Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
mawal píše:Nemáte náhodou zkušenosti, že by se nákup díky GBIT zaplatil dvakrát? Na nově změněnou kartu se platba přenesla, ale na původní kartu se peníze nevrátily? Je to zatím asi týden. Ještě pár dní počkám, co pak? Kontaktovat support curve? Zatím jsem prováděl GBIT rutinně a fungovalo to zcela spolehlivě pro přehazování peněz. Díky
Rupizhnjaak píše:mawal píše:Nemáte náhodou zkušenosti, že by se nákup díky GBIT zaplatil dvakrát? Na nově změněnou kartu se platba přenesla, ale na původní kartu se peníze nevrátily? Je to zatím asi týden. Ještě pár dní počkám, co pak? Kontaktovat support curve? Zatím jsem prováděl GBIT rutinně a fungovalo to zcela spolehlivě pro přehazování peněz. Díky
Poslední dny mi to zlobí úplně stejně, visí mi tam takto několik plateb, refundace se na kartě zatím vůbec neobjevila, GBiT jsem dělal ve středu. Budu čekat cca 14 dní pak to začnu řešit, asi nejdříve s Curve, pak s tou druhou kartou, na kterou se platba nevrátila.
Taky se mi asi před týdnem stalo, že refundace se sice objevila, ale byla zamítnuta. Hned další den ovšem proběhla znovu, už úspěšně.
U mě jsou tyto problémy na Nexo kartě, pokud ty máš problémy s jinou, zřejmě do toho šťouralo Curve a úplně to nedoladili
mawal píše:Díky moc za informaci o podobné zkušenosti. Ten GBIT byl převod ze Spořky na Revolut, naštěstí ne moc peněz. Je to zatím asi 10 dní, na původní kartě se peníze stále ještě neobjevily. Udělal jsem v pondělí pokusně podobný GBIT s platbou za pár korun. Tak uvidím, jestli se ta novější platba promítne dříve, budu to řešit.
minarjo píše:Tak zrovna při Gbit z ČS karty jinam bys to měl poznat hned, zda to proběhlo korektně - pokud tedy máš George appku. Pak hned po zadání Gbit přijde z George appky notifikace ve stylu "Obchodník XXX vám vrací částku YYY" a se symbolem karetní refundace. Takže ČS fakt dává o probíhající redundanci vědět hodně rychle, hned po jejím zahájení. Nicméně, kromě této notifikace, není částka v historii transakcí či zůstatku logicky až do jejího zaúčtování vidět, protože do zaúčtování to může refundant ještě nějak zrušit (ale to zaúčtování bývá do 1-2 dní).
ard3ne píše:ako riešiť, ak mám galaxy watch 6 a nemôžem pridať kartu pre GP - teda pridať môžem, ale nepríde mi overovacia sms z banky. Riešil niekto tento problém?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků