Trinity Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Menton 8. 11. 2021 22:15

Já byl dnes v Brně na pobočce se spíš pozeptat učet jsem nezakládal. Když jsem viděl tu situaci tam. Totální zoufalství. A z toho co mi bylo strčeno ten papír s podmínkama tak dedukuju, že je to nový vklad z venčí. Nesmí se převést z učtu u nich co má klient z dřívějška.
Ať tak nebo tak šel jsem na zákusek vedle do Cafe Placzek a volím jednoznačně Creditas. Bez opiček. Nový starý vklad, od nás nebo od vás nebo od sousedů... :-)
Menton
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod eetg 8. 11. 2021 22:36

To chce prostě před příštím zasedáním ČNB vynulovat účty, vše převést pryč a reagovat až na nabídku dalšího nového účtu s vyšším úrokem po zasedání ČNB. Kdyby jim takhle v jeden okamžik víc lidí vynulovalo účty, tak by nejspíš reagovali i nabídkou vyššího úroku na novém účtu.
eetg
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod drummond 8. 11. 2021 23:15

Přesně to budu nucen udělat, je mi jasné, ze přijdou s nabídkou Dobrý klient 3, avšak zase s podobnými podmínkami. Jelikož mám celkem velkou částku na prvním Dobrém Klientovi a když mi nedovolí to preklopit na lépe úročeny účet, přijdou o všechno, co u nich mám.
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 9. 11. 2021 07:25

Termíny zasedání ČNB s možnou změnou úrokových sazeb jsou na jejich stránkách v které části? Prosím o URL. Našel jsem jen tuto stránku ... https://www.cnb.cz/cs/menova-politika/b ... z-jednani/
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod jenda_s 9. 11. 2021 08:01

Tak jsem včera komplet vyprázdnil starý Dobrý klient. A zároveň jsem včera poslal z účtů na jiná jména peníze na nový Dobrý klient, celkový zůstatek asi o 1000Kč vyšší než k 3.11. a v IB vidím 2,08% a stejně tak i nepřipsané denní úroky odpovídají úročení 2,08%...

Zatím to vypadá na splněné podmínky...

I tak ale přemýšlím, jestli má cenu tahle opičárna a nepřevedu raději zítra peníze do Creditas...
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ski1961 9. 11. 2021 08:40

MirekM. píše:Termíny zasedání ČNB s možnou změnou úrokových sazeb jsou na jejich stránkách v které části? Prosím o URL. Našel jsem jen tuto stránku ... https://www.cnb.cz/cs/menova-politika/b ... z-jednani/


Taky ty termíny nemohu nějak najít, ale z toho vašeho odkazu plyne, že poslední letos by mělo být toho 22.12.2021
ski1961
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Roman1989 9. 11. 2021 12:00

jenda_s píše:Tak jsem včera komplet vyprázdnil starý Dobrý klient. A zároveň jsem včera poslal z účtů na jiná jména peníze na nový Dobrý klient, celkový zůstatek asi o 1000Kč vyšší než k 3.11. a v IB vidím 2,08% a stejně tak i nepřipsané denní úroky odpovídají úročení 2,08%...

Zatím to vypadá na splněné podmínky...

I tak ale přemýšlím, jestli má cenu tahle opičárna a nepřevedu raději zítra peníze do Creditas...


Jak jsi to udělal? Napadlo mě to stejné, ale nikde tam nevidím možnost zrušit ten spořák a založit nový. Tedy tak jak to jde v Monetě v IB.

Já tam v říjnu poslal 300 tisíc, a teď 7.11. ještě dalších 30 tisíc, protože to chápu tak, že nový vklad nad původní sumu, tj. 30 tisíc by měl být úročen už 2,08%. Takže jsem myslel, že 300 se mi bude úročit tím starým úrokem, ale nových 30 litrů už pojede za 2,08.
Nestalo se ale nic, svítí mi tam 330 tisíc za 1,78% p.a. tak nechápu.

a druhý dotaz.
Sestřenice si ve středu 3.11. založila online účet. Někdy ve čtvrtek 4.11. ji došlo, že účet byl zřízen ať tam pošle korunu. Tu tam poslala buď ještě 4.11. nebo v pátek 5.11. Přes víkend se jí to celé aktivovalo a když se tam přihlásila včera tak vidí, že ta koruna je úročená 1,78%. Tak říkáme ok, ale jakýkoliv nový vklad nad tu korunu už musí být za těch 2,08. tak si tam včera poslala několik tisíc kč, a dnes jí tam pořád svítí 1,78% i na ty nové peníze. Takže to nechápeme. Podmínky jsme četli několikrát. Psala tam e-,mail ať jí to zvednou. Nevíte co s tím? díky
nabízím referral: Revolut, ČS, KB, Raiffka, mBank (prsten pro vás za 1kč), IBKR (za který dostanu 200 usd a Ty až 1000 usd).
Roman1989
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 9. 11. 2021 12:06

Sestřenice to asi založila moc brzy podle starých podmínek. Už se mi to taky stalo, že neměli systém nastaven na nové podmínky. :-)
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 11. 2021 12:22

Účet se pravděpodobně stále ruší vyplněním formuláře a zaslání skenu prostřednictvím IB.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod satinst 9. 11. 2021 12:27

No v podmínkách pro splnění úročení 2,08 % je důležitý zůstatek na účtech trinity ze dne 30.9.2021....Já zakládal účet (respektive poslal 1. platbu) 1. 10., takže dle jejich podmínek by se mě měl účet automaticky překlopit na 2,08 % ,ale stále mě tam svítí 1,78%....

viz:
Příklad splňující podmínky akce
Celkový zůstatek na všech vkladových/spořicích účtech klienta ke dni 30. 9. 2021 činí 500 000 CZK. Klient
si zřídí po datu 1. 10. 2021 nový účet Dobrý klient, na který vloží hotovost nebo převede platbu z jiného
peněžního ústavu ve výši 300 000 CZK. Tímto dojde ke zvýšení celkového zůstatku prostředků oproti dni
30. 9. 2021 o 300 000 CZK, jsou tedy splněny podmínky akce.


Vypadá to, že jsou z těch svých podmínek tak zmatení, že samo neví, co komu platí...Psal jsem už dva emaily s dotazem, ale zatím bez odpovědi z banky.
satinst
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 11. 2021 12:31

Pokud se nepletu, ty podmínky se od 4.11. několikrát změnily. Spíš si myslím, že ta data tam zůstala z předchozí akce Dobrý klient. Jsou to matlalové.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod jenda_s 9. 11. 2021 12:54

to skutečně vypadá na staré podmínky. Teď se zůstatek stoprocentně srovnává s 4.11.
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 11. 2021 13:12

Ne, to jsou podmínky momentálně visící na webu, kde je to datum 3.11. jako rozhodné uvedeno, ale v příkladech jsou ta uvedená data 30.9./1.10.. (Dokonce mám pocit, že před pár dny měli v příkladech data správná, ale pak se mi zdá, že rozdělili podmínky na a) stávající klienty a b) nové klienty a dali tam špatné příklady ... ono celé je to zmatené, protože ty podínky a) a b) se neliší ... ).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod DRSG 9. 11. 2021 13:53

Důležité je to, co je v bodě 3. Dokumentu, tj. zcela jasné diskriminační zvýhodnění účtů Dobrý klient založených po 4.11.
DRSG
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jenda_s 9. 11. 2021 14:33

drkarel: máš pravdu, jsou to příklady vztahující se k Dobrý klient 1,78%. U těch je uvedeno srovnání s 30.9. Předpokládám ale, že všem jde o Dobrý klient 2,08%, tedy část 2b podmínek, kde už je v příkladech srovnání s é stavem k 3.11.

https://www.trinitybank.cz/file/1257
jenda_s
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků