ČS mi napsala, že to lze udělat i korespondečně, podpisy se ověřují úředně což by nebyl problém, moje mamka má u ČS účet taky, snad už víc jak 15 let.
VIZ. EMAIL. ASI BUDU MUSET OPRAVDU NAJÍT CHVILKU A DOMLUVIT SE S MAMKOU. Bohužel.
Dobrý den, pane ******,
vážíme si důvěry, se kterou se na nás obracíte.
A no, účet lze zřídit i korespondenční formou, nicméně je k tomu nezbytné, aby podpis byl úředně ověřen. Vzhledem k tomu, bych spíše doporučila sjednání schůzky na přesný termín. to by znamenalo, že by s Vámi jeden z rodičů šel na pobočku v přesně smluvený čas a Vy byste nemuseli čekat. Alternativou je zřízení prostřednictvím plné moci, tedy by rodiče předali právo Vás zastupovat v této konkrétní záležitosti.
Osobní účet Student Vám můžeme zřídit zdarma a navíc k němu budete mít bezplatně platební kartu a například i bezplatné výběry z našich bankomatů. Navíc Vám můžeme zřídit i službu SERVIS 24, což je obsluha účtu přes internet či telefon.
Vše lze jednoduše domluvit s kolegy z vybrané pobočky. Když doplníte vybranou pobočku a datum Vašeho narození, ráda Vám zajistím kontakt od kolegů z pobočky. S nimi už byste zkusil vyřešit situaci individuálně.
Budete-li mít další dotazy, můžete se kdykoliv obrátit na naši klientskou schránku, obecné informace Vám také poskytnou jak pracovníci na kterékoli z našich poboček, tak i telefonní bankéři na naší bezplatné informační lince 800 207 207.
S přáním příjemného dne
Eva Štěrbová
Klientské centrum České spořitelny
Infolinka: 800 207 207
e-mail:
csas@csas.cz http://www.csas.cz