hyper9 píše:Oni to rozesílají postupně e-mailem, každému v jinou dobu.
Jasny, Trinity je na tyhle “akce” specialista - takze zase zpet do Maxe

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
hyper9 píše:Oni to rozesílají postupně e-mailem, každému v jinou dobu.
Trinity bank píše:Vážená klientko, vážený kliente,
děkujeme Vám za projevenou důvěru, které si nesmírně vážíme. Spokojenost a informovanost našich klientů je pro nás důležitá.
Proto nám dovolte sdělit, že od 1. března 2024 dochází k úpravě Pravidel a podmínek marketingové akce Dobrý klient. Jedná se především o úpravu termínu platnosti těchto podmínek. Nová platnost je tedy do 15. 3. 2024, přičemž doba trvání akce bude automaticky prodlužována o dva týdny (a to i opakovaně) pokud Trinity Bank nebude informovat o této změně.
Výše úrokové sazby se na Vašem účtu nemění a zůstává tedy i nadále stále stejná. Dochází pouze k úpravě termínu platnosti těchto podmínek.
Trinity Bank se dlouhodobě zaměřuje na výjimečné zhodnocení volných peněžních prostředků svých klientů. A proto na aktuální situaci na bankovním trhu jako jedna z mála bank doposud nereagovala snížením úrokových sazeb na spořicích účtech. Vývoj na finančním trhu pravidelně sledujeme a vyhodnocujeme a výše uvedená změna zajistí v rámci obezřetného hospodaření na případné změny reagovat. Proto Trinity Bank v tuto chvíli nerealizuje snížení úrokových sazeb.
V příloze tohoto e-mailu Vám zasíláme nové Individuální marketingové podmínky, které nahrazují původní individuální marketingové podmínky, a jsou platné od 1. 3. 2024. Ve Vašem internetovém bankovnictví si můžete ověřit ponechání stejné výše úrokové sazby, a to v souladu s podmínkami od 2. 3. 2024.
Věříme, že výše uvedené informace jsou pro Vás dostačující, nicméně v případě dalších dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit telefonicky na naši bezplatnou infolinku 800 678 678, nebo na e-mailovou adresu info@trinitybank.cz. Současně se můžete také obrátit na svého osobního bankéře.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků