Stileth píše:Funguji vam okamzite prevody?
Zkouseno KB, Moneta, Partners a nic
už druhý víkend nefungují OP směr RB > ČSOB, přitom RB > ČS > ČSOB funguje bez problémů
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Stileth píše:Funguji vam okamzite prevody?
Zkouseno KB, Moneta, Partners a nic
Michalisko66 píše:vpe: touhle logikou by banky zrušili prémiové účty půlce lidí tady, co jenom přeposílajíA kdybych to zobecnil, tak ve službách obecně platí, že u jedné konkrétní propozice nemusíš vydělat úplně na každém...
Ale šlo mi spíš o to, že jsem tady o tom zamítnutí opětovné žádosti o KK četl už tolikrát, že jsem z toho měl skoro pocit, jako by to mělo být obecným pravidlem, že KK jednou a dost u dané banky... To mi přišlo zvláštní, tak jsem se zajímal, jestli někdo nemá větší vhled do interních pravidel
dr._lukas píše:Snižovali jste někdo limit na Premium kreditce? Jde to online? Zvažuji hypotéku a mám ještě Skippay a údajně s tím by mohl být problém..
Milos píše:Ano, vedení EUR účtu a karty je zdarma, SEPA platba je za 6Kč. Vklad EUR na pobočce je zdarma, výběr EUR na pobočce je za 150Kč. EURo vkladomaty ani bankomaty v ČR nejsou (když pominu zlodějské bankomaty EURONET).
Zdarma či levněji lze tyto operace řešit v jiných bankách, například RB, Creditas.
minarjo píše:To ti nikdo neřekne, ani úvěroví specialisté na infolince ČSOB důvod nevidí, neznají, systém prostě vyplivne na žádost o kreditku odmítnutí a je to (přitom jen na kreditku, běžný úvěr či třeba navýšení stávající hypo o dvě tři mega by tam prý v pohodě prošlo). Vždy mi jen řekli, ať počkám tři měsíce až půl roku a zkusím znova, že to je typická perioda aktualizace těchto věcí klientů dle registrů atd. Ale ten půlrok uplynul mezitím už cca 10x, vždy při nějaké akci na kreditku jsem to zkoušel a výsledek stejně negativní.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků