Twisto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lafayette16 7. 5. 2020 14:15

Hlavně na dotazy už pár dní neodpovídají vůbec, Ať píšu maily kam píšu, nic...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 7. 5. 2020 14:17

Lafayette16 píše:Hlavně na dotazy už pár dní neodpovídají vůbec, Ať píšu maily kam píšu, nic...


Zkus ten chat...ale taky několik dnů.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 7. 5. 2020 15:26

Twisto je teď asi dost vytížené, mně na mou zde již zmíněnou připomínku, že Twisto karta mi měla fungovat zdarma rok a ne tři měsíce, jak vehementně cca 7 dní před koncem dubna začal tvrdit jejich systém i doručený email, odpověděli až cca za 10, slovy deset kalendářních dní :(. Sice mou připomínku uznali, ale už mi je to prd platné, když jsem tarif zpět na online musel změnit do konce dubna, jinak by dle toho mailu bylo už od 5.5 účtováno... Teď už s tím tedy nic nenadělám, když tarif byl změněn a výhoda vedení na rok vyrušena. Fakt bordel v jejich systémech, ale nic se neděje, jejich kartu nepotřebuji, nic nového mi za ty 3 měsíce nenabídla.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 5. 2020 21:17

minarjo píše:Twisto je teď asi dost vytížené,
Až tak hodně bych se jich nesnažil omlouvat. Na co chtějí odpovědět hned tak také hned odpoví, ale co jim není příliš po chuti to se snaží zdržovat. Hlavně, že si dokážou najít čas na neustále vymýšlení a rozesílaní těch přihlouplých e-mailů "Novinky z Twista", abych si rozložil platby atp. což už hraničí se spamem.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod minarjo 8. 5. 2020 06:28

To není omluva, spíš to bylo myšleno sarkasticky. Tedy asi musejí reagovat na tolik stížností a připomínek, že to v současném počtu lidí nestíhají :D.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 8. 5. 2020 08:46

minarjo píše:To není omluva, spíš to bylo myšleno sarkasticky. Tedy asi musejí reagovat na tolik stížností a připomínek, že to v současném počtu lidí nestíhají :D.


Zato na rozesílání kravin je furt času a lidí dost... hlavně se povoleně neuvolnit moc, aby se do těch tepláků nepo..... :roll:

twisto_teplaky.png
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 5. 2020 23:31

minarjo píše:Tedy asi musejí reagovat na tolik stížností a připomínek, že to v současném počtu lidí nestíhají :D.
A to že není omluva když se jich snažíš obhajovat tím, že asi nestíhají vyřizovat stížností a připomínky?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lafayette16 8. 5. 2020 23:36

Twisto aktuálně nereaguje vůbec na nic, na emaily, na chat...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod aaischa 9. 5. 2020 11:49

asi už lidé přestávají splácet...
aaischa
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lenka_2 9. 5. 2020 12:06

Nejspíš se jim všechny ty Ukrajinky, co ručně přepisují složenky do Snapu, vrátily kvůli koronáči do své vlasti, takže trpí akutním nedostatkem personálu.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 9. 5. 2020 18:25

@Lenka_2, to si zase nemyslím. Zrovna u služby Snap zpomalení zatím nepozoruji, stále za 0-2 pracovní dny od zadání je zpracováno. A to Snap používám během měsíce několikrát, minimálně jeden týdně. Spíš jen u emailů s dotazy/reklamacemi to zpomalení je (u mě tedy trvala reakce 9 kalendářních dní, nicméně byly v tom tři dny volna, šlo o přelom duben-květen). I za těch 9 dní jsem odpověď sice dostal, ale jen poloviční (uznali chybu, že email o ukončení Twisto karty mi posílat neměli, ale už žádná reakce na to, že jsem si na základě pokynů v emailu tarif změnil na online s tím, ať mi ručně vrátí Standard na těch zbylých 9 měsíců zdarma, pokud šlo z jejich strany o omyl). Tedy pro mě reakce nanic.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Lafayette16 9. 5. 2020 18:51

Tak já teda taky pozoruju zpomalení Snapu. Používám ho tak 3x-4x do měsíce a určutě teď pár dní zpoždění mívají...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 9. 5. 2020 20:15

stejně nerozumím tomu, že Snap, se kterým musí být relativně dost práce, úkonů, ověřování, zadání příkazu k úhradě, ... mají v rámci Online zdarma a karta, která už je stejně jednou vydána a všechny platby na ní probíhají v zásadě automaticky bez další ruční práce, je pouze v placeném tarifu. To je Snap skutečně výdělečnější, než platby kartou?
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 9. 5. 2020 20:29

Původně Snap zdarma nebyl. Hádám, že potřebovali nějaký důvod, proč by je potenciální zákazníci měli používat, a kreditka se supervysokým úrokem sama o sobě přitažlivá není.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 5. 2020 20:39

Já u snapu zpomalení nepozoruji. Naopak jsem teď (před týdnem) zadával platby o prodlouženém víkendu a byly provedeny hned v pondělí, což jsem nečekal. Hlavně že to vůbec funguje. :)
drkarel
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků