Česká pošta s.p.

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Rop 4. 7. 2024 11:19

Nejsou ty 2 Kč náhodou sleva za zákaznickou kartu?

Tak jinak - je to to: Sleva při elektronickém předání kompletních podacích údajů k podávaným zásilkám 2 Kč
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TnT2 4. 7. 2024 12:28

Ano, to bude ta sleva za elektronické předání údajů, také mi naúčtovali 98 Kč. Děkuji za odpovědi.
Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 8. 7. 2024 20:00

PatrikChrz píše:ano, postaonline. Jen to budeš muset svoji pobočku "naučit", evidentně o tom nic neví.

Tak jsem dnes bezdokladově podával zásilku na dobírku a pošťačka to skutečně viděla a dělala poprvé. Chvíli tápala a nevěděla co a jak, nicméně společnými silami jsme to zvládli :nenapadne
Z pohledu mě jako zákazníka je pozitivní to, že se nemusí vyplňovat podací lístek ani dobírková průvodka a je to levnější (98Kč vs původních 137Kč). Když by třeba i peníze z dobírky dorazily na účet rychleji (místo za tři dny třeba už za dva dny, podobně jako u Balíkovny), tak by to byla skoro značka ideál :tleskani
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Milos 18. 7. 2024 12:50

Tak k tomu zrychlení výplaty bezdokladové dobírky skutečně došlo. V pondělí odpoledne jsem platil dvě dobírky a peníze z obou mi ve středu přistály na účtu :tleskani

O zrychlení se zmiňuje přímo i ČP na webu:
Možnost využít Bezdokladovou dobírku – už žádné papírování a navíc zrychlení připsání dobírkové částky na Váš účet.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Roman1989 18. 7. 2024 17:22

Miloš: mam stejnou zkusenost. Dobirka zaplacena v pondeli v poledne a doslo to do VUB ve stredu dopoledne.
Zajimave ale je, ze VUB za tu středu nedala urok na tuto novou castku. Takze asi to tam musí dojít ráno, aby se to urocilo, nevím. Divné.
nabízím referral: Revolut, ČS, KB, Raiffka, mBank (prsten pro vás za 1kč), IBKR (za který dostanu 200 usd a Ty až 1000 usd).
Roman1989
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 18. 7. 2024 17:49

Máš v přehledu transakcí položku "SPOJENIE SPLATNYCH ULOZIEK"? VÚB někdy zaúčtuje platby a připíše denní úroky s určitým zpožděním.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Roman1989 18. 7. 2024 18:16

takto to vypadá, nevím co tam mám úplně vyčíst. Díky :-)
Podle mě peníze co dojdou ve středu do 23:59 se musí za tento den už uročit. A došlo to (208k) fakt kolem poledne.
Naposledy upravil Roman1989 dne 18. 7. 2024 18:58, celkově upraveno 2
nabízím referral: Revolut, ČS, KB, Raiffka, mBank (prsten pro vás za 1kč), IBKR (za který dostanu 200 usd a Ty až 1000 usd).
Roman1989
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 18. 7. 2024 18:51

Úrok za 17.7. nemáš ještě připsaný (já taky ne), objeví se ti tam až zítra s datem 18.7. Však jsem psal, že VÚB připisuje denní úroky s určitým zpožděním :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod zivan 3. 12. 2024 10:15

Řeším problém s neodeslaným balíkem přes Alza box a je to žrádlo. První balík bez problému odeslaný, u druhého nastal problém. Box neustále otevíral tu nejmenší přihrádku a i když jsem snad 10x kliknul na to, že se tam balík nevejde a potřebuji větší, tak se otevírala stále stejná. Netuším jetli to byla chyba Alzaboxu nebo byly ostatní přihrádky obsazené. Žádná možnost storna, po zvolení jiných možností se box zeptal, jestli se zásilku podařilo vložit, vybral jsem že ne a pak se zeptal, jestli jí mám v ruce, vybral jsem ano. O pár stovek metrů dál v jiném Alzaboxu už vyskočila chyba, že zásilka je podle Balíkovny už v přepravě.

Takže jsem to začal řešit s Balíkovnou. Druhý den ráno telefonát na infolinku, slabých 20 minut čekání a informace, že se to může stát, nic se neděje a když přijede kurýr vyzvednout balíky, tak zjistí, že tam nic není, nahlásí to, přijde mi o tom email a mohu balík podat znovu. A že to bude ještě dnes snad ještě dopoledne. Myslel jsem si, že pohodička, stává se to a mají na to postup. Žádný email nepřišel ani o víkendu, tak jsem v pondělí napsal email s popisem problému. Pondělí i úterý fuč, žádný email o možnosti balík znovu poslat ani žádná odpověď z Balíkovny na můj email. Ve středu tedy opět telefonát na infolinku Balíkovny, člověk si pokecá s robotem, ten ho po chvíli přepojí na operátora a protože ten není volný, tak si zase 20 minut počká (což si samozřejmě platí). Tam jsem dostal informaci, že kurýr asi udělal chybu a neoznačil v systému nenalezení balíku. Ale balík by se dal předat na poště do přepravy, když se jim vysvětlí problém. Nebo by se dal ten balík zrušit a vrátit peníze a aby se nemuselo volat a čekat na infolince, tak stačí napsat email. Ale k emailům z pondělí se prý ještě nedostali.

Ok, pošta nedaleko, zajel jsem tam, vysvětlil problém, vzadu se sešlo několik pracovnic a výsledkem bylo, že podle systému je ten balík už v přepravě, takže ho nemohou jen tak převzít, protože by se mohl ztratit a to si oni na triko nevezmou. Takže smůla. Vrátil jsem se tedy i s balíkem domů, strhnul štítek Balíkovny a poslal balík PPL. Druhý den doručeno.

V neděli jsem sepsal druhý email do Balíkovny s tím, že se ho nepodařilo odeslat ani na poště a ať ho tedy stornují a vrátí mi peníze.

Uběhlo dalších 10 dní a přišla emailem odpověď z Balíkovny...na ten první email. Že podle systému je balík v přepravě, mám tedy podat reklamaci a to buď na poště nebo to jde i na webu http://www.ceskaposta.cz. Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Reklamace na webu podat jde, ale musím vybrat jeden z důvodů reklamace "zásilka nedošla", "dobírková částka nedošla" nebo "dodejka nebyla vrácena". Nějaký smysl dává asi jen ta první možnost, když zásilka nebyla odeslána, tak celkem logicky ani nedošla. Pak se kromě adresáta a odesílatele musí vyplnit podrobný obsah zásilky.

Docela by mě zajímalo, kolik lidí zaměstná jeden neodeslaný balík a co bude výsledkem reklamace.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 12. 2024 11:54

A neměl jsi spíše sprdnout Alzu? To její systém selhal, oni předali svému partnerovi (Balíkovna) špatnou informaci o úspěšném vložení. Jejich Alzácký systém chyboval, ten bych jim reklamoval...
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 12. 2024 12:35

Jo, měl jsem teď dobrodružství s Českou poštou také, nakonec je pohnula k aktivitě až stížnost na ČTÚ. Napsal jsem o tom článek, snad vyjde.

Sice se to týkalo něčeho jiného, ale společným jmenovatelem bylo, že Česká pošta nemá procesy na nestandardní situace - a o tom, co je nestandardní situace rozhoduje Česká pošta a podle té je nestandardní cokoliv kromě asi třech věcí, které jmenuješ.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tmx643 3. 12. 2024 12:50

Měl jsem něco podobného. První alzabox plný, druhý plný. Schránku jsem ale zavřel a nezvolil, že není podáno. Email o podání zásilky přišel, logicky box si myslel, že jsem to tam vložil, ale do hodiny jsem jel na poštu a tam ho normálně podal. A za 16 hodin byl balík na druhém konci republiky.
Takže rada zní, pokud se to stane, podat to na poště. Zjevně to minimálně několik hodin lze.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod zivan 3. 12. 2024 12:56

Ono kdyby to u prvniho telefonatu ta zenska cele zrusila, tak mohlo byt hotovo, ale nic dalsiho uz se jim nepovedlo a na emaily odpovidaji po 14 dnech. Celkem me zajima, jestli stihnou vyridit pres Vanoce reklamaci do tech 30 dnu. 50 000Kc, na ktery je ten balik pojisteny z nich asi nedostanu :D

Ja mam zacatek tohohle tydne paradni. V pondeli vyhruzny email a SMS od O2, ze jim dluzim 1000Kc. Po par telefonatech bylo jasno, vracenou zalohu jeste z dob Netboxu nekdo do systemu O2 zadal jako dluh a uz to jelo.

Vtipne reseni bylo pred chvili v Albertu, kde nefungovala vaha na pokladne, zkusena prodavacka koukla na citron, zadala od oka rucne 0,056kg a problem vyresen :D
Naposledy upravil zivan dne 3. 12. 2024 14:41, celkově upraveno 1
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 3. 12. 2024 13:22

Základem všeho je, že spousta firem ještě nepochopila, že doba se změnila a na maily je potřeba reagovat v řádu minut, maximálně jednotek hodin, ne týdnů.

Příklad, že to jinde jde, i když jsem si od toho původně moc nesliboval. Do Ikey jsem poslal v pátek odpoledne reklamaci baterie s fotkou, jak z ní teče, kde nemá, a pokladním blokem (10letá záruka, výrobku je přes 7 let). Místo navrhovaného vrácení peněz nebo nového výrobku, jsem je požádal o jednodušší variantu té baterie a vrácení rozdílu peněz. V sobotu mi přišel mail o vyřešení reklamace, v pondělí ráno mi doručili novou baterii, později přišly i peníze. To jsem fakt koukal.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 4. 12. 2024 00:28

Taky reklamuju Balíkovnu, místo do alzaboxu z důvodu nadlimitní zásilky (což je blbost), to nechali na poště, která kvůli tomu, že místní pobočku, která obhospodařovala tak 50tis. lidí zavřeli je pěkně daleko, ovšem v okolí jsou další min. 4 balíkovny do kterých to mohli umístit. Volal jsem na poštu a't to došlou bud na puvodni misto anebo do jedné ze 4 balíkoven v okolí, ale to prý nemůžou protože Pošta a Balíkovna je prý jiná entita a nabídli mi doslání na ještě vzdálenější pobočku :D Takže mají epesní stížnost na centrále.
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků