mawal píše:Nemáte náhodou zkušenosti, že by se nákup díky GBIT zaplatil dvakrát? Na nově změněnou kartu se platba přenesla, ale na původní kartu se peníze nevrátily? Je to zatím asi týden. Ještě pár dní počkám, co pak? Kontaktovat support curve? Zatím jsem prováděl GBIT rutinně a fungovalo to zcela spolehlivě pro přehazování peněz. Díky
Poslední dny mi to zlobí úplně stejně, visí mi tam takto několik plateb, refundace se na kartě zatím vůbec neobjevila, GBiT jsem dělal ve středu. Budu čekat cca 14 dní pak to začnu řešit, asi nejdříve s Curve, pak s tou druhou kartou, na kterou se platba nevrátila.
Taky se mi asi před týdnem stalo, že refundace se sice objevila, ale byla zamítnuta. Hned další den ovšem proběhla znovu, už úspěšně.
U mě jsou tyto problémy na Nexo kartě, pokud ty máš problémy s jinou, zřejmě do toho šťouralo Curve a úplně to nedoladili
