od jujec 10. 2. 2023 14:57
Bratr má podnikatelskou kreditku, od 18. ledna je bez bonusů, prý za zneužívání programu BENE+ (bod 4.3 podmínek). Zajímavé je, že sdělení mu přišlo do jeho IB, ale bylo adresováno mně (mám kartu disponenta). Tak šel bratr na pobočku zjistit, co se stalo, řekli mu, že podnikatelskou kreditkou platil "nefiremní" výdaje. Jaké konkrétní položky to byly, se ale nedozvěděl, stejně tak proč v dopisu je jiný důvod výpovědi, než mu sdělili na pobočce. Dal reklamaci a trvá na to, že podmínky programu BENE+ neporušil (upřímně, jak se vlastně dají porušit, když všechny "specifické" operace jsou ve výjimkách z odměn?). Nicméně se taky dozvěděl, že banka má zpracovaný seznam klientů, kterým odměny ruší.
No a dneska jsem já dostal e-mail, že jsem byl včera na pobočce a ať je ohodnotím. Je to fakt zajímavá banka, když ani neví, kdo jim na pobočku přišel, říkám si, jestli mají v pořádku správu osobních údajů.