Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 10. 7. 2024 12:28

Termín dodání karty bys měl vidět v appce. Obvykle trvá dodání týden až dva.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 7. 2024 12:29

Milos a hyper9: snažím se dělat předskokana pro ostatní a vy tak na mě hadi hroblaví ... :-)
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod retron 10. 7. 2024 12:30

Dost se to mění, jednou mi karta přišla asi za 3 dny a jindy taky skoro za 14 při změně na Black. Zkusil bych to prošťouchnout přes support

Mirek: Předskokana do zdi? A důvod, chceš ušetřit za kartu? Jinak virtuální karta je mimo Evropu a často i tam dost k ničemu. Lepší tip je objednat si rovnou Black přes něčí referrall, nasázet tam všechny karty a pak v rámci 14dní přejít na standard.
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 7. 2024 12:45

Již jsem to zde psal: Nechci placenou další kartu do šuplíku, kterou nebudu používat. Mimo EU necestuji, na výběr z bankomatu v EU mám jiné karty.
Dík za tipa, ale přišel pro mě již pozdě.

-- 10. 7. 2024 13:35 --

Před chvílí Curve vyřešeno. Nabídli znovuotevření zrušeného účtu a nebo dotažení nového do konce. Nový nedotažený účet před volbou a zaplacením karty mně zrušili a zrušený účet na konci minulého roku po odeslání některých indícií pro ověření žadatele znovu otevřeli a poslali náhradní plastovou kartu, neboť jsem plastovou kartu po zrušení účtu již znehodnotil. Sami ale nabízeli zaslat náhradní kartu pro případ možného uniku informací o původní kartě, i kdybych původní kartu ještě měl.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod losalamos 10. 7. 2024 13:37

@Milos - díky, estimated termín už o týden přešvihli. Tak uvidíme.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 10. 7. 2024 14:07

Osobně bych tedy zkusil vyčkat do konce tohoto týdne a pak bych jim napsal na support.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 7. 2024 14:32

Po úvodních trablech typu zapomenutý PIN k Curva zrušenému a obnovenému účtu, přiřazený e-mail (mám jich více) pro ověření nového PINu jsem již účet s virtuální kartou rozchodil, přidal do g-pay. Dokonce si Curva zrušený účet pamatoval jedinou přidanou kartu, kterou jsem úspěšně zkušebně přes Curva a g-pay zaplatil.
Píšou, že po aktivaci plastové karty se změní CVC a exp. karty. Změní se pak automaticky v g-pay a v Mi hodinkách nebo budu muset pak současnou virtuální kartu odebrat a novou přidat? Matně si vzpomínám, že se toto téma zde v minulosti již řešilo ...
PS: plastové karty jsem se tedy nezbavil, ale alespoň ji mám předpokládám jako náhradní bez poplatku. Pokus o založení nového účtu bez informace o možnosti obnovy zrušeného od supportu byla blbost. Jen jsem si myslel, že mě systém zastaví, neboť dva účty asi u Curve nemohu mít a nabídne mně obnovu zrušeného sám, což se nestalo, možna proto, že jsem uvedl omylem jiný e-mail, než byl přiřazený ke zrušenému účtu.

-- 10. 7. 2024 14:39 --

retron píše:to rozhodne :D
nevim, proč si někteří dobrovolně komplikují život :)

Předpokládám dle tvé odpovědi, že nečtou, pokud ještě nefunguješ jako jejich zpravodaj. :-)
Aby měli co dělat a nenudili se ... :-)
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod retron 10. 7. 2024 15:27

Ne je zaujme jen kdyz má někdo hodně referalů :D
btw lze mít dva účty u Curve :)
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 7. 2024 15:03

To u mě nehrozí.
Na netu jsem někde četl jen o 1 účtu.

Pro paranoiky: pokud si myslíte, že zrušením účtu se vše v Curve na zrušeném účtu smaže, „Kulový, Nalezenec, kulový! Vše po více jak půlročním zrušení se po obnově nacházelo ve stavu okamžiku zrušení - úplná několikoletá historie transakcí, připojená má karta, PIN pro vstup do APP, e-mail, další osobní údaje ... Kdybych nepožádal o vydání náhradní karty a původní po zrušení účtu nezlikvidoval, věřím, že by byla plně funkčí i původní karta.
Obnova účtu mě potěšila i vzhledem k nemožnosti obnovy smazaného účtu u českých bank. Nezkoušel jsem u všech, ale u několika jsem se dozvěděl: to nejde, založte si nový účet.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod MirekM. 12. 7. 2024 22:21

Ještě několik poznatků z rušení nedokončeného účtu a obnovy dříve zrušeného.

Po zrušení nedokončeného účtu zůstala v účtu přidaná karta, která pak nešla přidat do obnoveného zrušeného účtu. Naštěstí to byla virtuální karta, kterou jsem zrušil a vyrobil novou virtuální kartu, kterou jsem již bez problému přidal do obnoveného zrušeného účtu. Nedoporučuji raději při zřízování nového účtu přidávat první kartu plastovou, zvláště banky, u které se výměna plastové karty platí.

Při rušení nedokončeného účtu mně napsali, že litují můj odchod z Curve a že mohu přes odkazovaný formulář v e-mailu zrušený účet kdykoliv obnovit. Nechápal jsem v přesvědčení možnosti jednoho účtu, až Retron mě osvítil s dvěma účty a e-mail jsem zcela pochopil.

Přidání Curva virtuální karty obnoveného zrušeného účtu do hodinek Mi proběhlo bez problémů a je v hodinkách plně funkční. Předpokládám až přijde plastová karta (změna exp. a CVC) odebrání karty a nové přidání do hodinek i g-pay.

-- 12. 7. 2024 22:26 --

A ještě jeden dotaz: má některá banka platbu přes Curve a podkladovou KK ve vyjímkách z bezúročného období?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Milos 12. 7. 2024 22:40

Každá karta jde přidat jen do jednoho Curve účtu. Pokud takovou kartu potřebuješ přidat do jiného tvého Curve účtu, mělo by stačit ji v tom prvním Curve účtu smazat. Případně o to požádat support Curve.

Aktuálně žádná KK nemá Curve platby ve výjimkách z bezúročného období.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 12. 7. 2024 23:09

Dík, v "prvím" účtu ji nesmažu, bo je zrušený. Support Curve tedy umí smazat kartu i ve zrušeném účtu?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Milos 12. 7. 2024 23:46

Proč by to support neuměl? Když support umí obnovit zrušený účet, tak určitě umí i smazat kartu ve zrušeném účtu :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 13. 7. 2024 15:05

Máš to odzkoušené, nebo je to jen tvá domněnka?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Milos 13. 7. 2024 15:24

Odzkoušené to nemám, do takové situace jsem se osobně nedostal. Když jsem jeden Curve účet kdysi zrušil, tak jsem z něj předtím všechny karty smazal, abych je v budoucnu mohl bez problémů dát do jiného Curve účtu, což proběhlo.
Milos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků