Trinity Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod myšpulín 8. 7. 2024 14:51

Několikrát jsem rušil účty u Trinity přes ten vyplněný a naskenovaný formulář poslaný zprávou v IB.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 8. 7. 2024 15:34

A spořicí účet je v tom jejich výpovědním lejstru jako vkladový/běžný účet?
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod peliculiar 8. 7. 2024 19:31

Já měl za to, že ode dneška všechny spořící účty pro stávající klienty Trinity bank budou mít úrok 4,08 % p.a., ale výjimkou je Spořicí účet Výhoda+ Dobrý klient, který má nyní 4,01 %, tedy nejen s vkladem nad 250 000 Kč, tak pozor na to ...
Kdo má zájem o Twisto či Skip Pay a chce bonus 500 Kč mrkněte mi do zájmů v profilu. ;-)
peliculiar
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tatatoooo 8. 7. 2024 19:56

MirekM. píše:Dej pak vědět, jestli zrušení přes mobilitu prošlo.


Přišel mejl z TB, že ok a k 25.7.2024 bude s účtem amen..
Tatatoooo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod myšpulín 8. 7. 2024 20:14

technikus píše:A spořicí účet je v tom jejich výpovědním lejstru jako vkladový/běžný účet?

Jo, nic z toho jsem ani nezaškrtával, prostě jen napsal ta čísla účtů, ještě jsem musel dohledat to číslo klienta.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 12. 7. 2024 14:42

Pokud jste žádali o zrušení účtu zasláním formuláře přes IB, potvrdili vám příjem žádosti po jaké době?
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod technikus 12. 7. 2024 15:09

Posílal jsem v pondělí, dodnes nic.
Nesplňují, co si sami dali do tiskopisu

Klient bere na vědomí, že žádost musí být doručena do TRINITY BANK ve lhůtě minimálně tří dnů před požadovaným datem zrušení účtu. V opačném případě bude zrušení účtu ze strany TRINITY BANK provedeno nejpozději do tří pracovních dnů od data doručení žádosti do TRINITY BANK.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 12. 7. 2024 17:13

Muhehe,
najednou se nedostanu do bankovnictví.
Zobrazuje se mi:
Vážený kliente, zadaná kombinace uživatelského jména a data narození neexistuje. Prosím zkontrolujte zadané údaje. V případě, že zadáváte uživatelské jméno, které máte v protokolu o internetovém bankovnictví a zobrazila se Vám tato zpráva, došlo z Vaší strany ke změně uživatelského jména. Tato změna Vám byla notifikována pomocí SMS nebo E-MAILU v den změny.

Mail o zrušení nikde :-D
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod drummond 14. 7. 2024 16:49

jsi rušil všechny účty, nebo sis třeba jeden nechal (aby právě nezrušili přístup do IB)?
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 14. 7. 2024 17:51

Všechno.
Dodnes nepřišel žádný e-mail co by potvrzení o zrušení.

V pondělí dopoledne podaná výpověď, v pátek v 15.h ještě IB dostupné, po 17.h už nedostupné.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 15. 7. 2024 14:35

Kdo jste u TB rušil spořicí účet /celé zákaznické konto, vystavují nějaké potvrzení?
Pokud ano, pošlou ho mailem? Nebo mám čekat dopis?
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod Gordon_F 15. 7. 2024 14:43

Miliardář Lapčík může převzít kontrolní podíl v Trinity Bank, schválil antimonopolní úřad
https://forbes.cz/miliardar-lapcik-muze ... olni-urad/
Gordon_F
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pulmann 15. 7. 2024 18:21

Prosím, jaký je důvod k zrušení účtu u TB ?
I když už dále účet nebudu používat a bude tam nula, tak ničemu nevadí, že ho stále budu vlastnit.
A jaký je důvod chtít potvrzení o zrušení ?
Pokud se podívám do bankovnictví, tak tam vidím, jestli účet je nebo není.
pulmann
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drummond 15. 7. 2024 18:36

Pulmann: já jich mám třeba 13 a v situaci, kdy masově snižují úroky u všech z nich, není důvod mít 7 Dobrých účtu, 3 Skvělé úcty, 2 Jarní atd., zredukuju to třeba na 6-8 účtu pro případ, ze by někdy byly zase kompetitivni a měly limit 250k, abych tam mohl dat 1,5-2M, ale 13 jich fakt mít nemusím. Proste takový úklid.
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 15. 7. 2024 18:41

@pulmann
TB mi lehce přes čtvrt roku nic nenabídla. Současně změnila postoj k aktuálním klientům.
K tomu nejsem úplně sběratel účtů a aktivních nepoužívaných smluv a tak výpověď se jevila jako správné rozhodnutí.
Mám rád veškeré věci v pořádku a tak potvrzení o zrušení bych rád dostal. Od mého poslání výpovědi dělají mrtvého brouka - žádná zpráva/e-mail/SMS o přijetí výpovědi/zpracování a vzhledem k tomu, že na účtech nic nebylo, nemohu tak ani očekávat platbu s převedeným zůstatkem jinam.
technikus
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků