Twisto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod libol 1. 5. 2020 09:18

Mám to stejně.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlkoslav 1. 5. 2020 09:31

minarjo píše:Twisto prostě nedrží sliby...

Nemůže to případně odveta těm, kteří nevyhověli jejich žádosti o platbu vyúčtování převodem z účtu? :hm
vlkoslav
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Lafayette16 1. 5. 2020 10:04

Já žádnou žádost o platbu vyúčtování převodem ani nedostal. Platím vždy kartou.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 1. 5. 2020 11:04

Taky jsem platil kartou (a mám twisto kartu zdarma).
Navíc, proč by člověk přes ně cokoli dělal, pokud by to potom platil převodem?
Jasně, dokážu si představit specifické situace, ale podle mne potřebují nabrat masu lidí (aby je někdo koupil).
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 1. 5. 2020 11:11

Odveta za splaceni kartou to asi neni. Ja kartou splacim stale i pres jejich vyzvy a twisto kartu mam zdarma.
Schwarzie
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maeth_u 1. 5. 2020 11:37

Chm, tak asi vyzkouším to jejich nulování poplatku. První 3 měsíce mají sice zdarma, ale tarify mění ke kalendářnímu. Takže mi tam přistál poplateček 39Kč za část měsíce Premium. V podmínkách se zdá k tomu nic nemají.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 1. 5. 2020 11:47

já to taky takhle ze stejnýho důvodu nuloval, žádnej problém s tím nebyl
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lafayette16 1. 5. 2020 12:01

Tak dneska mi taky přišla prosba o zaplacení převodem.
https://ctrlv.cz/n8Ia
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 1. 5. 2020 12:26

Asi to tu sledují, neměl jsi je dráždit. ;-)
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 5. 2020 13:30

V tom emailu, kde mi oznámili, že od 5.5. by karta byla už zpoplatněná,v něm mi i psali, že za květen bych platil poměrnou částku z těch 49 Kč (od 5.5. do konce května), takže toto je běžné.
Co se vazby na způsob platby týče, to sotva. Kdo vyučtování hradí hned prvního po půlnoci, tomu ani žádnou emailovou výzvu k platbě neposílají, ty posílají asi až ráno/dopoledne. Takže jsem nikdy nedostal email s výzvou k úhradě, tedy ani žádost, abych platil raději převodem. Navíc u mě je cca 95% Twisto transakcí (co do počtu i objemu) na kartě nezávislých, převládají u mě platby Twisto Snap, případně online platby z e-shopů, kde lze zaplatit metodou Twisto (například Slevomat). Tedy tím že by mi cíleně krouhli kartu, tím nic nezískají :). No jsem zvědav, zda obdobný email, že karta jen na 3 měsíce a dál platit, přijde ještě někomu :)
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Schwarzie 1. 5. 2020 19:08

Ja jsem mel vyzvu, abych platil prevodem, v notifikaci z aplikace, kde byly cca dve vety. Jedna s castkou a druha s tou vyzvou k platbe prevodem.
Schwarzie
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 1. 5. 2020 19:50

Lol Phirae píše:
vlazy píše:Možná se už pomalu blíží ke krachu čemuž bych se ani příliš nedivil. ... Mnozí jejích klienti využívají asi pouze jejích výhody a bonusy nebo se zaregistrovali pouze proto aby shrábli odměnu za to a dále už na Twisto kašlou nebo příliš nevyužívají jejích placené služby. Takoví klienti jsou pro nich asi proděleční.


Moje zkušenost (od února proplaceny 3 bonusy á 50Kč, ze zbývajících registrací po 300/500 stále přesně nula) tomu odpovídá. No, asi nejvyšší čas to vyreklamovat (a případně poslat FA), než zavřou krám.


Update: Po reklamaci do chatu ohledně bonusů mě po 4 dnech odkázali na infolinku... Tak určitě. :roll:
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 2. 5. 2020 01:01

Lol Phirae píše:Update: Po reklamaci do chatu ohledně bonusů mě po 4 dnech odkázali na infolinku... Tak určitě. :roll:
Tak to už jsou v takové krizi, že šetří i na telefonních hovorech? :-) To nemůžou zatelefonovat oni tobě když to chtějí řešit telefonicky?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod suram 2. 5. 2020 07:29

To víš, nouzový stav, dlužníci mají odklad splátek, věřitelům klesá provozní zisk.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 2. 5. 2020 09:01

vlazy píše:
Lol Phirae píše:Update: Po reklamaci do chatu ohledně bonusů mě po 4 dnech odkázali na infolinku... Tak určitě. :roll:
Tak to už jsou v takové krizi, že šetří i na telefonních hovorech? :-) To nemůžou zatelefonovat oni tobě když to chtějí řešit telefonicky?


Hlavně nic telefonicky řešit nechci, na mobilu s Androidem 10 nefunguje nahrávání a hlavně vůbec nechápu, proč bych měl řešit písemnou reklamaci přes nějakou jejich infolinku.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků