Trinity Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomas3 27. 12. 2021 20:12

Tak dnes jsem požádal a převedení účtu telefonicky a bylo mi sděleno že termín by měl být do tří pracovních dnů. Přesnější čas nelze určit protože je velký nával žádostí. Dle informací bankéřky je to to rychlejší cesta než zakládání účtu online
Tomas3
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jenda_s 27. 12. 2021 20:28

já žádal o změnu podmínek 23.12 a dnes (27.12) napsali, že provedli. 23.12 jsem už jeden nový účet 3,08% založil, takže teď mám celkem 3 a k tomu další 2 2,58%.

že je to baví, fakt nechápu...
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 27. 12. 2021 20:46

No evidentně je to baví, když vidí, že jim to ovce žerou ;-)
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod y2key 27. 12. 2021 20:50

Tomas3: telefonicky jde také požádat? Mluvil jsi s infolinkou nebo bankéřem? Pokud vím, tak to chtějí vše písemně.

Docela by mi zajímalo podle jakého klíče ty žádosti zpracovávají. Myslím, že to ale podle času, kdy dorazily nebude. Možná mi ještě napadlo, že ty případy, kde už má klient více účtů, tak budou řešit až nakonec. (já u nich mám např. už 4 účty). Mně bankéř tvrdil, že je jedno, jestli si požádám o nový účet a nebo o překlopení stávajících účtů. Prý to vzájemně na sebe nemá vliv.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ripper6 27. 12. 2021 22:20

y2key: tak lepsi by to bylo jim napsat o preklopeni nez tam mit potom 7 uctu u jedne banky :D
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod XRPD 27. 12. 2021 22:44

Já dal žádost 23.12. v 7:05 a dosud nic. Manželka 26.12. v 19:00 a už má poslat 1Kč. Jejich systém nechápu. Napadá mě jen velikost stávajícího vkladu. Kdo má méně, má přednost...
XRPD
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 27. 12. 2021 23:01

Druhý účet plně zaktivován, svítí úrok 3,08%, zítra ho teda nakrmím z Monety, z účtu se sazbou 2,58% odčerpám a pak vložím na ten správný. Idioti :-D
dr._lukas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Guzma 27. 12. 2021 23:29

Mám účet s 2,58%. Založil jsem si nový s 3,08%. Stačí mi teď přes IB jako převod mezi mými účty poslat všechno na ten nový účet s vyšší sazbou? Nebo to musím přeposlat přes jinou banku?
Guzma
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 27. 12. 2021 23:31

No ani jedno nechtějí ani slyšet, já to udělám tak, že mám v TB mega, zítra si doplním nový účet se sazbou 3,08% kilem z Monety, odešlu mega z Trinity pryč a znovu naplním nový účet třeba dalším megasto..nejjednodušší by samozřejmě bylo, přeposlat si z účtů mezi sebou..
dr._lukas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Guzma 27. 12. 2021 23:42

Mám tam víc, proto se bojím to risknout přímo všechno přesunem mezi těmi dvěma účty. Aby mi to třeba nějak neblokli a já nebyl nějakou dobu bez peněz... Takže radši přeposlat přes jinou banku? Zkoušel to tady někdo poslat přímo?

-- 27. 12. 2021 22:44 --

Ale každopádně jim na takové praktiky seru a 10.1. jdu k Expo bank.
Guzma
Návštěvník

Odeslat příspěvekod A1rh- 27. 12. 2021 23:47

teď v 22:45 nejde poslat platbu mezi vlastními účty. "Datum musí být starší než 28.12.2021"
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod blue.sky 27. 12. 2021 23:51

Jestli nejvíce nezdržují s převedením stávajícího účtu na 3,08 % ty, kteří mají více účtů, s celkovou vyšší částkou, a kteří by si mohli prostředky překlopit na onen vyšší úrok.
blue.sky
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Guzma 27. 12. 2021 23:51

Jj, já to stejný. Platba proběhne zítra.
Guzma
Návštěvník

Odeslat příspěvekod culti 28. 12. 2021 00:01

Taky tam mám 2 Dobrý klienty s vyšší částkou a zatím sazba nepřevedena, takže to asi vysvětluje to, že zřejmě tyhle klienty záměrně oddalují. Účty stejně ruším, takže už je mi to jedno.
Jinak nemožnost převádět mezi účty TB už se tu řešilo - pozdě večer jim to nefunguje.
culti
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iglooo 28. 12. 2021 00:10

A1rh- píše:teď v 22:45 nejde poslat platbu mezi vlastními účty. "Datum musí být starší než 28.12.2021"


Hlášku mají špatně, datum může být 28.12.2021.
iglooo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků