Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
tmx643 píše:To je fakt komedie. Banka zcela správně zablokovala podezřelou transakci, kterou, jak bylo hned na začátku řečeno, skutečně neprováděla majitelka účtu. A ani jí neprováděl disponent. Ano, naštvat to může, ale realita je taková, že to správně systém odhalil, že to neprovádí 85 letá majitelka, ale někdo jiný, možná s jejím vědomím, možná bez něj.
Mám pocit, že část diskutujích má zřízené účty na X svých starých příbuzných a teď mají nas*áno, že se k takovým penězům nemusí jednou dostat. Jinak nechápu, že to nevidíte.
tmx643 píše:To je fakt komedie. Banka zcela správně zablokovala podezřelou transakci, kterou, jak bylo hned na začátku řečeno, skutečně neprováděla majitelka účtu. A ani jí neprováděl disponent. Ano, naštvat to může, ale realita je taková, že to správně systém odhalil, že to neprovádí 85 letá majitelka, ale někdo jiný, možná s jejím vědomím, možná bez něj.
Mám pocit, že část diskutujích má zřízené účty na X svých starých příbuzných a teď mají nas*áno, že se k takovým penězům nemusí jednou dostat. Jinak nechápu, že to nevidíte.
octaviampi píše:Já si nemyslím, že by banka měla jakkoli vyhodnocovat a blokovat “podezřelé” transakce. Pokud je elektronické bankovnictví nebezpečné, tak má banka mít buď síto na blbečky a nebo takto nebezpečné tedy neposkytovat vůbec. A ne postihovat, buzerovat a otravovat všechny. K podvodům beztak totiž dochází na denní bázi.
MirekM. píše:Maminka nemá z bezpečnostních důvodů nainstalované app...
...
...a maminka mně po telefonu diktuje logovací a potvrzovací SMS, které chodí na její mobil
Rop píše:A za mě je třeba přidat doporučení - staň se disponentem. Fakt to nestojí za to, abys musel maminku někam vláčet.
Mám obavu, že s vyřízením mého disponenství by chtěli její návštěvu v bankách...
tmx643 píše:To je fakt komedie. Banka zcela správně zablokovala podezřelou transakci, kterou, jak bylo hned na začátku řečeno, skutečně neprováděla majitelka účtu.
Tak hlavně, že se nic nestalo. Dobrou noc.fijosh píše:No, hezkej slaměnej panák, jenže tady k blokaci transakce vůbec nedošlo.
Jo, není to s takovým člověkem úplně jednoduché, ale zlepšuje se to - u RB, ČSOB a možná ještě jinde, jde přidat jiného klienta jako disponenta v IB/SB. V ČSOB se mi to podřilo i telefonicky ... ale ten človíček musel asi trochu porušit pravidla - nechal si majitelem účtu schválit, že může komunikovat se mnou a po vysvětlení si zase majitelem nechal schváit daný krok. Toto se mi třeba jednou nepodařilo (slečna si trvala na tom, že může mluvit jen s majitelem účtu) a fakt byla sranda komunikovat přes 80letého prostředníka.octaviampi píše:Zjevně tady někteří mají blízko k bankám, IT a úřednictvu. Jenže teorie je jedna věc. Až se ti stejní lidé budou starat o nemohoucího, tak vám garantuju, že se velmi rychle přestanou starat o ustanovení VOP a fantazírování nad osobní návštěvou pobočky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků