Dnes ráno v Albertu jsem již přes G-pay zaplatil.
Na stránkách HB o problému včera večer ani ťuk, žádné upozornění SMS ani e-mailem o nefunkčnosti karet.
Jak to včera vypadalo na kase s řadou platících v supermarketu, když jsem nezaplatil ani po třetím pokusu (moje KK G-pay, moje fyzická karta a manželčina KK G-pay) asi tušíte. Naštěstí po zrušení nákupu na kase si nás stáhla k sobě vedoucí a po ještě jednom neúspěšném pokusu přes G-pay jsem zaplatil hotovostí vyměněnou dříve za výhodný kurz.
-- 24. 10. 2022 10:47 --Mám na SÚ doslova pár haléřů z úroků a nejdou mně přesunout ani na KK ani na účet do jiné banky.
Netušíte, jaká je minimální částka pro přesun ze SÚ?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...