Air Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod fremantle 14. 10. 2015 12:52

K té úrokové sazbě - myslím, že se v současnosti lze dostat klidně na 5,9 % p.a., pokud je klient dostatečně bonitní a nekývne na první nabídku banky - opakovaně mi tuto sazbu několikrát nabízela třeba Sberbank CZ (ale taky jako bonusovou - vrácení hotovosti po řádném splacení úvěru, ale dostat by se mělo jít i u jiných bank u předschválených nabídek k něčemu lepšímu), od 5,9 % p.a. jsou pak i nabídky na Zonky.

"Měšcová" Diners Club není špatná na ten první rok, ale pro vyšší částky to asi až tak zajímavá nabídka nebude (ono ostatně je dost možné, že k nějakým vyšší částkám se klient ani nedopracuje, když půjčují zpravidla do výše dvou měsičních hrubých příjmů) - jednak je drahé si s ní půjčit hotovost (převod je zpoplatněn 2 %) a pak splácet 5 % z částky (třeba ze 100 tisíc a pak na konci roku raději doplatit) taky není pro každého...

-- 14. 10. 2015 13:55 --

marvy píše:Měl sem zprávu i v IB. Tak já nemužu zbytečně čekat, ono ofotit dokumenty,nahrát,ted čekáš než si to někdo přečte a potom ještě zaslat kontrolní peníz.A ted vlastně čekat znova jestli teda náhodou nakonec ano nebo nakonec ne. 8-S

Takhle jak to uvádíš, tak opravdu nevím, jestli ti tu nabídku Air Bank schválila nebo ne... Pokud bys tu kontrolní platbu poslal už včera, tak dnes by už jistě byla na účtu a žádostí se někdo zabýval... U Air Bank co si vzpomínám to celkem "frčelo" - když jsem si zkoušel před nějakým časem žádat o tu zkušební půjčku, tak jsem kolem osmé ráno vyplňoval žádost a v deset měl už peníze na účtu.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod marvy 14. 10. 2015 13:38

Fremantle: Pujčku mi neschválili. Oni asi odpoledne zkoušeli, abych si jen aktivoval účet,tak po mě chtěli zaslat platbu. Ovšem já sem si nechal zřídit pouze účet pro nabití té pujčky. A jeden email mi tvrdil vaše pujčka nebyla schválena odstupujeme od smlouvy.Druhý email co přišel odpoledne mi tvrdil aktivujte účet,doklady jsou v pořádku. :nenapadne Tak jsem jim pak napsal email z IB at zruší účet,že ho již nepotřebuji.

P.S. Kdo máte Air, zrychlilo se nějak IB, je to vychytanější? Přeci jen, účet sem tam měl někdy před 2 rokama.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 14. 10. 2015 14:15

No jo, tak to ti došlo kvůli aktivaci tomu účtu - to je pak blbý, když nepředpokládají, že účet si nakonec zákazník neotevře, když mu neschválí úvěr.

IB až tak nepoužívám, spíše jen aplikaci pro Android, ta mi přijde poměrně dostatečně rychlá, ale byla tam úprava i v IB (určitě zlepšení navigace a konečně odstranění flashe :oboze ) vůči tomu jak vypadalo po spuštění, akorát nevím kdy přesně, tak nevím, jestli to už není víc než dva roky (a tudíž si ho asi viděl už sám)...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod drkarel 14. 10. 2015 14:24

Sice blbý, ale pochopitelný - jsou top dva nesouvisející (pro ně) produkty. Předpokládám, že v e-mailech bylo nějak identifikováno, čeho se týkají, takže se v tom marvy jen nezorientoval a plaší.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod marvy 14. 10. 2015 14:39

No pokud odstranili flash..Tak že bych si ten účet nechal aktivovat.? :hm doklady sem jim už zaslal.Tak je to ted rozjetý na pul cesty. :-l A když budou ty Vánoce o<:) Ale nějak nemam pádnej důvod ten účet používat. Ge bankomatů je daleko víc a zrovna u mě,není v rozumném dosahu ani jeden bankomat Airbank.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 14. 10. 2015 14:46

marvy píše:Ovšem já sem si nechal zřídit pouze účet pro nabití té pujčky.

Možná by příště neškodilo přečíst si omáčku okolo. Půjčka Air Bank se překvapivě splácí z běžného účtu u stejné banky.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marvy 14. 10. 2015 14:53

drkarel píše:Sice blbý, ale pochopitelný - jsou top dva nesouvisející (pro ně) produkty. Předpokládám, že v e-mailech bylo nějak identifikováno, čeho se týkají, takže se v tom marvy jen nezorientoval a plaší.


No já sem zatrhnul že požaduji jen účet potřebný k pujčce. A takto sem to bral. Ale už vidím,že to sou pro ně dva produkty.Odlišený to tam bylo to ano. V jednom dopisu číslo žádosti o pujčku a v druhém jen aktivace a číslo nového účtu. Ale hned mi to nedošlo. Plašil sem jak uvádíš. :hm ;-)

-- 14. 10. 2015 15:56 --

Tomáš Marný píše:
marvy píše:Ovšem já sem si nechal zřídit pouze účet pro nabití té pujčky.

Možná by příště neškodilo přečíst si omáčku okolo. Půjčka Air Bank se překvapivě splácí z běžného účtu u stejné banky.


To vím,že učet musím mít, vždit já to bral jako pracovní účet kvuli pujčce.Proto, když mi zamítli pujčku sem nečekal aktivaci účtu.To je jen tak, co mi nebylo jasný. Pak tam byla možnost ještě dozaškrtnout běžný účet nebo co.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod davsopl 14. 10. 2015 18:53

soban píše:Když se ti to nelíbí tak tam nechoď.

Jinak poctivá banka tak to neexistuje, na něčem si musí mastit kapsy, samozřejmě je otázka jak moc to dělá okatě a co klienti skousnou.

ČS je taky ta poctivá? A zdražení z 25kč na 59kč pro důchodce je normální o kolik je to procent? Tak se chová férová banka hlavně že to okecávají jak je to výhodné že ti to automaticky převedou na dražší však máš 2 výběry z vlastního bankomatu zdarma!


Každé ráno chodím kolem pobočky České spořitelny a vždy tam vidím sedět u bankéřů jen důchodce. Myslíte, že by ti lidé překousli, kdyby platili měsíčně za vedení účtu u ČS 1000 Kč? Já myslím, že jo! ;-]
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod soban 14. 10. 2015 20:47

Moje rodiče jsem dotáhnul do AirBank :-)

A skušenosti poplatek za vedení účtu jim moc nevadil, ale co jim vadilo poplatky za příchozí platbu a nehorázně malý úrok.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod marvy 15. 10. 2015 09:44

Jak rychle si rodiče zvyknuli na IB?. Měl si je spíš vzít do Equa kvuli IB. To se mi líbí zatím nejvíc. O spožděných transakcích raději pomlčím. :-))
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 15. 10. 2015 10:12

Klient zpravidla leze do IB zadat příkaz k úhradě, stáhnout výpis nebo zkontrolovat zůstatek, nikoliv se kochat uživatelským rozhraním... Tudíž záleží na úplně jiných věcech, něž jak které IB vypadá - pokud to má někdo jako prioritu, tak budiž, jsou to jeho osobní preference...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod xls 15. 10. 2015 10:29

Tady nejde o krásu, ale použitelnost. To IB od Airbank je opravdu tak vymakané, že i po letech se s tím dá pracovat jen metodou pokud-omysl. Spolu s UCB jedno z nejhorších internetových bankovnictví.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod marvy 15. 10. 2015 10:31

Fremantle: Neříkám že mi u Equa nic nevadí.Nemam krásu IB jako prioritu,jen se mi to u Air nelíbilo,proto se ptám co IB.Každej je jinej no.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 15. 10. 2015 10:46

xls píše:To IB od Airbank je opravdu tak vymakané, že i po letech se s tím dá pracovat jen metodou pokud-omysl.

To asi záleží na tom, jak je člověk chápavý. Po pár měsících s ním opravdu nemám problém.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soban 15. 10. 2015 13:06

IB z AirBank není zase tak zlé a dá se v tom celkem pracovat sice něco mi tam semtam vadí, a nepotřebuji ty statistiky, určitě je to lepší jak ty omalovánky v mBank.

Jinak pěkné a funkční bylo IB od mBank to první hned ze začátku a pak eBanka nevím jak vypadá dnes.

Problém je že dnes si IB u hromady bank nemůžu prohlédnout.

A proč AirBank, no protože bankomat mají v dosahu a kdyby potřebovaly něco udělat v IB a já nemohl a samy by to nezvládly můžou zajít na pobočku kde to vyřídí.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků