Franklin píše:Jenže celé je to jenom příprava na budoucnost. Očekává se nárůst sazeb a Air Bank se rozhodla, že už nechce plnit sliby.
Myslím, že to je hlavní důvod, proč se TOP3 garanci rozhodli zrušit. Je problém kam peníze investovat. Hodilo se to na začátku na nalákání zákazníků, ale závazek TOP3 garance je teď pro ně koule na noze. Úroky můžou růst, přijde na trh nová banka a uvede se vysokými úroky. A Air banka by s nimí musela držet krok. Proto se rozhodli zrušit tento závazek teď, když jsou úroky nízké, se zdůvodněním, že aktivním klientům dávají vyšší úrok než by tomu bylo s TOP3 garancí, takže vlastně ani nejde o změnu. A až se vše uklidní, bude úroky hýbat dle potřeby. Budou-li mít hodně vkladů, zpřísní definici "běžného klienta", aby na úroky dosáhlo méně zákazníků, nebo sníží úroky ("situace na bankovním trh nás nutí ..) apod.
Stačilo, kdyby vynechali slovo napořád, trvale apod. Když slibuji výhodnou nabídku, neznamená to, že ji musím mít napořád. Pokud si tam dobrovolně přidám, že tuto nabídku budu nabízet pořád a po nějaké době (třeba 10 let) to zruším, tak to prostě je podvod a lež.
V tomto duchu - TOP3 garanci jsme zrušili, protože pro běžné zákazníky nedává smysl - jsou všechny odpovědi na výhrady zákazníků. Na otázku Proč jste rušili závazek TOP3 garance, když jste ji slibovali napořád? není odpověď. Je to jasné, na tohle odpovědět nemohou skutečnými důvody, je třeba lhát.