ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod karel304 14. 11. 2024 16:33

Též dorazilo OK, předpokládám že stihli vyplatit odměnu úplně všem právě toho 12.11.
karel304
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dalich 16. 11. 2024 11:01

Mně nepřišla. Ale je možné, že z toho vylučovali platby přes CRV, to mi mohlo uniknout.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod culti 19. 11. 2024 17:40

gman píše:U bonusové sazby a podmínky příjmu 15000,-, lze ihned odeslat zpět i na stejné číslo účtu?

Lze, ale mělo by být bez bonusu.
culti
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 19. 11. 2024 21:17

Tak tím odesláním zpět na stejný účet se bonusová sazba skutečně nezíská, za svou předchozí polosprávnou odpověď se omlouvám :nenapadne

Do Příjmu se nezahrnují:
• peněžní prostředky převedené mezi účty Klienta vedenými pod obchodní značkou ČSOB/PS
• peněžní prostředky, které byly v příslušném kalendářním měsíci připsány na účty Klienta vedené pod obchodní značkou ČSOB/PS a následně odeslány zpět na účet, ze kterého byly poukázány, a naopak
• peněžní prostředky vybrané v hotovosti z účtů Klienta vedených pod obchodní značkou ČSOB/PS a následně v příslušném kalendářním měsíci vložené zpět na účty Klienta vedené pod obchodní značkou ČSOB/PS
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod icemat 21. 11. 2024 18:00

Nefunguje mi click to pay. Píše to že „se něco pokazilo" nebo něco takovýho. Přitom to mám aktivovaný v čsob smart. A su registrovaný na mastercard stránkách a kartu tam mám přidanou. Peníze na ní jsou a limit dostatečný taky. email zadávám stejný a správně. Zkoušel sem to ve dvou různých e-shopech.

edit:

vyřešeno. problém byl ve firefoxu.
Naposledy upravil icemat dne 22. 11. 2024 16:05, celkově upraveno 1
icemat
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Jantars 21. 11. 2024 18:29

Prosím pěkně, nejspíš od nějaké aktualizace GooglePay zmizela při autorizaci přidání platební karty do peněženky možnost SMS.

Přiznám se, že u pár nedůležitých karet si jich pár které jsou manželky přidávám do svého telefonu abych je mohl obsloužit. Nyní již je pouze možnost přes bankovní aplikaci (kterou logicky použít nemůžu protože ve svém telefonu mám rozjetou apku pod mým loginem) nebo volat banku.

Vyřešil jsem to tím, že tu kartu tahám fyzicky v peněžence a když je třeba tak "pípnu".
Neřešil někdo?
Jantars
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 21. 11. 2024 18:48

To nesouvisí s Google pay, možnosti autorizace svých karet zadává daná banka, takže "chybu" hledej u ní. Je to častější u čím dál více bank, že SMS se berou jako rizikové a Google pay autorizace přidání karty tak jde u většiny bank jen mobilní aplikací, případně ještě telefonátem do banky. Prostě přesně ty možnosti, které Google peněženka ukáže jako možné, tedy ty které daná banka povolila.
Pokud máš mobil z čínské skupiny Xiaomi (tedy značku nejen Xiaomi, ale i Redmi či Poco) jako já, lze to vyřešit Duální aplikací, kdy máš mobilní appku banky možnost mít v mobilu dvakrát, pokaždé pod jiným účtem, a tedy i autorizace přes appku jiného účtu (tedy třeba manželky) je tak možná. Nevím zda Duální aplikace či jejich obdoby umí i jiní výrobci, sám jsem už od dob smartphonů věrný právě skupině Xiaomi a ta to má (jako jedna z mála co vím).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Jantars 21. 11. 2024 20:44

Díky za info. Já zprvu myslel že to bankou je ale když hned dvě karty za sebou nešly (tuším ČSOB a Unicredit) tak jsem usoudil na nový standard Google Pay...

Xiaomi mám ale asi touto cestou nepůjdu, v podstatě mě jde pouze o pár karet (Unicredit kterou za rok po ukončení akce zruším) a pak benefitní Edenred...
Jantars
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 21. 11. 2024 23:09

Můžeš mít pravdu zčásti i ty, SMS jako rizikovější jistě berou nejen banky, ale i Google. Hlavně banky by si nicméně toto riziko měly řídit.
A vytvořit duální aplikaci třeba toho mobilního bankovnictví je u mobilů skupiny Xiaomi otázka jednoho kliku v nastavení aplikací :), mají to přímo v nadstavbě Androidu (HyperOS, dříve MIUI).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod gman 22. 11. 2024 08:59

Milos píše:Tak tím odesláním zpět na stejný účet se bonusová sazba skutečně nezíská, za svou předchozí polosprávnou odpověď se omlouvám :nenapadne

Do Příjmu se nezahrnují:
• peněžní prostředky převedené mezi účty Klienta vedenými pod obchodní značkou ČSOB/PS
• peněžní prostředky, které byly v příslušném kalendářním měsíci připsány na účty Klienta vedené pod obchodní značkou ČSOB/PS a následně odeslány zpět na účet, ze kterého byly poukázány, a naopak
• peněžní prostředky vybrané v hotovosti z účtů Klienta vedených pod obchodní značkou ČSOB/PS a následně v příslušném kalendářním měsíci vložené zpět na účty Klienta vedené pod obchodní značkou ČSOB/PS


Díky za info. Takže jedině převod na jiný účet než z kterého to přišlo předpokládám?
gman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 22. 11. 2024 21:29

Ano. Nebo ty peníze můžeš použít třeba na splacení ČSOB kreditky (pokud ji máš).
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod gman 23. 11. 2024 18:37

Nebyla ta podmínka jen u té akce pro oslovené s bonusem 1500,-? V aplikaci ČSOB mi svítí že tento a příští měsíc "mám výhody"
gman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 23. 11. 2024 19:49

Ta podmínka aktivity (5 plateb kartou a příjem 15000Kč) pro získání bonusové úrokové sazby platí pro všechny klienty věku nad 27 let. Někteří klienti byli případně individuálně osloveni a nemusí půl roku plnit tuto podmínku aktivity.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod karel304 26. 11. 2024 01:58

Osloven jsem byl v říjnu, mám to potvrzené ve zprávách (půl roku bez podmínek maximální sazba do 1M), přesto mi na příští měsíc svítí ve Smartu "nesplněno". Tak uvidíme co tam bude 1.12. (za listopad nesplněn příjem >=15.000).
karel304
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mate59 29. 11. 2024 20:49

už posílají výstrahy .
....je skvělé, že využíváte naše prémiové služby naplno. Díky tomu už teď splňujete jedno z nových kritérií pro bezplatné vedení Premium Konta. Jen si prosím ohlídejte plnění podmínek i v příštím roce, aby Vás nezaskočil měsíční poplatek za jeho vedení ve výši 1 500 korun.
Pro klienty jako jste Vy máme vždy něco navíc

Ať se v zimě vydáte na lyže nebo k moři, můžete se spolehnout na naše 100milionové pojištění ke kreditní Premium Kartě.

Rádi Vám zjednodušujeme svět financí a přinášíme nadstandardní servis. Zasloužíte si ho, děkujeme Vám.

Přejeme příjemný den.

Vaše ČSOB Premium
mate59
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků