Taki píše:Spíš se divím, že to je vůbec možné. Standardní by mělo být, že to nemůže jít (znovu) přidat.
Asi tam mají nějakou systémovou chybu.
Možná, že když mám regulérně otevřeno IB "cizího/mamčina" účtu, neumí v tom okamžiku při přidání dalšího zařízení pro SB zkontrolovat, jestli to jedno konkrétní zařízení je majitele účtu, e-disponenta, nebo úplně někoho jiného. Třeba zjistí, že nějaká SB na tom konkrétním zařízení pro někoho existuje ale až v dalším kroku, kdy už tam jsou oba přístupy nakonfigurované

.
Kam chodí ověřovací SMS do IB pro mamku - na nějaké její číslo, nebo taky na tvoje?
Na druhou stranu, když jsme cca na podzim zakládali nový účet pto tchyni bez smartfounu, na infolince se tvářili, že můžu udělat a dokončit on-line aktivaci jejího nového účtu přes svůj smartfoun, i když v té chvíli nejsem e-disponentem a svůj vlastní účet a SB už mám. Tenkrát jsme to neudělali, nechtěli jsme plést její účet do mého telefonu a raději postup dokončili na pobočce.