
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
astrapa píše:Já opravdu od bankéře nečekám, že mi bude vařit kafe![]()
Pokud by se některé bance podařilo bankovní úředníky překvalifikovat na finanční poradce (v širokém slova smyslu), kteří by měli povoleno poradit i produkt konkurence, pokud je objektivně lepší, tak by mi byl koncept "osobního bankéře" pochopitelnější.
Ale takto to opravdu spíše vypadá, že bankéři podobně jako pošťačky jsou nuceni se zabývat kravinama typu prodej nafukovacích balónků.
astrapa píše:internetbankingu, který funguje jenom na některých počítačích
astrapa píše:bez speciálního programu se do něj ani nejde přihlásit, navíc ten prográmek je třeba každý rok chodit obnovovat na pobočku (
Komerční banka píše:
Dobrý den,
v Komerční bance má každý klient svého bankovního poradce, který je pro klienta primární kontaktní osobou.
Komerční banka píše: Snažíme se budovat skutečné partnerství a poskytovat finanční poradenství na vysoké úrovni.
Komerční banka píše: To samozřejmě vyžaduje, aby bankovní poradce svého klienta nejen dobře znal, ale i věděl, jaké jsou jeho potřeby.
Komerční banka píše:To je také důvod, proč preferujeme koncept schůzek s osobním poradcem.
astrapa píše:v minulosti trávil každý rok několik měsíců v zahraničí a z cizího počítače se do toho jejich internetbankingu prostě dostat nedalo
Akciový Klokan píše:astrapa píše:v minulosti trávil každý rok několik měsíců v zahraničí a z cizího počítače se do toho jejich internetbankingu prostě dostat nedalo
Do cizího počítače navíc v zahraničí bych nedával ani hesla pro připojení k mailu natož přihlášení k bance.
Akciový Klokan píše:astrapa píše:v minulosti trávil každý rok několik měsíců v zahraničí a z cizího počítače se do toho jejich internetbankingu prostě dostat nedalo
Do cizího počítače navíc v zahraničí bych nedával ani hesla pro připojení k mailu natož přihlášení k bance.
PatrikChrz píše: Zkrátka nemůžeš být několik měsíců bez přístupu k účtu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků