Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Zedna1 3. 10. 2024 11:14

@Radek.Hulan
Treba se to napravi nasazenim toho noveho core systemu od Max banky :mrgreen:
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 3. 10. 2024 11:25

Nevím, jestli to už právě neprovedli :)
Naposledy upravil hopo.hopo dne 3. 10. 2024 11:27, celkově upraveno 1
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 3. 10. 2024 11:26

Přemýšlím, že bych tu problémovou transakci začal posílat přátelům, ať mají taky radost :D
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lenka_2 3. 10. 2024 11:34

Platba odeslaná z Creditas v úterý večer dorazila do PB až dnes, čili D+2. Zvažuju je nabonzovat ČNB, i jako odvetu za tu "garantovanou úrokovou sazbu", jenže oni by tu pukutu stejně prenesli na klienty. Pochybuju, že by si ji Hubáček strhnul ze svého ředitelského platu.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod lightblackfox 3. 10. 2024 11:40

Radek.Hulan píše:netuším kdo mi na firemním účtu platí a co mi odchází...
:shock: :D
lightblackfox
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 10. 2024 12:53

Lenka_2: To klidně nabonzuj a uvidíš, jak se na Tebe ČNB vykálí. :) Pokutu ... cha, chá :D
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 3. 10. 2024 13:19

financni arbitr
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 10. 2024 14:00

A čeho se budeš domáhat? Leda by vznikla nějaká škoda. To je právě to, v drobných případech jsou prakticky nepostižitelní a náklady (časové) jsou na Tvé straně, zvláště v případě, kdy už vidí, že to u FA projedou a vyhoví ti. Tam je chyba, že u FA v případě rozjetého sporu a dohody něco neplatí.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 3. 10. 2024 16:45

to byla nadsazka
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 3. 10. 2024 17:18

Zítra si zkusím napsat získání historie účtu přes API, zda to půjde :)
https://www.creditas.cz/creditas-api

Ale mám trošku podezření, že mi to ten říjen nevrátí, když to zlobí na webu i v appce.

// EDIT: tak už nemusím, pár hodin po reportování to začalo fungovat :-) Super rychlost, za mě spokojenost, čekal jsem mnohem delší opravu.
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LaNov 3. 10. 2024 18:04

Lenka_2 píše:Platba odeslaná z Creditas v úterý večer dorazila do PB až dnes, čili D+2. Zvažuju je nabonzovat ČNB, i jako odvetu za tu "garantovanou úrokovou sazbu", jenže oni by tu pukutu stejně prenesli na klienty. Pochybuju, že by si ji Hubáček strhnul ze svého ředitelského platu.


Jestli chcete dělat zbytečnou práci ... My co nám přišly ve stejné době zadané platby do jiných bank hned včera víme, že reklamace bude zamítnuta.
LaNov
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 3. 10. 2024 20:42

Už se údajně nabonzovali sami
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/c ... omika_alis
Platby se na účet příjemce nepřipisovaly v zákonné lhůtě, okamžité platby nefungovaly vůbec. Podle vyjádření banky už aktuálně vše funguje, za problémy může technická náročnost, která se s fúzí dvou bank pojí.
(...)
Nastalou situaci jsme samozřejmě v souladu s platnou legislativou nahlásili České národní bance
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod aaaa 4. 10. 2024 07:10

V tom pripade bude pripadna reklamace nepripsanych uroku uspesna? Anebo ji zamitnou s tvrzenim, ze penize sice opozdene pripsali na BU s urokem 0 %, ale ne na SU s urokem 4,2 %.
:hm
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 4. 10. 2024 08:21

No, tak to API jdu zkusit napsat.

Dneska dorazilo dalších pár plateb a pohled na historii zase nejde.

Včera asi jen někdo modifikoval ručně ten problematický převod, ale neodstranil se problém jako takový.
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod honzafr 7. 10. 2024 16:04

Zajímal by mne váš názor na (ne)zvládnutou integraci maxbank do Creditas. Osobně jsem zatím prošel tři migrace. Seřazeno dle problémovosti:
1. Equa -> RB - Za mne naprosto bez problémů, snažili se zachovat většinu nastavení včetně notifikací. Takhle nějak bych si migraci představoval.

2. Wustenrot -> Moneta - Vlastně docela bez problémů, až na to, že po změně hesla zaslali dopisem nově nastavené heslo. Diskutovalo se o tom i zde viewtopic.php?style=2&p=12781162#p12781162. Tohle je za mne takové pochybení, že postupně celou MMB utlumuji a plánuji zrušit, protože představa, že si někde ukládají hesla v plaintextu je děsivá. Mimochodem Facebook za stejnou praktiku dostal hezky mastnou pokutu (https://www.zive.cz/clanky/facebook-a-i ... fault.aspx).

3. Maxbanka -> Creditas - Nevidím do střev, takže nejsem schopen posoudit jak moc sjednotili backend a frontend nechali pro každou "banku" různý, ale z uživatelského hlediska se stále jedná o 2 banky. Každopádně dnešní duplicitní příchozí platby vyvolávají otázku, zda je vůbec tato banka důvěryhodná. Ano, chyba se může stát, ale očekával bych, že se chyba stane maximálně u migrovaných klientů (tedy Maxbanky). Opravdu by se však neměla stát klientům, kteří migrováni nebyli - tedy stávající klienti Creditas. A pokud už nějaké problémy nastanou, očekávám je v prvních hodinách/dnech (a tady praktikuji pravidlo na banku pár dní "nesahat") a ne týden po spojení.

Takže za mne jednoznačně Creditas zatím nejhorší a opravdu nevím, jestli u nich chci mít dál účet.
Naposledy upravil honzafr dne 7. 10. 2024 16:21, celkově upraveno 2
honzafr
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků