Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
PlesnivyKun píše:Dnes mi byla stržena částka za platbu která byla provedena v lednu (a GBIT v dubnu na Plutus). Dále přišel e-mail:The following payments on your Curve account were successfully reconciled from card ending ****.
#### Date: 06/01/2024, Merchant name: **, Amount:** 2588 CZK
Total: 2588 CZK
Please note that we couldn’t immediately debit your payment card ending **** for the above transaction(s) when they were made. Curve had covered the cost of the transaction(s) to avoid a decline. That’s why your payment appeared as “successful” in the Curve app. Should you have any questions please reach out to support@curve.com.
Tuto platbu mám v Plutus normálně strženou a žádná refundace neproběhla, tudíž si myslím, že mi to teď strhli podruhé. Na redditu jsem našel 2 dny starý thread se stejným problémem, ale částkou 900 GBP
Uvidíme za jak dlouho odpoví.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků