Prémiové účty u českých bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MiASX 27. 4. 2019 22:11

To je jako kdyby tam zavolal a rekl: "dobry den, ja bych chtel reklamovat, ze mi neuctujete poplatky".
:D
MiASX
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Roman1989 27. 4. 2019 22:32

MiASX píše:Premiove sazby jsou sazby pro hlupaky, kteri si v nich plati osobniho bankere, zbytecne se o to zajimat.

a měl někdo zde naceněnou tu hypotéku, či jiný úvěr v rámci Premia?
nabízím referral: Revolut, ČS, KB, Raiffka, mBank (prsten pro vás za 1kč), IBKR (za který dostanu 200 usd a Ty až 1000 usd).
Roman1989
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Osorno 27. 4. 2019 22:44

Kouknul jsem do obchodnich podminek k CSOB Premium kontu a vypichnu 2 veci:

1. Po zřízení Služby je klient povinen poprvé splnit podmínky pro její poskytování zdarma nejpozději k
poslednímu dni čtvrtého kalendářního měsíce následujícího po datu zřízení Služby (tzv. zkušební období).

=> prvni ~4 mesice bez poplatku, i kdyz neplnite.

2. do měsíčního příjmu se dále nezahrnují příjmy, které byly poukázány ve prospěch příslušného účtu /
příslušných účtů z jiných účtů klienta vedených ČSOB.

=> podminky nijak nelimituji prutok.
Osorno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod taylor729 27. 4. 2019 23:27

Koukam ze upadajici informacni uroven zde je aspon kompenzovana mirou humoru. ;)
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 4. 2019 04:35

Tak v sobotu večer, kdy se účtují poplatky, měl byl nauctovan poprvé poplatek 900 Kč. Účet zitra okamžitě ruším.
Poplatek byl za období od 31.3.2019 do 27.4.2019.
Je šance na storno tohoto poplatku?
Netušíte, zda je tam výpovědní lhůta?

Asi by to chtělo, hned zitra poslat z účtu z jiné banky těch 50 000 Kč.

Co mě poradíte?
Pokud rusim Premium, ruší se účet jako takový nebo se to převádí na Čsob konto Plus?

Díky za rady.

Nikdy žádný poplatek a teď najednou bez varování tato hrozná suma.
Mám volat o prominutí bankéři, je nějaká šance?
anonymni

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 4. 2019 05:05

:D
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod taylor729 28. 4. 2019 05:51

Ja myslim ze si z nas dela legraci a bavi se reakcemi. Tohle by nenapadlo ani cloveka mdle mysli.
Cele mi to nějak nesedí, ta posloupnost udalosti je moc rychla.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod cz01 28. 4. 2019 07:58

Popravdě bych na něj už nereagoval, vzhledem k jeho příspěvkům...
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MiASX 28. 4. 2019 07:59

Je si myslim, ze je to hlupak, sam si rekl o poplatek a ted se tomu divi. Na to, aby si z nas delal legraci, je moc hloupy a opozdeny.
MiASX
Nadšenec

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 4. 2019 10:13

taylor729 píše:Ja myslim ze si z nas dela legraci a bavi se reakcemi. Tohle by nenapadlo ani cloveka mdle mysli.
Cele mi to nějak nesedí, ta posloupnost udalosti je moc rychla.


Rozhodně to tak je, přišla ráno emailová notifikace a tam bylo, že z mého účtu číslo xxxxx/0300 zaúčtována transakce ve výši 900 Kč
Typ transakce: Za vedení účtu, výpisy a transakce
Od 31.3.2019 do 27.4.2019.

Jinak do ČSOb jsem volal 27.4.2019 cca. kolem 19.hod a jen mě operátor řekl, že podmínky neplním a že víc info nemá, neboť se má obrátit na svého bankéře.
Bankéř mi tenkrát řekl, že mi udělí vyjímku a neozval se, že vyjímka končí či co se děje. Najednou poplatek.

-- 28. 4. 2019 10:18 --

MiASX píše:Je si myslim, ze je to hlupak, sam si rekl o poplatek a ted se tomu divi. Na to, aby si z nas delal legraci, je moc hloupy a opozdeny.


Já jsem si o poplatek neřekl, neboť jsme se pouze informoval. A je nelogický, abych tam v sobotu volal v 19.hod. na obyčejnou infolinku, kde nemají žádné pravomoce a systém za pár hodin strhne strhne poplatek.

Já osobně si myslím, že dělali nějakou kontrolu plnění, někdy v dubnu a bankéř se mi vůbec neozval, aby mě třeba varoval apod. To je tedy bankéř za všechny prachy.

Opravdu službu ČSOB Premium ruším, hned zítra. Hned ráno volám bankéři. Je šance, že mi ten poplatek vrátí nazpět?
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 4. 2019 11:55

Tak jsem zjistil z infolinky bližší info:

Po ověření mi pracovnice banky sdělila, že na můj účet byla bankéřem nastaveny poplatkové prázdniny.
Účet byl založen 17.3.2017 a byla nastaveny na 12 měsíců a následně v březnu 2018 opat na dalších 12 měsíců.
Teď již nastaveny nebyly, takže došlo za duben ke stržení poplatku.

Tenkrát mi bankéř sdělil, že díky investicím budu mít účet zdarma a nevěděl jsem, že je tam vyjímka uzavřena na rok a pak se to musí vždy obnovovat. Jen mi ústně sdělil, že je to zdarma a neřekl, na jak dlouho.
Holt, co není psáno, není dáno!!!

Hned zítra ráno mu volám a pokusím se poplatek 900 Kč vyreklamovat.
Jsme naštvaný, že službu zruším.

Nechce se mi šaškovat a přeposílat každý měsíc 50 000 Kč z jiné banky. Spořící účet, termínocvaný vklad u ČSOB je nic moc, jinde třeba ( Creditas, Trinity bank atd.), mají sazby vyšší a tam vydělám více peněz.

Třeba Komerční banky dává na 3 roky účet zdarma a je to vše uvedeno ve smlouvě, kde je to garantováno písemně a můžu si včas dát do Goglu upozornění a pak to prostě řešit včas.( třeba 3 měsíce předem)
Tohle je fakt síla.

Stalo se vám to někomu?
anonymni

Odeslat příspěvekod tmx643 28. 4. 2019 12:27

Tak bankéř ti sdělil, že díky investicím budeš mít účet zdarma. To byla jeho dobrá vůle, protože globální podmínky jsi podle tebe ani tak neplnil. Investice už půl roku nemáš, takže úplně nevím, co se ti nelíbí. Naštvaný být můžeš, ale jen a jen na sebe, když sis myslel, že ti to bude trvat navždy, i když ten účet nevyužíváš. Poplatek ti nevrátí a vzhledem k výpovědní době si ho vezmou i za květen. Leda že by ti to převedli instantně na plus konto. Ale tam je taky podmínka příjmu.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 28. 4. 2019 13:12

Mě šokovaly ty bezdůvodné poplatkové prázdniny. Banky produkty doslova vnucují klientům, sami je přitom učí obcházet podmínky. Přeposílání, využívání bonusů atd. je jen přirozeným důsledkem takového přístupu.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod MiASX 28. 4. 2019 13:23

Ted se rozciluje, ze musi platit poplatek, predtim byl spokojen, kdyz ho pri investicich holili jeste vic. Proste hlupak a jeste k tomu liny, nechce se mu jednou mesicne preposlat 50000 Kc mezi svymi ucty.
:D :D :D
MiASX
Nadšenec

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 4. 2019 13:30

tmx643 píše:Tak bankéř ti sdělil, že díky investicím budeš mít účet zdarma. To byla jeho dobrá vůle, protože globální podmínky jsi podle tebe ani tak neplnil. Investice už půl roku nemáš, takže úplně nevím, co se ti nelíbí. Naštvaný být můžeš, ale jen a jen na sebe, když sis myslel, že ti to bude trvat navždy, i když ten účet nevyužíváš. Poplatek ti nevrátí a vzhledem k výpovědní době si ho vezmou i za květen. Leda že by ti to převedli instantně na plus konto. Ale tam je taky podmínka příjmu.


To je sice pravda, ale mohl mě říci, že výjimka je třeba na rok a já bych si to vše pohlídal a včas bych to řešil. Prostě bych tam dva měsíce před skončením popl. prázdnin, tam šel, ale já nic nevěděl. Nic nebylo písemně.

Rano bankéři zavolam o možnosti storno a hned službu Premium zruším.
Přejdu na ČSob kontu Plus a tam si příjem 20 000 Kč pohlidám.

V KB bude výjimka písemně garantována na 3 roky, takže to už je v pohodě si to pohlídat.

-- 28. 4. 2019 13:34 --

kamarad.michal píše:
tmx643 píše:Tak bankéř ti sdělil, že díky investicím budeš mít účet zdarma. To byla jeho dobrá vůle, protože globální podmínky jsi podle tebe ani tak neplnil. Investice už půl roku nemáš, takže úplně nevím, co se ti nelíbí. Naštvaný být můžeš, ale jen a jen na sebe, když sis myslel, že ti to bude trvat navždy, i když ten účet nevyužíváš. Poplatek ti nevrátí a vzhledem k výpovědní době si ho vezmou i za květen. Leda že by ti to převedli instantně na plus konto. Ale tam je taky podmínka příjmu.


To je sice pravda, ale mohl mě říci, že výjimka je třeba na rok a já bych si to vše pohlídal a včas bych to řešil. Prostě bych tam dva měsíce před skončením popl. prázdnin, tam šel, ale já nic nevěděl. Nic nebylo písemně.
Účet jsem využíval, chodila mi tam mzda, trvalé příkazy, inkasa, platil kartou apod.


Rano bankéři zavolam o možnosti storno a hned službu Premium zruším.
Přejdu na ČSOB kontu Plus a tam si příjem 10000 Kč pohlidám tak, aby do zrušení účtu nebylo nic strženo.

V KB bude výjimka písemně garantována na 3 roky, takže to už je v pohodě si to pohlídat.
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků