Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 7. 10. 2024 16:16

No, stále jim nefungují OP, minimálně příchozí, minimálně v době, co se je pokouším odeslat. A zrovna teď jsem přemýšlel o zrušení.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Vasek06 7. 10. 2024 16:26

Od rána se o to snažím ... Bez úroku na SU banka ke zrušení, katastrofa.
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 7. 10. 2024 16:46

No, já měl BC víceméně jako transakční, holt budu muset přesunout akutní pohotovostní rezervu jinam, a to nejspíš do CSOB, pokud splňujeme podmínky pro úročení, což bychom na jednom účtu měli. S D+1 si vystačím leda na spořáku, kde mám pohotovostní rezervu vyššího řádu.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 7. 10. 2024 17:39

Ani z CB nejdou odesílat okamžité platby, dnes jsem platil 3 převody a všechny odeslány jako běžné. Navíc po 2 dnech částečné funkčnosti zase večer nejde pohled na transakce na účtu. Teď se mi mihla nějaká notifikace v mobilu na 40 tisíc, a vůbec netuším o co jde, na pohyby nevidím. Toto fakt nechápu, slučovat se s jinou bankou a zásadně rozbít vlastní bankovní systém :(
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 7. 10. 2024 18:03

Creditas svůj systém nerozbila, ale prostě ho opustila a přešla na modernější systém Maxbanky, A tento přechod se jim bohužel úplně nepovedl :roll:
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod culti 7. 10. 2024 18:24

Když ještě nebyli sfúzováni, tak mi přišlo, že Creditas je modernější než systém Maxbanky. S Creditas jsem v podstatě nikdy neměl vážnější problém, co se týká převodů plateb. OP fungovali bez problému. Naopak Maxbanka už vykazovala problémy typu, že převody v rámci banky trvali často i v řádech hodin.
Měli ponechat spíš Creditas systém a Maxbanky systém zahodit.
culti
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 7. 10. 2024 18:32

Čekal bych, že klientům pošlou aspoň mail a ne že člověk bude hledat někde na fórech,co se děje. Já už dopoledne volal do Datartu, že mně za vrácené rádio vrátili peníze 2x...
Pravý Tomáš Marný
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 7. 10. 2024 18:34

Milos píše:Creditas svůj systém nerozbila, ale prostě ho opustila a přešla na modernější systém Maxbanky, A tento přechod se jim bohužel úplně nepovedl :roll:


To máš odkud tuto info? Minimálně front-end Creditas je pořád stejný, mobilní aplikace i web banking, a taky stejně funguje API. A API je hodně provázané s back-endem. Takže si nemyslím, že by se z MaxBanky cokoliv použilo... A ta byla děsná, z pohledu funkčnosti.
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LaNov 7. 10. 2024 18:41

honzafr píše:Zajímal by mne váš názor na (ne)zvládnutou integraci maxbank do Creditas. Osobně jsem zatím prošel tři migrace.


:D :D Toto mě fakt pobavilo. To opravdu ten čas tak letí, že si tu nikdo nepamatuje třeba fúzi VZB a Živno v r. 2007? TO by ani ne průšvih, ale něco daleko horšího ... Nebo kolik let po převzetí IPB některé věci prostě "nešly"?
LaNov
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 7. 10. 2024 19:01

Radek.Hulan píše:
Milos píše:Creditas svůj systém nerozbila, ale prostě ho opustila a přešla na modernější systém Maxbanky, A tento přechod se jim bohužel úplně nepovedl :roll:


To máš odkud tuto info? Minimálně front-end Creditas je pořád stejný, mobilní aplikace i web banking, a taky stejně funguje API. A API je hodně provázané s back-endem. Takže si nemyslím, že by se z MaxBanky cokoliv použilo... A ta byla děsná, z pohledu funkčnosti.

Psali to zde https://www.creditasgroup.cz/zpravy/iva ... do-tri-let

V neposlední řadě chceme využívat i ta řešení, která má interně Max banka lepší či modernější. Například jsme se rozhodli, že Banka CREDITAS po sloučení přejde na core systém Flexcube, který nedávno implementovala Max banka a je modernější než stávající systém v Bance CREDITAS. Flexcube je navržený speciálně pro banky a finanční instituce, obsluhuje veškeré základní bankovní služby a díky pokročilým funkcím pro správu a analýzu dat poskytuje kompletní přehled pro zákazníky v reálném čase. Zároveň umožňuje velkou míru flexibility, parametrizace a personalizace systému podle konkrétních potřeb a obchodních cílů banky včetně integrace aplikací třetích stran na nejnovějších technologiích. Výrazně zvyšuje efektivitu a spolehlivost bankovních operací, což znamená rychlejší zpracování transakcí a minimalizaci rizika chyb.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod hyper9 7. 10. 2024 19:11

Z této zprávy nevyplývá, že by přechod na Flexcube proběhl hned 1.10.2024.
Ano, do budoucna určitě.
hyper9
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 7. 10. 2024 19:33

Z té zprávy to skutečně nevyplývá, ale z logiky věci ano. Nebo si myslíš, že by některá banka chtěla dělat a platit dva přechody, když může udělat jen jeden? ;-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 7. 10. 2024 19:41

@honzafr, Miloš:
Zduplikování platby, to bude nějaká skrytá, bohužel se občas vynořující, chyba systémů Creditas, nikoliv Max banky, proto si myslím, že core systém Creditas ještě nebyl opuštěn. Totéž (zdvojení příchozí platby) se mi totiž stalo tak před rokem či dvěma, když jsem posílal Okamžitou platbu z ČSOB do Creditas a hle, také se tam zaúčtovala dvakrát asi 10 vteřin po sobě, však jsem to zde na fóru tehdy psal. Šlo o částku nižší desítky tisíc, takže trestný čin Bezdůvodného obohacení jsem riskovat nechtěl a zadal jsem e-mail reklamaci. Dušovali se, že je to ojedinělá chyba, duplicitu smazali a prý že podniknou kroky k nápravě. Pak jsem zde na fóru četl pár měsíců později, že se to zase někomu stalo, takže opravili prd. A teď se jim ta skrytá chyba projevila naplno u (asi) všech z určitého dne, síla. Takže po roce či spíše dvou od mé reklamace by svůj core systém už fakt měla Creditas opravit! A tvé rozhořčení chápu, od té doby mám v Creditas přesně 0 Kč a účty Maxbanky jsem zadal ke zrušení hned, jak teď to spojení proběhlo. Bohužel to bude trvat dva měsíce, protože Max účet má výpovědní dobu 30 dní a běžný lze zadat ke zrušení až poté, co nebude existovat ten Max účet, protože jako neplatební je na tom běžném závislý a nemůže existovat bez něj (a běžný není dovoleno zrušit, dokud má podúčty). Šikovně si to Max banka vymyslela, tím závislým spořicím Max účtem zkomplikovala zrušení, je třeba prostě nadvakrát po měsíci.
Naposledy upravil minarjo dne 7. 10. 2024 19:47, celkově upraveno 3
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod hyper9 7. 10. 2024 19:44

Milos: Já to nechápu jako 2 přechody, spíš postupné kroky, kterých je prostě víc. Celé to na mě působí tak, že vůbec nestíhají a sloučení bankovních systémů nestihli připravit. Pokud by se udělalo pořádné sloučení, tak by jeden z bankingů už zaniknul.
hyper9
Nadšenec

Odeslat příspěvekod A1rh- 7. 10. 2024 20:04

v Max mají dnes noční, notifikace na první příchozí platbu z Trinity v 20:47. Na druhém účtu zatím nic (ale teď si uvědomuju že na druhý jsem to posílal z Trinity ráno ručně až po 6 hod, tak to asi dnes nepřijde)
Naposledy upravil A1rh- dne 7. 10. 2024 22:42, celkově upraveno 1
A1rh-
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků