Já tedy už v billing address navolil adresu v ČR. Pouze úplně na začátku jsem zemi změnil na Německo poté, co mi to napsalo, že ČR nepodporují. Německo se pak objevilo v Billing address, ale tam už jsem to normálně přehodil na ČR. Nevím, zda by to pak šlo již automaticky, ale poté jsem psal na support, že ČR nepodporují a kamarád říkal, že jim mám napsat. Poslali mail s adresou, kam poslat dokumenty.
Pokud jde o navěšení karty, věsil jsem Cetelem, strhlo se 1,26 CZK (u této transakce je požadovaný kód; 1,26 refundují) a blokovala se 1 GBP. Protože v klientské zóně nejsou nezaúčtované transakce, a kdovíjestli by tam byl celý popis, zavolal jsem na infolinku a tam v popisu byl kód ... tuším, že to vypadlo CRV-C-XXXXXX (X = písmeno; ta první tři písmena si úplně nepamatuji, ale kódem jsou ta Xka).