MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drummond 29. 2. 2024 10:23

Absence účtu Extra, a to jak v ceníku, tak v mailu/zprávě v IB/MB je poněkud pozoruhodná. Všechny ostatní mi tam vyjmenovali (mám všechno možné: C,D,E,F,G,H, Active, Extra a Extra2) jen ten první účet Extra za 5,5% nikde nefiguruje. Sám jsem zvědavý.
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod adeeeee 29. 2. 2024 11:20

Nevím, jestli se to tu už někomu stalo, ale převáděl jsem předevčírem všechny peníze ze spořícího účtu u Monety, když mi u spoření E snižuje úročení na 5,1%. Přes mobilní bankovnictví mě to před potvrzením převodu (zadaný účel platby: spoření) otevřelo okno, že mi nabízí mimořádné uročení 5,3% do konce března a jestli si to nerozmyslím. :)) nerozmyslel, ale někomu to třeba může pomoci, kdyby nechtěl snížení na 5,1%
adeeeee
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tomáš81 29. 2. 2024 12:04

spořák Extra se sazbou 5,5% by mohlo zůstat navěky, ne? :) Kolik lidí tento produkt asi může mít...?
tomáš81
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drummond 29. 2. 2024 12:31

Fakt jsem zvědavý, všude explicitně zmiňují účet Spoření Extra 2, v IB si fakt dali práci s tím, že vyjmenovali všechny mé účty (a že jich je) včetně jejich čísel (!) a jak se úrok na nich níží, ale Spoření Extra v nich není. Logicky předpokládám, že mi těch 5,5% zůstane. Třeba prémie pro poctivé zakladatele nových a nových účtů :)
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod tmx643 29. 2. 2024 12:52

Pod Historicky nabízenými spořicími účty je Extra 2 s aktualizovaným úročením a Extra stále s původním.
https://www.moneta.cz/dokumenty-ke-staz ... /investice

Každopádně Extra má celou sazbu 5,5 % jako základní sazbu, takže tam by dokonce měla být dvouměsíční lhůta na oznámení změn úroků, Moneta toto dodržovala, proto ostatní účty mají ten úrok z části jako bonusový, který se dá měnit okamžitě (pokud nezměnili podmínky).
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod maeth_u 29. 2. 2024 14:51

Na FB se k tomu vyjádřili před 2 dny v jednom komentáři:

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4721141907

U spořicího účtu Spoření Extra se prozatím nic nemění, Michale. Uvedená garance se týká účtu Spoření Extra 2. �
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 3. 2024 10:57

Jsme s manželkou navzájem e-disponenti do našich účtů v Monetě. Netušíte kdy zavedli e-disponenta do IB a SB?
Tímto krokem mně hlásí přihlášení do SB manželky přes její profil v mém mobilu - zařízení odstraněno a dotaz jestli smazat profil. Přihlašením do mého SB v mém mobilu se dostanu přes svůj profil i do SB manželky jako e-Disponent s hláškou, že nebylo možné u manželky načíst všechny údaje, že mám potáhnout prstem po displeji dolů (refresh), což ale nepomůže a hláška se zobrazí znovu.
U manželky v mobilu stejná hláška u obou profilů - svého i mého (zařízení odstraněno a dotaz jestli chce smazat profil), tedy se nedostane ani do svého SB ani do mého SB ze svého mobilu. Navíc manželce nyní nechodí potvrzení při přihlášení do IB do apk Monety na mobil, takže se přes svůj mobil a apk nemůže přihlásit ani do svého IB. S h i t.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod 123123123 3. 3. 2024 14:07

Předpokládal bych, že edisponenty zavedli zároveň se spuštěním IB a SB. Já jsem edisponentem k účtům příbuzných cca 10 let.
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 3. 2024 19:27

To jo, ale k manželce jsem se jako disponent ještě nedávno hlásil do IB jiným loginem než k sobě (ne jejím k ní) a nemohl jsem se v mém IB přepínat mezi sebou a manželkou co by e-Disponentem, jako nyní po zalogování do IB k sobě. Taktéž v SB jsme meli dva profily k sobě a k disponentovi, nyní jeden profil k sobě a po logování se přepínáme k sobě a nebo k disponentovi.

Zachránil nás starý manželčin nepoužívaný mobil, na kterém logování k manželce fungovalo. Na novém mobilu jsem zrušil nefunkční loginy, telefon přidal přes manželčinio IB přístupné přes starý mobil zpět. V SB se manželce objevil login jen na manželku, viz předchozí odstavec. Nový telefon (několik měsíců v provozu používaný i v Monetě) prostě při výše uvedené změně přístupu bankou k e-Disponentovi v systému zmizel - úžasné.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod 123123123 3. 3. 2024 19:46

No do IB má edisponent jiný login než vlastník. Já mám třeba tŕi loginy, jeden do IB jako vlastník a dva další jako edisponent k účtům svých dvou příbuzných. Do IB ale moc nelezu, používám jen SB.
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 3. 2024 20:09

Tak vlez do svého IB a vpravo nahoře rozklikni své jméno a uvidíš tam i přepnutí na e-disponenty ve Tvém IB aniž bys používal postaru k edisponentům jiné logovací údaje.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 5. 3. 2024 06:30

MirekM.: Tak jsem ve stejné situaci a tedy nevím, jak to vyřeším. Přitom ještě o víkendu vše fungovalo. Zřejmě proběhla nějaká aktualizace.

-- 5. 3. 2024 06:40 --

Tak naštěstí se zároveň aktivovalo přihlášení přes SMS, takže po zrušení profilu šlo SB aktivovat znovu.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod fajfka1 5. 3. 2024 09:00

Zdravím. Já mám s eDisponentem jiný problém v SB.
Jsem eDisponentem účtu maminky seniorky, která má jen IB, nikoli SB (vysoký věk, nedotykový telefon..), ale přesto se mi při přihlášení do SB objevuje nutnost výběru účtu, ke kterému se chci přihlásit, což je zdržující a neskutečně otravné - v případě kdy ten účet eDisponenta stejně po jeho výběru napíše akorát hlášku "Nepovolený přístup. Je nám líto, ale do profilu můžete přistupovat pouze přes Internet Banku. Požádejte majitele o přístup do Smart Banky, nebo využijte Internet Banku."
To byl proboha takový problém při návrhu funkcí do aktualizace Smart banky, nebo při její testování zohlednit takovouto možnost, a v případě účtu, který NEMÁ aktivován přístup via SB tento účet/profil nezobrazovat? Nebo ať do aplikace Moneta nechá programátory doplnit možnost, aby si každý uživatel nastavil "preferovaný" účet/profil, ke kterému se má SB přihlásit by default a někde stranou možnost přepnout se na ten druhý/třetí účet. Ostatně podobná možnost je už v Nastavení hned nahoře, tedy "Přepnout nebo přidat nový profil", ale tato možnost funguje zřejmě jen když je v SB vytvořeno více profilů, ale NIKOLI pro možnost, když pod jedním profilem má uživatel více účtů. Kdyby v této nabídce byla možnost výběru jako primárního nejen profilu ale také i primárního účtu pro automatické přihlášení k preferovanému účtu a možnost v tomto místě přepnout na účet druhý/další, asi by zcela postačovalo.
Chápu, že v případě, kdy někdo v SB ovládá třeba svůj jak osobní, tak podnikatelský účet a leze na střídačku do obou, tak je tato nutnost výběru ještě před zobrazením přehledu konkrétního účtu zřejmě užitečná, ale v případě mém je to velmi ku zlosti. Mě stačí, že na výběr mezi svým účtem a eDisponentem k účtu maminky si mohu vybrat při přihlašování do IB, v SB bych rád měl možnost si dopředu zvolit ke kterému účtu se aplikace "přihlásí rovnou". Kdo by takovou možnost nevyužil, by si klidně mohl nechat stávající stav s možností výběru účtu při přihlašování.

Samozřejmě jsem tuto nespokojenst vyjádřil jak v recenzi na Google Play, tak v telefonátu s Call Centrem, tak i písemnou komunikací se Zákaznickou podporou, kde mi sice odpověděli:
"Děkujeme za Vaši podrobnou zpětnou vazbu, kterou jme předali jako námět na vylepšení aplikace.
V případě, že si přejete na účet maminky nahlížet přes aplikaci, může si ji ve své Internet Bance v sekci Nastavení – Smart Banka založit a dále nic neregistrovat. Následně povolí přístup Vám jako e-disponentovi v sekci Nastavení – E-disponenti."
..ale asi nechtěli úplně pochopit, o co mi jde. Mě nejde o tu chybovou hlášku eDisponenta maminčina účtu, ale o to, že tam ten výběr vůbec nepotřebuji, neboť je "v tomto konkrétním případě" zcela k ničemu.
Obávám se ale, že jestli jsem/budu jediný, kdo jim dal takový podnět, tak "námět k vylepšení aplikace" zůstane jen námětem..
fajfka1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 5. 3. 2024 10:23

I kdybys nebyl jediný, tak vás bude málo. Navíc, ochota něco měnit bude velmi nízká.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 5. 3. 2024 14:43

Volal jsem ohledně zmatků s aplikací po změně přístupu k e-disponentovi na infolinku. Ani po přepojení na technické oddělení mně u e-disponenta (manželky) nepomohli s hláškou, že se "nepodařila načíst všechna data", i když mně u e-disponenta v SB oproti IB nic nechybí a z e-disponenta v SB jsem platbu provedl.
Doporučili mně odinstalovat SB, znovu nainstalovat a připojit se včetně e-diponenta do SB.
Asi rozjedu na starém mobilu SB, abych se dostal v každém případě při přeinstalaci SB do IB a nemusel se hlásit do IB přes SMS, jako Karel.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků