MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod DrumSession 24. 1. 2024 18:57

s potěšením Vám oznamujeme, že platnost Vašeho úrokového bonusu i zhodnocení 5,7 % ročně na spořicím účtu Spoření Active prodlužujeme do 29.2.2024.

Navíc bez omezení výše vkladu.
Prodloužení garance je zcela automatické a nemusíte dělat nic. Informaci o prodloužení garance najdete také ve Vaší Internet Bance nebo Smart Bance.
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlaju 1. 2. 2024 22:12

Dávám vědět, že poplatky za SMS se nestrhly ani 31.1. (ani doteď), vypadá to, že to funguje.
vlaju píše:Už nějaký čas mám Moneta v sazebníku zpoplatněné autorizační SMS, na mě to vyskočilo nedávno, moc tam nechodím. Je možné, že se mi to podařilo obejít, tak se podělím:
Nechtěl jsem se zpoplatněním souhlasit (v sazebníku píšou, že poplatek vybírají až po podepsání dohody o ponechání sms autorizací), tak jsem byl donucen kliknout na Aktivovat Smartbanku. Bez toho bych se dál nedostal. Ale pak už okno s přidáním zařízení do Smartbanky šlo zavřít a pracovat v IB normálně dál. I při opětovném přihlášení do IB, jde o zdržení cca 20 sec.(chvíli to chroupe). Ještě nemám ověřeno, jestli se mi poplatek za SMS nestrhne na konci měsíce, ale pokud se strhává hned nebo na konci dne, tak zatím několik dní bez poplatku.
Zájemcům mohu doporučit (byť to třeba nebude trvale takto možné).
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Dr.Feelgood 3. 2. 2024 19:10

Caute, koukam na hosp. vysledky Monety za Q4 a zaujaly me na strane 13 dva body:

Priority pro rok 2024:
- Stanovení úrokové sazby vkladů na individuální úrovni a
nastavení automatické retence
- Nový klientský věrnostní program na platebních kartách

Kazdopadne uz ted mam pocit, ze ten bod jedna funguje uz nejak ted :D, ale ten novy vernostni program by mohl byt zajimavy.

viz. https://investors.moneta.cz/documents/1 ... lts-cz.pdf
Dr.Feelgood
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Vasek06 3. 2. 2024 21:01

Mnohem zajímavější je dle mě teď mít dost akcií Monety.
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 2. 2024 21:20

No, nevím, jestli zrovna teď. Daleko zajímavější bylo je mít dřív a chvíli držet. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Vasek06 4. 2. 2024 08:43

Souhlasím, a to je můj případ.
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod gaabi 5. 2. 2024 17:55

Dobrý den,
chci se zeptat - také máte v aplikaci prohozené účty Odesílatel, příjemce u příchozích plateb?
Já si toho všimla už dávno, ale říkala jsem si, že to je jen nějaká chvilková chyba, ale teď koukám, že to trvá už asi hodně dlouho (měsíce).
A nebo je chyba jen u mě :-)
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 5. 2. 2024 19:10

V appce (Android) mám u příchozích transakcí údaje "Na účet" a "Z účtu", které jsou správně, nejsou nijak prohozené.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod gaabi 5. 2. 2024 19:50

Díky Miloši za ověření. Já to mám přesně naopak :-) Také na Androidu. I jsem se dívala na víc účtů a taky to samé. Ale jen u těch příchozích. Odchozí platby jsou v pořádku.
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 6. 2. 2024 08:23

@gaabi
Mám to v pořádku. "Na účet" a "Z účtu", včetně správně uvedených stran. Žádný "Odesílatel" a Příjemce".
Android 12, aplikace aktualizována. Momentálně verze 63
Jaký máš telefon a používáš aktualizace? Pojmem Víc účtů máš na mysli všechny účty pod Monetou ve stejné SmartBance?
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod gaabi 6. 2. 2024 09:04

Tak záhada vyřešena. Pomohlo aktualizovat aplikaci. Měla jsem nějakou verzi, která nebyla jistě přes půl roku aktualizována, protože banku jsem nepoužívala O:-) Řešila jsem to i s podporou a tam mi potvrdili, že v dřívější verzi tento problém byl. Tedy omluva za tu paniku.
---------------------
Ale koukám, že v nové verzi přibyly Nedoplatky, které se mi nenačtou. Tohle Vám funguje?
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 6. 2. 2024 09:59

O té funkci Nedoplatky jsem do teď ani nevěděl :-) Nefunguje mi stejně jako tobě, hlásí "SmartBanka se teď nemůže připojit". Možná je to tím, že u Monety nemám žádné úvěry/dluhy.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod gaabi 6. 2. 2024 10:40

Děkuji za ověření. V IB jim to funguje.

Jinak u Bene+ mám v aplikaci jen 3 nabídky, ale na webu jich je více. To bude asi tím, že jejich kartu téměř nepoužívám že?
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 6. 2. 2024 11:03

I když kartu moc nepoužíváš a v appce máš jen 3 kupony (já to mám stejně), tak využít můžeš všechny nabídky Bene+ uvedené na webu https://www.moneta.cz/ucty-a-karty/vern ... m-beneplus
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Taki 6. 2. 2024 19:54

Tak mi svévolně zničeho nic mázli všechny registrované přístroje do smart banky.
Zdůvodnění na lince: měl jsem cizí účet v SB (mamka), kde ale nejsem nastaven jako e-disponent. Tak na chuděru 10 minut řvu, jestli jim to přijde normální, že mi to několik let funguje aby mi to ZNIČEHO NIC sami od sebe mázli. Největší p┌del byla, že jsem si nepamatoval ID k podnikatelskýmu účtu a to debilní ID Vám nemohou sdělit po telefonu, ani Vám ho nemůžou poslat do zprávy do IB k Vašemu RČ účtu. Tak mě poslala na pobočku (kterou nám ke konci roku zrušili). ID k tomu podnikatelskýmu účtu jsem nakonec dohledal právě v mamky kompu, kde jsem ho měl automaticky uloženo. :-D VŠE jsem to nakonec znovu zaregistroval vč. - POZOR - mamky účtu, kvůli kterému mi to předtím mázli. :oboze
Tvl to je taky garážovka.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků