Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod taylor729 3. 2. 2014 15:29

Vypis take dorazil. Pozitivni je ze odmena 2% ze vsech nakupu zahrnuje skutence i internetove platby.

S datem splatnosti to chapu tak ze pokud to chces splatit jednorazove v bezurocnem obdobi, tak staci do 25., ale pokud se to splaci normalne po castech urocene, tak je potreba platit splatku uz do 10.
Ten prevod penez na ucet je normalne uroceny uz od zacatku (jen ted je vyjimka diky akci na prvni 3 mesice), tak se to nebere jako bezurocny obdobi a splatka je tudiz 10.

Edit:
Ja jsem za prvni mesic ziskal bonus celych 32Kc - provedl jsem platbu virtualni kartou.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 3. 2. 2014 15:36

Fremantle: Máš takovou zkušenost i v případě, že se jedná o transakce z předcházejícího zúčtovacího období, která se zúčtovala až v tom dalším? Dva pracovníci call centra mi nezávisle na sobě tvrdili, že pokud je na úvěrovém účtu nesplacená částka a KK se v zúčtovacím období nepoužije, tak je poplatek i přesto účtován...

bufalobil: Rozlišuješ mezi datumem splatnosti min. měsíční splátky (10. den v měsíci) a datumem splatnosti pro využití bezúroč. období (25. den v měsíci)?
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 3. 2. 2014 15:51

eR99: Pokud nějaká platba bude zaúčtovaná až v následujícím zúčtovacím období, i když k transakci došlo v předešlém, tak se domnívám, že k účtování poplatku dojde.

Pokud se nic nezměnilo v letošním roce, tak v případě nesplacené částky, ale nečerpání dalšího úvěru poplatek účtován není (mám tady rozpis transakcí např. z listopadu, kdy jsem kartu nepoužil - nicméně možná je účtován i v takovém případě, pokud není splacena plná splátka, ale třeba jenom minimální, to už ale nevím a ani nehodlám ověřovat :-) )...
Přílohy
cetelem-vypis-201311.png
cetelem-vypis-201311.png (34.57 ) Zobrazeno 10299 krát
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod bufalobil 3. 2. 2014 15:53

Na výpisu vidím jenom datum splatnosti minimální částky. Automaticky jsem předpokládal že je stejný jako splatnost celé částky.

-- 3. 2. 2014 14:56 --

Dlužná částka 1059 kč u ní žádný datum minimální splátka 500kč a u ní je datum 10.2.
bufalobil
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bufalobil 4. 2. 2014 13:39

Jak dlouho jste čekali na doručení kk? Mě jí schváli 28.1. na účet jsem se přihlásil ale fyzicky kartu v ruce stále nemám. Přijde doporučeně?
bufalobil
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod taylor729 4. 2. 2014 14:34

Na ucet mi 1000Kc po schvaleni dorazilo ve stredu, karta prisla (obycejny dopis) fyzicky o tyden pozdeji ve stredu a o dva dny pozdeji dorazil PIN (do vlastnich rukou).
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 4. 2. 2014 15:12

Jak už napsal taylor729, karta přijde jako obyčejné psaní, mně ji vloni doručovali snad měsíc - nakonec jsem po nějakých 2 týdnech od schválení volal zákaznickou linku a nechal si vydat duplikát (zdarma), který byl doručen do týdne - asi po dalším měsíci se mi ve schránce objevila i ta původní, což ale byla zřejmě nějaká chyba v přenosu u pošty...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod eR99 4. 2. 2014 16:44

U mě to probíhalo následovně:
14. 1. Žádost o KK na pobočce.,
28. 1. Doručení KK.,
31.1. Doručení PIN.

-- 4. 2. 2014 16:09 --

fremantle: Ohledně účtování poplatku jsem se dotázal přes klientskou zónu. Dnes jsem měl telefonní hovor s osobou, která mi konečně byla schopná podat sofistikovanou odpověď. Byla mi potvrzena tvoje informaci. Takže pro letošní rok se nic nezměnilo. ;-)
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bufalobil 6. 2. 2014 11:42

3.2. jsem v poledne odeslal splátku a teprve dneska 6.2 mi přišla sms že je splaceno. Jinak už mi přišly dva dopisy od Cetelem o schválení a podepsané smlouvy ale na kreditku stále čekám tak jsem zvědavej jestli to v únoru stihnou :)
bufalobil
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod eR99 25. 3. 2014 09:31

Cetelem má nový web. Žádnou zásadní změnu jsem však v klientské zóně neobjevil. Přehlédl jsem něco zajímavého?
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peno11 2. 4. 2014 15:54

Zdravím, mám takový problém. Platil jsem virtuální kartou vyúčtování T-Mobile (já vím, platit účty kreditkou není nejlepší nápad, ale dostanu za to bonus a nakonec to doplatím v bezúročném období) a při platbě se vyskytl problém a brána hlásila, že transakce byla zamítnuta. Takto se tváří i v přehledu transakcí virtuální kartou. Jenže když se konečně web T-Mobile rozběhl, tak T-Mobile se tváří, že je vše zaplacené a zároveň přišla i potvrzovací SMS a e-mail. Ale Cetelem se pořád tváří, že transakce byla zablokovaná a ani peníze nebyly strženy. Setkali jste se někdo s něčím takovým? Dneska je poslední den kdy mám vyúčtování zaplatit a nerad bych se dočkal problémů. T-Mobile mi ale už znovu zaplatit nedovolí a tváří se, že vše je zaplaceno. Mám to řešit s T-Mobile, Cetelemem, oběma, nebo to mám nechat a doufat, že se to opravdu zaplatilo?
peno11
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fremantle 2. 4. 2014 18:50

Pokud ta transakce není ani na výpisu (předpokládám, že zaúčtovaná měla být už minulý měsíc a tedy bys ji měl vidět na aktuálním výpisu z minulého měsíce), tak zaúčtovaná nebyla. Řekl bych, že jediný subjekt, s nímž to má smysl řešit je T-Mo (pokud to nebyl opakovaný problém při platbě tou kreditkou na dané platební bráně), je to přece jejich problém, že měli závadu na platební bráně (ač je outsourcovaná) - nejspíše bych to tedy viděl na telefonát operátorovi a zjistit, zda o tvé peníze stojí, telefonát si nahrál a archivoval na případné pozdější dokazování, pokud by operátor tvrdil, že je to určitě zaplaceno a víc zjistit neumí (nechce)...

peno11 píše:já vím, platit účty kreditkou není nejlepší nápad, ale dostanu za to bonus a nakonec to doplatím v bezúročném období

Proč? Pokud víš, co děláš, tak to je právě ten nejlepší nápad... :-)
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod peno11 2. 4. 2014 20:25

Omlouvám se za mírný zmatek, platbu jsem provedl dnes. V klientské zóně Cetelem se platba v historii transakcí nezobrazuje, ale to vždy chvíli trvá, než to zaúčtují. Moje další dnešní platba z kreditky se také v historii nezobrazuje. Ale ve výpisu transakcí virtuální kartou se zobrazuje jako autorizováno, tak jak to má být. U této se ovšem zobrazuje zamítnuto a tak to být nemá. Předpokládám tedy správně, že transakce neproběhla a T-Mobile v tom má bordel?
peno11
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fremantle 2. 4. 2014 21:15

Hm, nemohla to být třeba duplicitní transakce nějakým způsobem (třeba refreshnutí platební brány během zpracování transakce a pod.) - pokud byla hrazena terprve dnes a u T-Mo jeví jako provedená, tak bych řekl, že by autorizována být mohla, ale je pak zvláštní, že stav v klientské zóně tomu neodpovídá. Ono nějak tak i pochybuji, že by ti třeba Cetelem řekne k tomu více než to co vidíš až do doby, kdy by se platba měla normálně zaúčtovat, ale můžeš zkusit jejich klientskou linku, jestli něco náhodou neví zjistit... Tedy spíše bych řekl, že do doby, kdy platba bude zaúčtovaná s tím asi nepohneš, protože normálně by měly být peníze někde na cestě, T-Mo bude mít zase informaci jenom z platební brány, že platba byla autorizována, i když možná to ta brána nesprávně vyhodnotila, ale to bych řekl, že je méně pravděpodobné, než to, že Cetelem platbu autorizoval, akorát ta informace v logu v klientské zóně není správná - tedy jednoduše nejsem si jist, že o tom něco víc momentálně zjistíš na jedné nebo na druhé straně... :-(
EDIT: Vlastně teďkom jsem si všiml, že jsi psal i v prvním příspěvku, že zamítnutou transakci hlásila i platební brána - tak bych přece jen zkusil T-Mo, protože si myslím, že to systémově bude špatně vyhodnoceno u nich...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod eR99 3. 4. 2014 08:15

peno11 píše: U této se ovšem zobrazuje zamítnuto a tak to být nemá


Zkus si zavolat na infolinku Cetelem a ověřit si, jestli daná transakce vůbec proběhla. Myslím, že by ti měl být Cetelem také schopný sdělit, kde je případně problém...

...Nedávno se mi stalo něco podobného. Při dokončování platby mi to hodilo chybovou hlášku na platebním systému PayU (nelze navázat spojení se serverem). Transakce však mezi kartou a platební bránou proběhla (v seznamu transakcí u platební karty byla transakce autorizována). Mezi platební bránou a obchodníkem však transakce neproběhla (došlo k mimořádnému prodloužení při ověřování transakce a stystém to vyhodnotil jako neúspěšnou transakci) . Řešil jsem to nakonec reklamací u obchodníka.
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků