od MirekM. 23. 10. 2024 18:44
Jak Moneta mamince zablokovala přístup do IB.
Korektní přihlášení napoprvé do IB, vytvoření šablony na převod peněz do jiné banky na také její účet. Zkušební koruna z vytvořené šablony okamžitou platbou, prošla. Převod větší částky bezprostředně poté okamžitou platbou (zdaleka ne limit 400 tis. na jednu okamžitou platbu) - hláška má provést platbu standartní platbou, druhý pokus o okamžitou platbu s poloviční částkou - stejný výsledek. Třetí pokus s ještě menší částkou - opět stejná hláška. Vždy nabídka na vytvoření SÚ s 3,7 %, což jsem po těch neúspěšných 3 pokuch o okamžité odeslání zkusil provést - hláška, že se stala někde chyba, účet nevytvořen.
Odhlášení a nové přihlášení do IB - opakujte později vyskytla se chyba. Opakovaných několik pokusů v průběhu cca hodiny se stejným výsledkem. Voláme společně na infolinku, plechová huba máte zablokovaný přístup do IB, přejete si odblokovat, což se plechové hubě nepovedlo a přepojila nás na živého operátora. Ověření maminky, předání hovoru po jejím souhlasu mně. Údajně rizikové oddělení popisovanou činnost na jejím účtu vyhodnotilo jak pokus o investiční podvod!
Operátor se nemoh spojit s přetíženým rizikovým oddělením, že zavolá mamince až se s nimi spojí a dají souhlas s odblokováním účtu. Je to již několik hodin a mamice nikdo z banky nevolal. S h i t!!!
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...