Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 21:07

Nejdříve přes formulář na německých stránkách - bez reakce, pokud to tedy nezachytil spam filtr.
Tak jsem zvolil těžký kalibr - poslal jsem to klasickou poštou na adresu domů všech třech jednatelů českého Pennymarketu (tj. 2x do Německa, 1 x v ČR; tj. dva německé dopisy, jeden český) dle obchodního rejstříku.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 2. 6. 2020 21:13

To mi přijde hodně přes čáru osobně. Pochopil bych ještě dopis na adresu sídla společnosti, ale ... Ani na tu prodejnu bych nešel, nemám tyhle situace rád, byť jsem "v právu".
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 6. 2020 06:42

Patriku, a proč jsi nevyužil mailovou adresu na českých stránkách? Tam mi normálně reagovali (tedy ne na stížnost). Pravda, asi by se to nedostalo tak vysoko.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod suram 3. 6. 2020 08:39

Jako je asi fakt, že s některými zaměstnanci Penny se jinak jednat nedá, jedna vedoucí mi sama řekla, ať si na ní stěžuji, že jí prostě řekli na školení, že max cashback je 1500 a víc mi nedá. Že mají na vlastních internetových stránkách psáno 3000 a že na jiných pobočkách s tím problém nemají, jí nezajímá.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 6. 2020 09:47

U mne to bylo podobné, až na to, že mi cashback odmítli úplně. Řekl jsem, že si tedy vezmu zboží bez cashbacku, ať mi dá účtenku, že pošlu stížnost s tou účtenkou (aby bylo možné identifikovat prodejnu a pracovníka) na německé ústředí. Zaměstnanec mi řekl, ať si to tam klidně pošlu, tak jsem poslal.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 3. 6. 2020 10:24

Správně jsi to udělal Patriku. Taky bych si něco zasloužil. Já už zaučil aspoň 10 prodavaček Penny jak se zadává na jejich pokladně cash back. :-) Na terminálu často částka 20 Kč, ale já pořád, že tam musí být 3020 Kč, takže storno, červené tlačítko a znovu. Je nutno zadat ..Platba kartou ..... zadat 3000 Kč a zase platba kartou.

Jedné to nešlo, nechtěla si nechat poradit, tak nákup stornovala a šli jsme na jinou pokladnu. Tu jsem si vychutnal, protože byla drzá, ať jdu do bankomatu, tak já zase ať se jde zaškolit. :-)
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ale 3. 6. 2020 10:32

PatrikChrz píše:U mne to bylo podobné, až na to, že mi cashback odmítli úplně. Řekl jsem, že si tedy vezmu zboží bez cashbacku, ať mi dá účtenku, že pošlu stížnost s tou účtenkou (aby bylo možné identifikovat prodejnu a pracovníka) na německé ústředí. Zaměstnanec mi řekl, ať si to tam klidně pošlu, tak jsem poslal.


No a šels pak doufám s tou lahví sektu a čokoladou k pokladně jak minule a chtěl po tom samém člověku opět cashback? :-)
C220d (S206)
ale
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 6. 2020 12:24

čulibrk: jak to jednou zadá špatně, tak musí nákup vystornovat, červené tlačítko na terminálu nepomáhá.
Každopádně bych to už asi zvládl taky - platba kartou - naťukat částku - znovu platba kartou :).

ale: byl tam nějaký nový, taky si nevěděl rady, ale zavolal vedoucí, ta ten cashback provedla za něj a dala mi dárek :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 6. 2020 12:46

To že si občas myslí hranici 1500 Kč je časté, znamená to ale, že poslední školení měli dřív než v létě 2018 (od této doby se limit CB změnil nahoru právě na dvojnásobek a hranice nákupu dolů z 300 na 1 Kč).
Jinak je zajímavé, jak se pokladní naučí kdejakou "blbost" a nepřemýšlí, proč to tak je. Víte proč se jim to často nepovede, ten cashback navolit? Mají naučené, že tlačítko Platba kartou mají mačkat 2x po sobě, aniž by jim někdo zdůvodnil proč 2x, a oni nad tím nepřemýšlejí. Pokud to totiž udělají 2x, tak tím vlastně potvrdí platbu kartou s předvolenou nulou pro částku vrácení (cashback). Proto při CB musejí stisknout jen 1x (fakt to je největší problém), pak nulu přepsat na částku výběru dotykovou číselnou klávesnicí a až pak podruhé k zaslání na terminál. Je to těžké no, když jsou zvyklí tu platbu kartou vždy mačkat 2x a najednou taková změna :).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod korenisko 5. 6. 2020 12:01

Neuveríte mi uz 2x mi prisla commercial karta namiesto personal. Dnes mi znova pisali, ze mi posielaju novu personal kartu. Sila fakt!
...-> Galaxy A35
korenisko
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 7. 6. 2020 16:37

Soudruzi s Curve mají v app opět entropii. Prováděl jsem GBiT z KK na DK, kde jsem neměl dostatečný zůstatek. GBiT neúspěšný, transakce na DK z důvodu nedostatečného zůstatku zamítnuta. Nasypu peníze na DK, zopakuji GBiT, byl úspěšný. Částka zmizela z KK a objevila se na DK, včetně zvýšení útraty tento měsíc, fyzicky byla z DK částka stržena. Do tohoto okamžiku v pořádku. Za 3 dny se dívám do app a vidím u DK částka vyšedlá s nápisem declined a útrata se na DK snížila o tuto částku. Jen doufám, že opět nebudu muset GBiT reklamovat, na KK částka zatím vrácena není, ale to je ještě na reklamaci brzo (vratka by měla proběhnout do 5-ti pracovních dnů). Jedná se o stejnou cílovou DK Air bank, u které jsme musel nedávno GBiT z KK reklamovat.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 6. 2020 17:07

Mě zase štve, že jim hapruje cashback. A podle diskuzního fora s tím mají docela problém!
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 7. 6. 2020 17:24

Jo, zlobí to docela dost. Mám Tesco a Lidl a každá zhruba 3 platba se musí reklamovat.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 6. 2020 18:47

Mě to bez problémů fungovalo 4,5 měsíce, až teď posledních 14 dní musím reklamovat. Jo, mám taky Tesco a Lidl.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 6. 2020 18:46

MirekM. píše:Soudruzi s Curve mají v app opět entropii. Prováděl jsem GBiT z KK na DK, kde jsem neměl dostatečný zůstatek. GBiT neúspěšný, transakce na DK z důvodu nedostatečného zůstatku zamítnuta. Nasypu peníze na DK, zopakuji GBiT, byl úspěšný. Částka zmizela z KK a objevila se na DK, včetně zvýšení útraty tento měsíc, fyzicky byla z DK částka stržena. Do tohoto okamžiku v pořádku. Za 3 dny se dívám do app a vidím u DK částka vyšedlá s nápisem declined a útrata se na DK snížila o tuto částku. Jen doufám, že opět nebudu muset GBiT reklamovat, na KK částka zatím vrácena není, ale to je ještě na reklamaci brzo (vratka by měla proběhnout do 5-ti pracovních dnů). Jedná se o stejnou cílovou DK Air bank, u které jsme musel nedávno GBiT z KK reklamovat.

Oddechnul jsem si, vratka dnes dorazila na účet KK. Stržená částka z provedeného GBiTu na druhý pokus ale v app na DK stále chybí - neřeším.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků