Trinity Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 14. 4. 2024 16:46

drummond píše:Účet je označen jako „5,69 Spořicí účet Výhoda+ Dobrý klient “.

Mně k tomuhle účtu nepřišlo nic, oznámení o změně úroků přišlo jen na Jarní a Jarní Skvělý.
Pravý Tomáš Marný
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Tomi V 14. 4. 2024 17:24

No já mám Jarní a Jarní skvělý a u obou v emailu píšou 5,58. Takže přesouvám k Partners minimálně půlku, ale spíš více
Tomi V
Návštěvník

Odeslat příspěvekod technikus 14. 4. 2024 17:38

regin píše:Otázka je, jestli pak poznám, v jakém pořadí ty platby přišly.

Lze si udělat svůj formát variabilního symbolu např RRMMDDHHMM odeslání, nebo zapsat datum a čas do textu platby pro příjemce apod.

Avšak na straně Partners Banky nepřijde e-mailové upozornění na zvýšení zůstatku/příchozí platbu.
Je nutno sledovat notifikace aplikace Partners a eventuálně v nastavení telefonu historii oznámení, kde je datum a čas. Protože u příchozích plateb u PB není evidován resp. zobrazován čas a to ani v potvrzení platby. Ale pořadí by ses dozvěděl díky onomu VS nebo poznámce v textu platby.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 14. 4. 2024 18:16

Ono mu asi šlo hlavně o to, jak připíše platby PB.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod regin 14. 4. 2024 18:34

Přesně, při odesílání platby si (skoro) vždy do poznámky píšu čas odeslání. U Partners asi budu muset v nějakých intervalech kontrolovat stav, protože i když jsem zkoušel mít jejich aplikaci pořád puštěnou, žádné info mi nepřišlo. To ale asi souvisí s tím, jak jejich aplikaci používám (ne v mobilu).

Jak bych se dověděl pořadí podle poznámky? V poznámce je čas odeslání, ne přijetí. Čas odeslání je jediná informace, kterou ve chvíli odeslání vím. Maximálně, pokud bych se mohl spolehnou na pořadí, tedy že ve výpisu půjdou platby časově za sebou (i když u nich nebude konkrétní čas).

V tomhle mne právě Trinity docela rozčiluje. Např. seznam účtů nejen že není setříděný podle čísla účtu nebo podle času založení, ale hlavně že po každém přihlášení je to pořadí jiné.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 14. 4. 2024 18:55

Snad tak PB doplní:
- čas u plateb
- e-mailové notifikace při pohybu na účtu
Jinak platby jsou seřazeny pod sebou (shora nejnovější).

Jen pro srovnání s Air Bank:
- čas je u plateb kartou a u odchozích plateb
- čas není u příchozích plateb, trvalého příkazu ani inkasa
Jdou však e-mailové notifikace a platby jsou opět seřazeny pod sebou.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod 123123123 14. 4. 2024 20:51

Mně posílá PB ihned notifikaci při každém pohybu, takže nechápu, nad čím dumáte. :D
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod octaviampi 14. 4. 2024 22:13

Nasel nekdo, jak upravit notifikace, aby nechodily napr. pri presunu mezi vlastnimi ucty?
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 14. 4. 2024 22:16

Trinity nemá žádné notifikace.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 14. 4. 2024 22:50

Diskutují o notifikacích PB ve vlákně Trinity.

Ve Zlíně začíná občas pohasínat pouliční osvětlení a přestávají jezdit trolejbusy. Nevíte někdo o příčině? :-) :-) :-)
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Dr.Feelgood 14. 4. 2024 22:57

Tak jsem zadal prevod z uctu se zitrejsi platnosti, ale na ucte uz mne sviti 0. Myslite, ze ten dnesek se uz tim padem nebude urocit?
Dr.Feelgood
Návštěvník

Odeslat příspěvekod octaviampi 14. 4. 2024 23:09

hyper9 píše:Trinity nemá žádné notifikace.


Reagoval jsem na predchozi prispevky a nevsiml si, ze toto je jine WC. Asi budu potrebovat hloubkovou analýzu lidského těla včetně psychiky.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod lightblackfox 14. 4. 2024 23:32

MirekM.: Kdyby jenom ve Zlíně. :mrgreen: :D
lightblackfox
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drummond 15. 4. 2024 00:40

Tak účty 5,69% zatím stále vidím (40 min po půlnoci), Jarní a Skvělý už jsou na 5,58%
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod zrout 15. 4. 2024 00:42

Účet v Trinity mám od té doby, co jsou banka. Několik let jsem tam nic neposlal, protože mě neskutečně štvali s těmi jejich nesmyslnými taškařicemi kolem těch jejich podmínek nových vkladu a později i zakládání nových a nových účtů. Nedávno jsem se rozhodl to u nich znovu zkusit, takže jsem před týdnem o víkendu (v sobotu ho aktivovali) založil Jarní Skvělý účet a ve středu tam poslal poměrně velkou částku. Ještě před odesláním jsem si kontroloval na jejich stránkách, jestli nezměnili podmínky. Nic tam nebylo. Tak jsem to odeslal a asi 2 hodiny potom jsem se zde na fóru dočetl, že snižují sazby. Mě ale NIC neposlali, takže jsem se to neměl jak dozvědět, kdybych to tu nečetl. Toto považuji za hrubé porušení podmínek ze strany banky. Nevšimnout si toho zde, tak jsem řešil reklamaci... Za mě nejhorší "banka" na českém trhu. Peníze už jsem poslal pryč a je otázka, jestli ty účty tam ještě někdy použiju, po této zkušenosti mě to za ty problémy nestojí.
zrout
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků