Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 31. 5. 2020 08:20

Včera dopoledne jsem psal na support, odpověď za cca 2 hodiny: vratku na kartu, z které se přesouvaly peníze GBiTem museli zadat ručně, měla by se objevit v IB karty do 1-ho až 5-ti pracovních dnů. Otázka zní, co by se dělo nebo spíše nedělo, kdybych na support nenapsal.
Dvojnásobně strženou částku na cílové kartě v APP (fyzicky strženou v IB karty naštěstí jen jednou ve výši GBiTu) vylepšili vratkou na cílovou kartu v APP ve výši GBiTu. Při vratce do APP však zmizelá původní položka na dvojnásobnou částku, tedy v APP je nyní na cílové kartě o částku GBiTu více. :-)
Tuto nesrovnalost v APP již neřeším a jak psal minarjo, sleduji jen co se děje v IB mých karet připojených do Curve.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod A1rh- 31. 5. 2020 11:37

nevíte, jestli je stále výběr s CRV z ATM Raiffeisen bez poplatku?
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 31. 5. 2020 16:14

Ano je bez poplatku
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 31. 5. 2020 16:21

Stalo se mi několikrát (5-6x ?) za poslední cca měsíc, že mi nebyly připsán Curve Cash Rewards za nákup v Tescu (které mám mezi vybranými obchodníky).
Vždy pár dní čekám, pak jim pošlu vyfocenou účtenku a reklamaci a oni mi dodatečně připíšou body. Jednu účtenku už jsem nenašel a bady mi zatím nepřipsali (přestože transakce je normálně v seznamu, obchodník je normálně označen Tesco) a za jiné transakce body byly.

Po každé transakci si teď kontroluji, jestli byly připsány body, to jsem dřív nemusel, teď je spolehlivost významně nižší. Dřív se to stávalo občas jen u Booking.com.
Máte někdo stejné zkušenosti poslední dobou? Jiný obchodník, případně taky Tesco?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod maeth_u 31. 5. 2020 19:40

Já musel pokaždé reklamovat Marks and Spencer.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 31. 5. 2020 20:37

Ale pokud pokaždé, tak je to systémová chyba. Jenže u toho Tesca to mám jen občas (ale relativně často poslední dobou).
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod maeth_u 31. 5. 2020 21:22

A je to vždy stejná prodejna / terminál? Podobné to bylo s DM. Někdo si tu stěžoval, ale mně třeba prošly dvě pražské prodejny bez problémů.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 1. 6. 2020 00:05

Ano, stejný terminál ve stejné prodejně. Například 3 platby relativně krátce po sobě (několik minut) - první a poslední platba s cashbackem, druhá bez.
Není to ale těmi více platbami, jindy jen jedna platba, cashback žádný.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 1. 6. 2020 21:57

MirekM. píše:Včera dopoledne jsem psal na support, odpověď za cca 2 hodiny: vratku na kartu, z které se přesouvaly peníze GBiTem museli zadat ručně, měla by se objevit v IB karty do 1-ho až 5-ti pracovních dnů. Otázka zní, co by se dělo nebo spíše nedělo, kdybych na support nenapsal.
Dvojnásobně strženou částku na cílové kartě v APP (fyzicky strženou v IB karty naštěstí jen jednou ve výši GBiTu) vylepšili vratkou na cílovou kartu v APP ve výši GBiTu. Při vratce do APP však zmizelá původní položka na dvojnásobnou částku, tedy v APP je nyní na cílové kartě o částku GBiTu více. :-)
Tuto nesrovnalost v APP již neřeším a jak psal minarjo, sleduji jen co se děje v IB mých karet připojených do Curve.

Dnes se připsala ručně zadaná vratka Curvou z nepovedeného GBiTu do IB karty, z níž byl GBiT proveden. Tedy rychlost, sobota e-mail na support v pondělí vratka fyzicky zpět.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 13:04

V Penny na Pankráci už asi nebude problém s cashbacky
Přílohy
tmp-cam-1674206665029761587.jpg
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gekkon 2. 6. 2020 14:30

Patriku, ty jsi ďábel ;)
gekkon
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 6. 2020 18:11

Milka zapitá sektem, to bude mít Patrik divokou noc (nebo ráno) :D
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 2. 6. 2020 18:17

Umim si predstavit s jakym "usmevem" byly Patrikovi predany presenty :D
Jinak dobre ty :-))
slavo963
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 20:11

Náhodou paní vedoucí super. Docela mi je jí líto, má (nebo měla, dnes ani včera jsem ho tam neviděl) pod sebou někoho, koho ta práce vyloženě nebaví a nechce se nic učit. A pak přijde někdo, kdo chce službu, kterou chce tak jeden člověk za měsíc. No a protože to neumí, tak to dost zdržuje. Tak se (v rozporu s politikou firmy) rozhodne, že danou službu prostě neposkytne. No a "vynadáno" za to dostane ona (protože její práce je, aby zaměstnanec dělal, co má). Bohužel jiný způsob řešení než stížnost nebyl. Kdyby to byla alespoň prodejna někde v Horních Kotěhůlkách, ale zrovna ta, co mám kousek pěšky od domu.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 2. 6. 2020 20:22

Kam jsi posílal stížnost? Asi budu také muset. V jedné jediné prodejně jsou opakované problémy.
suram
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků