Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Rop 2. 9. 2024 11:59

To je čirá spekulace, kterých prosím se především v tomto kontextu zdržme.
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 9. 2024 13:55

Podle toho textu to vypadá, že automaticky blokují kdekoliv mimo EU a USA. No, požádal jsem o odblokování, tak uvidíme. Jinak ještě mě čeká Hong Kong a Macao, tak snad to bude fungovat i tam.

Jinak dnes nová zpráva od Creditas.
Objednal jsem zboží z internetu, nedorazilo. Požádal jsem v Creditas o chargeback. Nejdříve trochu "laškování" s bankou, že když nevyjde, budu muset zaplatit 15 euro, tak jsem bance vysvětlil, že to není od nich dobrý nápad, a že bude pro ni mnohem výhodnější, když to vyřeší, než kdybych se obracel na finančního arbitra a dnes zpráva v IB, že mi peníze vrací!

-- 2. 9. 2024 14:55 --

Přílohy
FB_IMG_17252814568967493.jpg
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drummond 2. 9. 2024 17:21

Automaticky mají blokovat jen transakce pres magnetický proužek, stará forma placeni, kdy se karta protáhla terminalem. Tam kde použijtes PIN, by to dle karetních podmínek CREDITAS mělo normálně fungovat.
Mě třeba v Izraeli fungovala. Jako hlásit bance, kam jedu, na jak dlouho apod je opravdu nehorázné.
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 2. 9. 2024 17:49

Zajímavé, ale tak dobré, že to jde změnit. Asi dva týdny dozadu jsem platil já a kámoš v BKK, Creditas na výběr cashe naprosto v pohodě (zadává se PIN) a pak občas "pípání kartou", třeba v BKK v metru, s Revolut úspěšnost tak 80%, s Creditas 20%. Ani ten Revolut nebyl 100%.

Platby v restauracích ale ani s Revolut neprocházely na 100%, až s PIN ano. Ale je fakt, že ta Creditas byla taková "citlivější" na ne/funkčnost, respektive chtěla častěji PIN. Chce to více karet / bank.

Když tam karty moc nefrčí, každý používá nějaké místní platební systémy v telefonu.
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 9. 2024 13:01

Sláva, podařilo se, zítra ji jdu vyzkoušet
Přílohy
Screenshot_20240903-135639.png
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 3. 9. 2024 14:51

Já používal vloni i letos Creditas na výběry v Thajsku a Kambodži a to fungovalo. S placením už to bylo horší, úspěšnost pod 50 %, Revolut byl o něco lepší, občas jsem skončil u hotovosti. Zlatá KK Hellobank, ta dřív prošla prakticky všude.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 9. 2024 15:11

teď už by to snad mohlo fungovat, uvidíme zítra. U Creditas je problém v tom, že standardně nejsou na kartě povolené platby "na podpis" , které jsou na Taiwanu běžné
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 7. 9. 2024 23:13

Creditas umožňuje okamžité platby pouze ve vybraných hodinách? Aplikace mně tvrdí, že jsem zadal špatné datum, IB mně rovnou nabídne datum pondělní...
Pravý Tomáš Marný
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 8. 9. 2024 00:21

Okamžité platby by měly fungovat pořád, pokud není nějaký technický výpadek. Jak velkou platbu a do jaké banky zadáváš?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 8. 9. 2024 01:36

PatrikChrz píše:teď už by to snad mohlo fungovat, uvidíme zítra. U Creditas je problém v tom, že standardně nejsou na kartě povolené platby "na podpis" , které jsou na Taiwanu běžné

Včera jsem kartou Creditas opět nezaplatil - na benzince. Revolut fungoval. Jinak ale po povolení nečipových transakcí se s ní už platit dá. Přesto bych ji jako jedinou kartu nedoporučil, ale to vlastně žádnou.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 9. 2024 16:49

U Creditas podle mých zkušenosti bývá občas problém pozdě večer a v noci a to nejen s okamžitými platbami, ale i platbami kartou.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod mbodlak73 10. 9. 2024 17:45

Dotaz - nechodí mi v žádné formě informace (email, push notifikace, cokoliv) z Creditas ohledně změn v produktech, např. sazby u spořicího účtu. Ptal jsem se na infolince a kromě toho, že jsem narazil na extrémně hnusnou babu, mi bylo řečeno, že prostě nedávají vědět, protože jsem to podepsal ve smlouvě a tečka.

Před nějakou dobou jsem to řešil a tenkrát mi řekli, že jsem nedal souhlas k zasílání obchodních sdělením, který jsem tenkrát obratem poskytl. Výsledek nula.

Vy někdo od Creditas informace dostáváte? - Upřímně říkám, že mě ta kráva na dezinfolince tak *****, že mám našlápnuto změnit banku.
mbodlak73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod hyper9 10. 9. 2024 18:00

Ano, emaily dostávám, například "Úprava úrokových sazeb vkladových produktů" dne 8.8.
Na konci mailu je: Tento e-mail dostávate, protože jste souhlasili se zasíláním obchodních sdělení Banky CREDITAS a.s.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod mbodlak73 10. 9. 2024 18:02

Takže ta kráva navíc lhala. No bezva :)
mbodlak73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 10. 9. 2024 18:06

Mě taky přišla informace (e-mail) o změně úrokových sazeb 8.8.2024, od té doby úrokové sazby banka Creditas neměnila.
Milos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků