Twisto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Stileth 25. 9. 2024 19:50

Zajimave, vubec to nepozivam a limit mam porad 30k.
Stileth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 10. 2024 11:17

Dává Twisto ještě nějaké kredity za nákupy na AliExpressu? Mám tam nějaké kredity za AliExpress, ale jsou už dost dlouho neaktívní (nepoužitelné) a to i přes to, že zboží z AliExpress už mám dávno doručené. 2x přiznané kredity mi byly zrušené a odstráněné, ale to bylo za nákup u podvodníka který zboží nezaslal a peníze mi na základě sporu byly vrácené. Kdysi ty kredity za nákup na AliExpress byly připsané a aktívní (použitelné) do několika málo dnů a nyní na to čekám už několik měsíců.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Milos 8. 10. 2024 12:03

Twisto (ve spolupráci s Tipli) dává kredity za nákupy na Aliexpressu. Jejich úplné potvrzení (aktivování) ale klidně trvá až 70 dnů od provedení objednávky, viz. https://www.twisto.cz/vychytavky/cashback/ a info v dolní části:

Za jak dlouho dostanu svůj cashback?
Záleží na daném e-shopu. Je to 12 - 70 dní.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 10. 2024 13:10

Milos:
V mým případě je to už více jak 70 dní od objednávky a kredity za AliExpress stále neaktívní.
TWISTO.jpg
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Milos 8. 10. 2024 13:27

Tak jim napiš a vyreklamuj to :-) Jinak mě například Tipli plně přiznalo cashback za Aliexpress někdy až za 90 dnů.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 10. 2024 19:49

Milos:
Pokud bych to reklamoval tak se můžou vymlouvat na to, že dokud jim Tipli nevyplatí peníze na ty kredity tak mi ani nemůžou aktivovat ty kredity za to.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod regin 1. 11. 2024 19:54

Nevíte někdo, jak si změním mail? V "Nastavení" a "E-maily" jsem našel jen možnost přidal další mail. Ale editovat nebo smazat staré (nefunkční) mi nejde.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 1. 11. 2024 20:13

Na webu uvádějí:

Pokud z nově přidaného e-mailu potřebujete udělat e-mail primární (přihlašovací), zavolejte nám prosím na linku +420 222 70 33 33. Rádi váš primární e-mail, po krátkém ověření, změníme.

Pro odstranění sekundární e-mailové adresy nás prosím kontaktujte telefonicky na lince +420 222 70 33 33. Rádi váš sekundární e-mail, po krátkém ověření, smažeme.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod regin 1. 11. 2024 20:29

OK, díky. Zkusím jim zavolat. Od 1.11. mi totiž poskytovatel mailové schránky změnil smluvní podmínky, takže je jejich mail nepoužitelný. Proto to teď všude měním. Bohužel ho mám registrovaný i tady na fóru a tady prý změnit nelze.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 2. 11. 2024 19:51

Dá se u Twisto nějak vystavit potvrzení o Twistem zaplacené platbě, něco jako u bank v IB?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Milos 2. 11. 2024 20:24

Přes web/appku to nelze, možná o to lze telefonicky požádat Twisto. Nicméně můžeš si udělat printscreen platby v rámci výpisu transakce.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 3. 11. 2024 09:07

Printscreen to už není to co něco přímo určené k potvrzování těch plateb. Nyní to k niřemu nepotřebuji, ale občas by se to mohlo hodit. U plateb kde vím, že takové potvrzení budu potřebovat to řeším tak, že platbu odešlu z banky kde vím, že to potvrzení o provedené platbě mám v IB k dispozici i když by mi lépe vyhovovalo to zaplatit přes Twisto.

Ještě by mne zajímalo jak se řeší případy kdy je platba zaplacená přes Twisto vrácená zpět např. po reklamaci zboží nebo vrácení zboží zpět do obchodu atp.. Obvykle se tu vracející platbu vrací na účet ze kterého byla platba zaplacená a tím je v takových případech účet Twista a ne vždy se dá dohodnout s vracející stranou aby peníze zaslali na jiný účet. Nejsou pak s tím u Twista nějaké problémy např., že tu vrácenou platbu Twisto nedokáže identifikovat za co je nebo ji vrátí zpět? Už jste někdo řešili něco takového?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod wurk 3. 11. 2024 10:02

stacilo na podporu napsat z jakeho uctu a pod jakym vs to poslali, pak to kreditovali
wurk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 3. 11. 2024 13:44

wurk:
Ono ale často člověk nemusí vědět kdy nebo jestli vůbec nějakou vracecí platbu poslali z jakého účtu a jaký u toho byl vs když to příjde na účet Twista. Od některých vracejících platbu se ty údaje o platbě asi může těžko tahat. Vracení plateb zaplacených Twistem na účet Twista je asi ne zcela vyřešený problém.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod jujec 5. 11. 2024 15:02

Před časem mi na Twisto přišla vratka a oni se k ní nehlásili. Musel jsem aktivně doložit, že ji dostali, a pak mi ji připsali.
A opravdu si nemyslím, že by poplatky našeho malého SVJ platil ještě někdo jiný vyjma mě přes Twisto (navíc tam byl příslušný variabilní symbol odkazující na můj byt).
Takže ano, vrácení plateb na Twisto je systémově problém.
jujec
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků