Kreditka.
Naprosto vše na internetu i v offline platím s ní, takže několikrát denně. Když se něco stane, je 25 až 55 dnů na řešení.
Debitku k hlavnímu účtu používám jen pokud potřebuji hotovost a pouze v bankomatu, kterému věřím. Internetové platby jsou na ní zakázané. Klidně i jen 1x měsíčně.
A pak mám ještě jednu "junk" debitku, kterou strkám do terminálů za platbu na parkovišti, atd. Prostě divná místa, kde ale přesto nechci platit hotovostí (nebo ji nemám u sebe). Tam mám mimální zůstatek. Už asi 3x byla zneužita, ale nevadí to.. Reklamace trvala do 30 dní. Jednou jsem s ní třeba platil někde v Itálii v podzemní garáži, a až po roce s ní někdo (taky) v Itálii koupil lístky na autobus Podobně v New Yorku, platil jsem pár US$ na JFK, zneužití čísla karty nastalo po více než roce. Všechno to bylo zkopírováno, když jsem někde platil v offline světě, interně paradoxně vždy pohoda..
Asi by bylo dobrý si i tuto "junk" kartu nechat vystavit jako kreditku..
A pro zahraničí (internetové platby i offline) je super a zdarma Revolut: https://revolut.com/cz/
Nejen pro skvělé kurzy, ale i proto, že se dá dobít z hlavní debetní karty během sekundy, prostě podle potřeb, a pak vybrat z bankomatu či zaplatit. A jinak si tam nenechávat žádný zůstatek.
A navíc nativně podporuje THB, takže třeba pro Thajsko je Revolut ideál z pohledu bezpečnosti i kurzů