od 1bebe1 3. 10. 2024 23:03
S tímto ÚSTAVEM mne definitivně opustila trpělivost. Neustálá legislativní pochybení a trvání si na svém nesprávném výkladu. Manipulace s obsahem smlouvy po jejím odsouhlasení klientem. Neplnění povinností vyplývající ze zákona o platebním styku. Obtěžování klienta, aby jim dohledal podklady k reklamaci, jejíž komunikaci ztratili. Nedodržování zákonných lhůt pro vyřízení reklamace. Nulová omluva. Nezasílání povinných Výpisů poplatků...atd...atd...atd...A ještě jejich naprostá arogance volat klientovi a ptát se dokola na to samé, aby mu pak vysvětlili, že oni jsou ti odborníci, kteří chyby nevidí, nenapravují a ještě se chlubili a chlubili, přitom by měli pokorně se učit od konkurence. Neuvěřitelný amatérismus. Technika může selhat, ale zde selhávají mozky...