Jenže je rozdíl mezi tím, jestli odečítáte odměny za storno transakce, u které byla odměna původně poskytnuta, a nebo když odečítate odměny za (každé) storno transakce zúčtované v daném účetním měsíci. RB zjevně aplikuje ten druhý způsob. Program výhod situaci definuje následujícím způsobem:
2.10 - Bankou poskytnuté Odměny budou odebrány při provedení ... storna kartových transakcí.
Zkuste se zeptat v bance co to vlastně znamená. Aplikuje se to na storno každé transakce? Nebo na storno každé e-commerce transakce? A je tam vůbec nějaký limit pro maximální odečet za storna v daném měsící?
Příklad: V prvním měsící utratíte kartou (na internetu) 200k CZK. Zboží za 100k CZK si necháte a zbytek vrátíte. Storna budou zaúčtována až v následujícím měsící, kde kartou dále zaplatíte 30k CZK. První měsíc jste tedy nakoupil za 100k a druhý za 30k. Jaký bude následně stav prémií? Protože ani v bance nejsou schopni říct, jak to vlastně funguje, dá se pouze odhadnout, že v lepším případě bude stav konta nulový, v tom horším -900 prémií.
