od tmx643 27. 4. 2019 09:01
Taky si myslím, že pokud se nezmění odpovědné vedení, nevidím důvod, aby to ČSOB začala kultivovat stylem co dělá ČS. ČSOB to dělá v běžné pobočkové síti, takže náklady na bankéře a prostory jsou normálně rozložené mezi všechny klienty.
Oni to dávají i hypotékařům, kteří mají třeba 50 čistého v páru (možná i míň, když je limit hypo 3 miliony).
Priority pass budou platit jen nějaký nízký paušál za všechny klienty a pak jen reálně využité vstupy. Pokud jsou klienti socky, nevyužívají salonky. To samé osobní asistent. A pojištění je u sesterské / dceřiné firmy. Takže zase, pokud klienti nemají na to jezdit do ciziny, náklady na plnění z pojištění jsou za ně minimální. A prémiové karty, tam to něco stojí, ale pokud jich mají desítky tisíc (nebo už stovky?), tak ta objemová sleva bude veliká. Navíc vlastně povinně kreditka se solidním úrokem, takže zase možná celkem významné úrokové příjmy, protože u menších půjček na pár měsíců třeba na elektro nemá moc smysl řešit úvěr, když to bude třeba jen o 2 % dražší než kreditkou, kde navíc první měsíc bez úroků.
Čili pokud někdo fakt jen protáčí, pak je asi v potenciálním nebezpečí. Pokud to někdo normálně využívá a jen doposílá třeba 15 tisíc ke svému platu, tak si nemyslím, že je moc ohrožen. To by museli zcela změnit zaměření programu a vyházet 3/4 lidí, z nichž jim nějaké příjmy jdou, ale nejsou prémioví.