MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 1. 1. 2025 14:34

To, že lze získat až 7x 500,- máte ověřené? Píšou až 6000,-, což by si člověk vykládal jako 6x500,- za potraviny a 6x500,- balíček.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 1. 1. 2025 16:34

karta založená koncem června (první platba 24.6. a ještě v červnu jsem vyčerpal celý limit) a odměna ještě i začátkem prosince připsaná (takže nyní i vyplacená po konci období)

takže jsem dostal bonusy za měsíce 6,7,8,9,10,11 i 12 (šlo tedy o podnikatelskou kreditku, kde byl inzerovaný bonus 1000 kč na 6 měsíců, ale to bonusové pětikilo na osobní kreditce se historicky chovalo stejně)

-- 1. 1. 2025 16:38 --

tak a už by někdo mohl prosím vyzkoušet, jestli tu odměnu u osobní kreditky uzná moneta i pro transakci přes curve? :)
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 1. 1. 2025 16:40

Díky. Jo, je velmi pravděpodobné, že bonusové maximum se počítá dle zúčtovacího období a nárok na něj kalendářních 6 měsíců od data smlouvy. Trochu mě zneklidňuje, že mají v podmínkách v podstatě definováno maximum 6x 500,-, termín "měsíc" nijak rozlišen nemají. Přemýšlím, zda to zkusit - času mám fůru až do 17. Testnu teď nějakou platbu a případně doberu za týden. Už se taky pomalu chystám vypovídat - POZOR - pokud to dobře chápu, musím dokončit cyklus 6 měs. od smlouvy a vypovědět až po tom datu. Jinak zřejmě mají nárok na vrácení odměn.

Přes CRV Ti to nevyzkouším, CRV jsem zrušil. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod losalamos 1. 1. 2025 17:11

MirekM. píše:Jak se řeší v Monetě problémy.
... Řešili to způsobem, že mně každy měsíc poslali hlášku typu na problému usilovně pracujeme...


Před třemi měsíci jsem připomínkoval nějakou drobnost ve smartbankingu. Tyhle hlášky, jak usilovně dřou na řešení problému, mi chodily pravidelně každý týden. Už mě to v podstatě obtěžovalo.
Musel jsem volat na zákaznickou linku, aby mi zasílání zatavili. Tak jsem zvědavý, jestli aspoň tohle zafunguje.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 1. 1. 2025 18:43

drkarel píše:Díky. Jo, je velmi pravděpodobné, že bonusové maximum se počítá dle zúčtovacího období a nárok na něj kalendářních 6 měsíců od data smlouvy. Trochu mě zneklidňuje, že mají v podmínkách v podstatě definováno maximum 6x 500,-, termín "měsíc" nijak rozlišen nemají. Přemýšlím, zda to zkusit - času mám fůru až do 17. Testnu teď nějakou platbu a případně doberu za týden. Už se taky pomalu chystám vypovídat - POZOR - pokud to dobře chápu, musím dokončit cyklus 6 měs. od smlouvy a vypovědět až po tom datu. Jinak zřejmě mají nárok na vrácení odměn.

Přes CRV Ti to nevyzkouším, CRV jsem zrušil. :)

ano, s výpovědí počkat až po reálném vyplacení odměn, tj. jestli poslední odměny čerpáš třeba v únoru, tak výpověď až začátkem března (během února jsou stále jen evidované) ... to vrácení je podle myšleno jen za ty odměny aktuálního měsíce
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fc70 1. 1. 2025 21:38

od 1. 4. 2025… Zavádíme nový poplatek za Požadavek na neodůvodněnou reklamaci transakce kartou (nepovinný chargeback) … 300 Kč
Chápu, že to pro banku může být problém, ale tohle je zase problém pro mě. Je tu přes tucet bank, nebudu platit kartou, kde tohle hrozí.

Náklady spojené s vyřízením podnětů klienta nebo třetí osoby v případech
specifikovaných v čl. 7 Reklamačního Řádu … 1 500 Kč
(opakované / zjevně nedůvodné / šikanózní), no dobře.

Taky
Připsání příchozí platby na kartu prostřednictvím služby MoneySend nebo Visa Direct nebo Gaming and Gambling (netýká se vratky na kartu, tzv. refund) … 15 Kč
a všelijaká jiná zdražení.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 1. 2025 13:26

Stížnost na poplatek za výběr EUR ze SÚ EUR na obchodním místě ve výši 120 Kč vyřešena bez dotazu či komunikace se mnou ohledně zrušení SÚ EUR:

Vážený pane MirekM.,
reagujeme na Vaši stížnost ze dne 12. prosince 2024 týkající se poplatku za výběr na obchodním místě u Vašeho Spořicího účtu Spoření v EUR s číslem ***/0600 (dále jen „Spořicí účet“).
Mrzí nás komplikace, které Vám byly způsobeny, přijměte prosím naši omluvu a kompenzaci ve výši 200 Kč za cestovné na obchodní místo, kterou jsme Vám vyplatili 3. ledna 2025 na Váš Běžný účet s číslem ***/0600.
Můžeme Vám potvrdit, že se jednalo o technickou chybu – v předsmluvních informacích byla skutečně uvedena mylná informace. Poplatek za výběr je účtován dle Sazebníku poplatků (aktuálně 120 Kč), jak Vám bylo sděleno na obchodní místě, který je k dispozici na našich webových stránkách http://www.moneta.cz.
Z důvodu chyby, která je zobrazena v dokumentaci a neshoduje se s parametry daného produktu, došlo k ukončení Vašeho Spořicího účtu. Finance Vám byly převedeny na Váš Eurový účet s číslem ***/0600, je nám líto, jiné řešení není možné.
:-) :-) :-)
EDIT: tak mě napadlo, kam by EUR ze SÚ poslali, kdybych neměl v Monetě BÚ EUR.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod slavo963 3. 1. 2025 15:54

na czk ucet a pekne te oskubali na kurzu
slavo963
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 1. 2025 19:01

Do IB jsem dostal ještě tento text:

Vážený kliente,
omlouváme se, z důvodu závažné technické chyby při zakládání účtu č. *** na základě Vaší žádosti ze dne 29.11.2024, není možné účet plnohodnotně využívat v souladu s právními předpisy.
Proto jsme nucení od smlouvy odstoupit. Pokud byly na účet zaslány jakékoliv prostředky, budou vráceny zpět na účet odesílatele.
V případě, že budete mít o využívání platebního účtu i nadále zájem, je možné si jej znovu založit on-line nebo na pobočce.

Jen doufám, že jsem nestrhnul lavinu rušení SÚ EUR založených za stejných podmínek ...
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 1. 2025 20:03

No, trochu jsi mě vylekal. Sice většinu plánuji převést příští týden do FIO, ale zrušit to nechci. Hlavně bych se pak obával nutnosti navštívit pobočku. Každopádně od banky zvláštní přístup. Čekal bych, že se omluví a vstřícně na čas odpustí poplatek a posléze budou pokračovat dle sazebníku (a informují o tom). Dost bych se divil, že to po právní stránce skutečně nejde.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 1. 2025 20:42

Jen další střípek do mozajky nemít tuto banku jako hlavní banku.

Také jsem v duchu předpokládál proklientský přístup jak jej popisuješ ... :-)

Jak ale uvedl pafes ve vlákně Spoření EUR viewtopic.php?p=13845018#p13845018 žádná omluva od banky na řešené téma. Jelikož pafes asi neuvedl ve stížnosti na rozdíl ode mě velko rážní delostřelectvo typu Finanační arbitr a Bankovní dozor ČNB, pokud k problému nepřístoupí proklientsky, odbyli jej velmi jednoduše.

Pokud skutečně půjde nejen platit, ale i vybírat v cizině DK Pratners bez přirážek, ztrácí řešený SÚ EUR pro mě smysl a nakonec alespoň nemusím z vlastní iniciativy jej jít zrušit na pobočku. :-)
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod myšpulín 7. 1. 2025 14:34

myšpulín píše:Jak je to s těmi 5 % zpět na půl roku u kreditky?
Je to na 6 zúčtovacích období nebo přesně na 6 měsíců od aktivace? Kartu jsem aktivoval v 6.července tak jestli ještě teď dostanu 5% za nákupy do 5.1.?
Plnou výši odměny jsem v tom červenci ani v dalších měsících neměl.

Tak za nákup z 3.1. jsem ještě odměnu dostal, za nákup z 4.1. zaúčtovaný až 6.1. už odměna podle SB není.
Aktivace byla ve stejný den jako uzavření té smlouvy tj. 6. 7. 2024.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 7. 1. 2025 17:43

Tak to odpovídá. Termín 6 měsíců od 6.7.2024 je do 5.1.2025 a Moneta bere v potaz až zaúčtované platby.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod myšpulín 7. 1. 2025 17:47

No hned druhého jsem koupil poukázky do Kauflandu za 8000 a tohle byly už jen drobné nákupy na otestování.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod panPeněženka 10. 1. 2025 19:29

V mobilní aplikaci na iOS mě pořád otravují nabídky (kreditka, pojištění, DPS), i když je dám skrýt... po každém přihlášení je to tam zase - máte to také? Nemá někdo dobrý tip, jak ty nabídky zaříznout jednou pro vždy? :-D
panPeněženka
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků