Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod kecinzer 5. 11. 2016 17:58

Tak beru zpět.
Minulý měsíc přišel výpis do mailu také až 4., ale už kolem osmé ráno.
Včera přišel až kolem páté odpoledne.
kecinzer
Nadšenec

Odeslat příspěvekod .357 5. 11. 2016 19:19

Porovnej taky, kdy jsi našel nezaheslovaný výpisy v Kartyonline...
.357
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Markil 8. 11. 2016 16:03

Když mám asi půl roku KK Mall vydanou přímo od RB a požádal bych si nyní o KK Style na Aukru, dostanu ten bonus nebo ne? Někde tam píší, že to platí pro toho, kdo nemá kreditní kartu od RB, ale myslím, že tu už kdysi někdo uváděl, že měl Mall a stejně bonus na Aukru dostal. Jen nevím, zda jí neměl od Citi a zda to hraje roli?
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod taylor729 8. 11. 2016 16:15

Zadal jsem o aukro kartu mesic po vydani RB MALL a bonus jsem dostal.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mikka1 9. 11. 2016 00:31

Žádala jsem brzy po sobě a bonusy dostala za obojí. Obě KK přímo od RB.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod nikko 9. 11. 2016 23:29

Dotaz na stav minimální splátky, pokud přeplatím platební kartu RB.
Když jsem utrácel kreditní kartou Citi Life z jejího úvěrového limitu, a potom jednorázově vložil na kartu částku vyšší než je úvěrový limit, snížila se v e-bankingu měsíční "Minimální splátka" na 0 Kč.
Místo Citi Life jsem dostal RB Life. Nyní, když tentýž velký doplatek udělám na kartě RB Life, položka "Minimální splátka" se nikdy nevynuluje. Zůstává nezměněna, jakobych jednorázovou splátku (vyšší než je úvěrový limit) na kartu vůbec nevložil. Ve výpisu transakcí přesto není žádná minusová položka jako odečtení měsíční splátky ve prospěch banky. Zmiňovanou jednorázovou vysokou částku (přebití karty) platím pravidelně každý měsíc.
Dlužím tedy bance něco nebo ne, a jak to poznám? Položka měsíční "Minimální splátka" se nikdy nevynulovává?
nikko
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 10. 11. 2016 04:52

Ne, IB nebo smartbanking zobrazuje vždy stav z posledního výpisu, nikoliv stav po splacení.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod Zedna1 10. 11. 2016 11:31

Mam dotaz od kolegy:
Mel stejny problem, jako zde popisovali i jini, tedy nepripsany bonus u RB Mall kreditky za platbu zauctovanou tesne pred koncem zuctovaciho obdobi. Podal reklamaci a bylo mu SMSkou odpovezeno, ze obdobi pro ten bonus bylo uzavreno 21.10., tj. 3 dny pred koncem toho zuctovaciho obdobi.

sumarizace datumu:
zuctovaci obdobi 26.9.-24.10.
platba 21.10.
zuctovani platby 22.10.
cyklus pro pocitani premii byl pry uzavren 21.10.

Poradil jsem mu at zkusi napsat, ze to je v rozporu podminkami a ze pokud mu usly bonus nenahradi, tak at zkusi kontaktovat financniho arbitra.

Co si o tom myslite?
Jaky navrhujete postup?

EDIT:
Samozrejme, ze ten bonus by standardne spadl do nasledujiciho obdobi, ale tam by pak kvuli stropu limitu uz nemohl cerpat bonus za dalsi platby z toho nasledujiciho obdobi, takze fakticky by timto prisel o bonus z jednoho obdobi.
Proto je nutne ten usly bonus vymahat jinak nez jeho prevedenim do nasledujiciho obdobi.
Naposledy upravil Zedna1 dne 10. 11. 2016 12:45, celkově upraveno 1
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 10. 11. 2016 11:53

Tak bonus mu dají, ale až v tom dalším zúčtovacím období. Nebo ne?
osobne2
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 11. 2016 12:20

Když bude nad limit, nedají, resp. nedají mu ten poslední nad limit.

-- 10. 11. 2016 13:24 --

No, je pravda, že Citi pracovala s daty (24.04., 24.07. ...), tak, jak je zvykem - padne-li termín na den pracovního klidu či volna, posouvá se termín na nejbližší pracovní den. V tomto případě by tedy konec období měl být až 24.10.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod blackwork 10. 11. 2016 21:02

PatrikChrz píše:
blackwork píše:Tak si musím postěžovat jelikož se to táhne neúměrně dlouho, asi 8 telefonátů na linku nic nevyřešilo. Zřídil jsem si v květnu Easy u poradce RSTS s bonusem 500 po třech měsících a RB nemá ani páru vo co go! Normálně to nedělám ale jakmile zaplatí tak to na truc po půl roce zruším a přímo v bance a uvedu jim hezké důvody které si možná někdo přečte ...

Ženská, u které jsem si tuhle kartu zakládal, to do banky nejspíše ani neposlala.


Tak jsem opět jako obvykle po 14 dnech volal a pořád je to v řešení.
Jako argument neschopnosti RB jsem přidal novinku na mém online přehledu karet a to náhled na kartu úplně cizího pána co mi tam přiřadili !!! Což už je tedy hodně mimo ...

:!: :!: :!: :-! :hmm: :grr: :twisted: :D :-D :roll: :pozor
blackwork
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bufalobil 11. 11. 2016 12:48

To je nějaké divné. Já zaplatil 20.10. a platbu mi zaúčtovali 21.10. ale bonus stejně nepřipsali.
Platba na poště.

Zedna1 píše:Mam dotaz od kolegy:
Mel stejny problem, jako zde popisovali i jini, tedy nepripsany bonus u RB Mall kreditky za platbu zauctovanou tesne pred koncem zuctovaciho obdobi. Podal reklamaci a bylo mu SMSkou odpovezeno, ze obdobi pro ten bonus bylo uzavreno 21.10., tj. 3 dny pred koncem toho zuctovaciho obdobi.

sumarizace datumu:
zuctovaci obdobi 26.9.-24.10.
platba 21.10.
zuctovani platby 22.10.
cyklus pro pocitani premii byl pry uzavren 21.10.

Poradil jsem mu at zkusi napsat, ze to je v rozporu podminkami a ze pokud mu usly bonus nenahradi, tak at zkusi kontaktovat financniho arbitra.

Co si o tom myslite?
Jaky navrhujete postup?

EDIT:
Samozrejme, ze ten bonus by standardne spadl do nasledujiciho obdobi, ale tam by pak kvuli stropu limitu uz nemohl cerpat bonus za dalsi platby z toho nasledujiciho obdobi, takze fakticky by timto prisel o bonus z jednoho obdobi.
Proto je nutne ten usly bonus vymahat jinak nez jeho prevedenim do nasledujiciho obdobi.
bufalobil
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bufalobil 11. 11. 2016 14:42

Tak jsem poslal také reklamaci a jsem zvědav co odpoví. Pokud každému něco jiného tak by to mohlo být na podnět finančnímu arbitrovi.
bufalobil
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomason87 11. 11. 2016 15:09

Koukám, že v přehledu transakcí mám platby v EUR uvedeny v této měně, nikoliv v CZK. Znamená to, že RB to ještě nepřepočetla? Pokud bych dostal refundaci takové platby (v EUR), budu na nule nebo stejně zaznamenám kurzovou ztrátu?
Tomason87
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jirkau 11. 11. 2016 15:54

Máte někdo zkušenost s vrácením peněz na kartu? Koupil jsem bundu, byla blbě ušitá a po 2 dnech se vpodstatě rozpadla. Obchodník reklamaci uznal a protože šlo o poslední kus, vrátil peníze zpět na kartu. Za jak dlouho to může proběhnout? Mám doklad z termínálu o vratce, ale v kartyonline.rb.vz ještě nic nevidím (druhý den po refundaci) ani mi nepřišla SMS o pohybu (je tedy možné, že chodí jen při čerpání úvěru).
jirkau
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků