u KB. Pokud s naším návrhem souhlasíte, prosím o zprávu a následně zajistím připsání této částky na Váš účet.
Děkuji a přeji hezký den
DAGMAR PETERKOVÁ
Kvalita a zákaznická zkušenost
PatrikChrz píše:Zeptej se jich, jestli vrátí peníze zpět na účet, ze kterého je neoprávněně vzali dobrovolně, nebo jestli máš zapojit finančního arbitra
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků