Hm, nemohla to být třeba duplicitní transakce nějakým způsobem (třeba refreshnutí platební brány během zpracování transakce a pod.) - pokud byla hrazena terprve dnes a u T-Mo jeví jako provedená, tak bych řekl, že by autorizována být mohla, ale je pak zvláštní, že stav v klientské zóně tomu neodpovídá. Ono nějak tak i pochybuji, že by ti třeba Cetelem řekne k tomu více než to co vidíš až do doby, kdy by se platba měla normálně zaúčtovat, ale můžeš zkusit jejich klientskou linku, jestli něco náhodou neví zjistit... Tedy spíše bych řekl, že do doby, kdy platba bude zaúčtovaná s tím asi nepohneš, protože normálně by měly být peníze někde na cestě, T-Mo bude mít zase informaci jenom z platební brány, že platba byla autorizována, i když možná to ta brána nesprávně vyhodnotila, ale to bych řekl, že je méně pravděpodobné, než to, že Cetelem platbu autorizoval, akorát ta informace v logu v klientské zóně není správná - tedy jednoduše nejsem si jist, že o tom něco víc momentálně zjistíš na jedné nebo na druhé straně...

EDIT: Vlastně teďkom jsem si všiml, že jsi psal i v prvním příspěvku, že zamítnutou transakci hlásila i platební brána - tak bych přece jen zkusil T-Mo, protože si myslím, že to systémově bude špatně vyhodnoceno u nich...