od dalich 20. 8. 2018 23:27
Axigon jsem měl, ale chtěl kauci 5000 Kč na každou kartu. Já chtěl 4, takže jsme se nezkamarádili.
Mám zkušenosti s více kartami: Routex, CCS, eurowag, DKV, UTA, MOL.
Profi jednání bylo v UTA a zcela hladký průběh, bez kauce. Mám 4 karty s limitem cca 75t Kč. Mají garaci cen nafty na vybraných čerpačkách. Fakturace pohoda.
MOL: bezproblémové jednání, troška licitace o podmínkách a na konci 4 cobrandové karty MOL/DKV. V síti MOL se chovají jako MOL (fakturuje MOL), mimo se chovají jako DKV (fakturuje DKV). Mám dohodnuté vyhlašované ceny minus sleva, u DKV nevýhoda v poplatcích.
Ve všem výhoda jasná: vše na jedné faktuře, která je daňovým dokladem, což i přes poplatky je lepší, než sbírat stvrzenky.
CCS: neochota, vysoké poplatky, "tady jsou podmínky, ber, neber", těží z velikosti a známosti, vyzkoušel jsem a rád utekl.
eurowag: není špatná, pro mě ale nevýhodná vlivem mnou odebíraných typů PHM.
Shell: napřímo nevýhodné pro poplatky, lepší přes Axigon, pak se s tím dá žít
Routex: stále se zmenšující síť ČS, malé slevy, ale zase bez poplatků a když, tak rozumné.
Benzina: malá síť ČS, nízké slevy, chtěli kauci
Euro Oil: nízké slevy, ale bez kauce, MOLka mi dala víc sexy podmínky.
Jsem trošku atyp, tankuji jen BA 98, BA 100, prémiová naftu a LPG. Takže ne Ba 95 a běžnou naftu, na co jsou běžné palivové karty postavené. Měsíčně cca 500 l PHM.
Důležité je, kde auta jezdí, zda jen po ČR a kolem komína, nebo i dál. Zda po EU, nebo i mimo ni. A co od tankovací firmy očekáváte: zda slevy, nebo i bezproblémovu fakturaci, nebo i pomoc s návratem DPH, nebo i mýto apod. Já jsem skončil na kombinaci MOL/DKV a v záloze UTA, bo potřebuji pokrytí po celé Evropě, Turecku a Ukrajině. A faktem bylo, že MOL souhlasil s vydáním karet pro novou s. r. o. na základě historie OSVČ. Ostatní sbohem a přijďte za dva roky, nebo kauce ve výši limitu.