ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod servpack 14. 9. 2021 06:33

V polovině srpna jsem si zřídil kreditní kartu ČSOB v akci s vratkou 2 % na 6 měsíců. Na konci srpna jsem s ní začal platit, všechny platby se zaúčtovaly až v září. Měl bych dotaz, od jakého měsíce se mi tedy počítá těch 6 měsíců akce. Zároveň vím, že ty body jsou omezené na 1000 měsíčně. To se vztahuje ke kalendářnímu měsíci nebo to souvisí s obdobím kreditní karty, které jsem si při zřízení nastavil? Pokud již tedy nyní mám téměř 1000 bodů, nemá smysl dále touto kartou kvůli bonusu v září už platit? Děkuji.
servpack
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 14. 9. 2021 10:03

Těch 6 měsíců by mělo platit od data zřízení kreditky (viz. níže uvedená citace z podmínek akce), limit 1000 bodů se vztahuje ke kalendářnímu měsíci.

2% z nákupu zpět
Účastník Akce, který v Době trvání Akce vlastní běžný účet vedený pod obchodní značkou ČSOB a má aktivovaný věrnostní program Svět odměn nebo si takový běžný účet v Době trvání Akce založí a zároveň si aktivuje věrnostní program Svět odměn, získává na dobu 6 měsíců ode dne otevření úvěrového účtu a v souladu s platnými pravidly věrnostního programu Svět odměn zvýhodnění v podobě zvýšeného přípisu bodů do věrnostního programu Svět odměn (dále jen „Svět odměn“), a to ve výši 2% za každou platbu Kartou a účtovanou ve Světě odměn. Maximální počet bodů, které lze získat v kalendářním měsíci za platby Kartou, je roven 1000 bodů.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 14. 9. 2021 10:07

Přesně tak. Jen doplním k té poslední citované větě Miloše, že body do Světa odměn u plateb kartou nejsou získány (připsány) ani v den transakce, ani v den jejího zaúčtování, ale typicky 1-2 pracovní dny po zaúčtování (nejdéle 5 dní po zaúčtování, viz tabulka na https://svetodmen.csob.cz/static/downlo ... r_bodu.pdf ).
Každý to datum připsání bodů (vždy jednotlivě za každou transakci zvlášť, vždy celé body bez desetinné části dle matematických pravidel zaokrouhlování) může ostatně v IB v historii bodů Světa odměn kdykoliv sám vidět a dle toho se zařídit, zda v daném měsíci ještě může mít další v dané kategorii (viz ten odkaz na PDF tabulku) připsány či už ne.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 17. 9. 2021 12:48

ČSOB Premium dává odměnu do konce roku za doporučení oběma stranám, voucher 1000 do Alzy a 500 na Pepperfield, + soutěž o pobyt v Puppu:

https://www.csobpremium.cz/portal/doporucuji

Tak kdyby někdo měl zájem, pošlu SZ, platí max pro 3 doporučené.
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod taylor729 17. 9. 2021 22:11

Ja take
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod jirkau 22. 9. 2021 09:31

@Persbrandt

Já přešel začátkem září na ČSOB identitu kvůli bankovní identitě a přístupu ke službám státu.

Překvapilo mně, že se pak musím hlásit pouze do nového bankobnictví a používat novou mobilní aplikaci CSOB Smart, obojí nebylo moc vychytané - docela často mně to třeba odhlásilo v průběhu zadávání platby nebo načtení deatilů o účtu. Teď už internet banking vypadá opraveně, na problémy nenarážím.

Appku ČSOB Smart aktivně nepoužívám, podle hodnocení je to pořád dost bída.
https://play.google.com/store/apps/deta ... csob.smart

Takže pokud potřebujete ovládat účet přes appku v mobilu, ještě bych přechod zvážil.
Pokud postačuje internetové bankovnictví tak bych se toho nebál.
jirkau
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 9. 2021 11:45

@jirkau a Persbrandt:
Jako klient Poštovní spořitelny jsem přešel aktivací Bankovní identity na nový ČSOB internetbanking a appku ČSOB Smart už cca 3 měsíce zpět a v pohodě, žádné problémy v appce nevidím (je to současně tedy prvek fúze klientů značek PS a ČSOB pod společné kanály online bankovnictví). Zkraje některé věci appka oproti té původní neuměla (třeba smazání a editace trvalých příkazů), to už umí a na jiné problémy jsem nenarazil.
Takže přechod na BankID a tím i nové kanály online bankovnictví je v klidu.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Milos 22. 9. 2021 12:27

jirkau píše:@Persbrandt
Takže pokud potřebujete ovládat účet přes appku v mobilu, ještě bych přechod zvážil.
Pokud postačuje internetové bankovnictví tak bych se toho nebál.


Pokud vám banka oznámí termín přechodu na bankovní identitu, tak po tomto datu se přes starou appku ani přes staré internetové bankovnictví k účtu nedostanete. Nezbyde vám než odsouhlasit bankovní identitu a začít používat novou appku a "nové" internetové bankovnictví. Osobně s jejich novými verzemi také nemám žádný technický problém, je to jen o zvyku.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod peter23p 22. 9. 2021 13:54

Nové mobilní bankovnictví je jedním slovem katastrofa. Ve starém stačil na potvrzení plateb PIN nebo otisk prstu. V novém chodí SMS, jenže když si tuto SMS otevřete aby se člověk podíval na kód, bankovnictví se mezi tím zavře a platba nelze potvrdit.

A to už ani nemluvím o tom že na hromadu telefonů nelze nainstalovat vůbec protože v mém okolí má plno starších lidí telefony s Androidem 6 a tam nefunguje. A na telefony Honor a Huaweii to nejde pro jistotu nainstalovat vůbec a to se týká jak smart bankingu tak smart klíče. Takže nakonec člověk stejně zůstane odkázán na IB a opisování kódu z SMS.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 9. 2021 15:57

@peter23p:
Pak to je tvým telefonem, či jeho OS, nemáš náhodou jabko? To appkám dost věcí nepovoluje, no :). SMS v Androidu totiž umí appka ČSOB Smart sama načíst (nabídne její přečtení a kód sama doplní, když uživatel souhlasí). Rovněž lze jakékoliv číslo účtu zahrnout mezi důvěryhodné a pak to nechce nic. A zatřetí lze nainstalovat ČSOB Smart klíč a pak to co není na důvěryhodné účty potvrzovat v něm (appky se na sebe vzájemně v pohodě přepínají, klíč je navíc šikovný i pro net platby kartou či transakce z IB, tedy vše zcela bez SMS). V reálu tak SMS fakt není třeba zadávat téměř vůbec (snad jen u těch co Klíč nechtějí a zadávají poprvé platbu na nový účet, který ještě tedy nemají přidaný mezi důvěryhodné, a jejich mobil nedovoluje appce SMSku načíst).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod peter23p 22. 9. 2021 16:22

Mám normálně Android ale apka si SMS sama nenačte a ve chvílí kdy kliknu na náhled upozornění na příchozí SMS tak se aplikace zavře. Chtěl sem si aplikaci nainstalovat do druhého telefonu jenže to je Huawei a tam to pro jistotu nejde vůbec. Pak mám ještě telefon kde je Android 6 a tam aplikace taky nejde.

Stejný problém kdy aplikace do telefonu nejde nainstalovat řeší plno lidí v mém okolí, buď se jedná o telefony Honor nebo právě o Android 6 na který jsou převážně starší lidé zvyklí a nehodlají si kvůli aplikaci kupovat jiný telefon. Je paradox že na takový telefon lze nainstalovat smart klíč ale smart banking už ne.

Na novější telefony Huawei a Honor pak nejde ani jedno.

Bohužel ta aplikace má tolik nedodělků a omezení že reálně nefunguje na telefonu 50% lidí co znám.
Naposledy upravil peter23p dne 22. 9. 2021 16:25, celkově upraveno 1
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Caramba007 22. 9. 2021 16:23

Já bych se teda zas tak nedivil, že jim apka neběží na OS z roku 2015. Za mě, ta apka umí všechno, resp. Co teda ta aplikace neumí oproti staré verzi? a se smart klíčem navíc žádné sms nejsou třeba. Ale jinak stačí v nastavení povolit aplikaci čtení sms, to je celé.
Caramba007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 9. 2021 16:31

Mám skoro dva roky starý Xiaomi Redmi 8T s Androidem 11 (Xiaomi jako jeden z mála výrobců aktualizace dělá minimálně min. dva roky komplexně i s jejich OS nadstavbou MIUI a tím i s Androidem) a bez problémů jak načítání SMS, tak komunikace aplikací (s klíčem atd.). Takže jak jsem psal výše a jak vyplývá i z příspěvku nad tímto, @peter23p to má telefonem.
Naposledy upravil minarjo dne 22. 9. 2021 16:37, celkově upraveno 1
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod peter23p 22. 9. 2021 16:36

Tak já mam jako hlavní rok starý telefon s Androidem 10. Nicméně mám doma více telefonů na kterých sem aplikaci zkoušel i ve svém okolí u přátel a rodičů. Těm to teda nefunguje ani na jednom telefonu.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 22. 9. 2021 19:46

Je otázka zda rodiče / prarodiče potřebují aplikaci v telefonu. Tchyně nemá smartfouna a vystačí si s počítačem a tlačítkovým telefonem. Na identitu ji převedli.
losalamos
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků