Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
retron píše:Taky reklamuju Balíkovnu, místo do alzaboxu z důvodu nadlimitní zásilky (což je blbost), to nechali na poště, která kvůli tomu, že místní pobočku, která obhospodařovala tak 50tis. lidí zavřeli je pěkně daleko, ovšem v okolí jsou další min. 4 balíkovny do kterých to mohli umístit. Volal jsem na poštu a't to došlou bud na puvodni misto anebo do jedné ze 4 balíkoven v okolí, ale to prý nemůžou protože Pošta a Balíkovna je prý jiná entita a nabídli mi doslání na ještě vzdálenější pobočkuTakže mají epesní stížnost na centrále.
tmx643 píše:Není pravda. Teď mi to místo do plného alzaboxu dali do obchůdku, který má otevřeno v součtu 10 hodin týdně, přičemž pošta je snad i blíž.
To možná omlouvá pošťáka (i když bych se úplně nedivil, kdyby to ten poslední pošťák naschvál dával do systému špatně, aby měl lepší čísla a prémie), ale rozhodně to neomlouvá poštu jako instituci, která si ty předvolené důvody v systému sama zvolila.servpack píše:Tu hlášku bych bral orientačně. Určitě je na výběr z předvolených důvodů nedoručení na dané místo a někdo prostě vybral tento... Jako když mi Pošta hodí do schránky lístek, že mě nezastihli, když se o to ani nepokusili, prostě lístek připravený dopředu...
Jiný subjekt to asi je, ale mám za to, že balíkovnu si zřídila česká pošta a pokud se nic nezměnilo tak je asi ve vlastnictví české pošty.servpack píše:Ale Balíkovna je opravdu jiný subjekt, než Česká Pošta.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků