od peno11 10. 4. 2013 13:58
Dobrá, tak to rozvedu. Můj spor je totiž tvrzením proti tvrzení, tedy tvrzením obchodníka, že u něj peníze nejsou a tvrzení banky, že peníze jsou u obchodníka.
Já si nejsem vědom toho, že bych udělal něco špatně. Ve chvíli, kdy jsem si uvědomil, že na obchod nemám, jsem jej stornoval a kontaktoval obchodníka i moji banku. V bance mi řekli, že jakmile peníze zůstanou v blokacích, budou mi zítra vráceny na účet. Jenže to se nestalo a 8. mi ty peníze fyzicky strhly a když jsem znovu volal do banky, tak mi řekli, že peníze byly poslány obchodníkovi. Proto jsem kontaktoval obchodníka, který popřel, že by peníze měl u sebe. Těch otázek mám vlastně víc, ale zásadní je kdo tu lže, banka nebo obchodník? A taky by mě zajímal mechanismus vracení peněz na kartu, protože s tím také nemám zkušenosti, takže obecně jak by to mělo fungovat a jestli je v mém případě něco špatně proti standardu a případně co. Jsem naprostý laik, takže prosím o radu ne o osočování.